Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas facebook huutaa katsokaa minua tykätkää minusta

Vierailija
15.12.2024 |

Ei jaksais tätä paskaa, ei kiinnosta kenenkään persepanot, herkkuruuat, matkustaminen, salit ja viinin maistelut, shoppailut. Mutta kun erotakkaan ei voi, siellä saattaa olla jollakin tärkeääkin asiaa joka jää sitten näitten paskapostauksien varjoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tärkeää asiaa.

Vierailija
2/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naamakirjassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisältö on aivan erilaista. 

Vierailija
4/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitä selatessa tulee vastaan..

Vierailija
5/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläviistoon otettu 6-kymppisen mutrusuukuva filttereillä höystettynä, jossain keikalla oltu tyttöjen kanssa. Mitä näihin nyt kommentoi? "Kaunotar"?

Vierailija
6/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää julkaise siellä, enkä tykkää. Aika aikaansa kutakin. Ketään ei kiinnosta 🥶

Itse havahduin somen maailmaan, kun eräs ystäväni sanoi, että sulla on sosiaalisesti niin rikas elämä. Oikeasti saatoin olla parikin viikkoa täysin yksin. Mutta tulihan sinne lisäiltyä kuvia, kun oli ystävien kanssa. Että niin se some vääristää.

Vierailija
7/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä asia facebookissa on kissavideot, niitä vois kattoo vaikka viisi päivää syömättä.

Vierailija
8/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttäny facebookkia vuosikausiin. Suosittelen ;)

Vierailija
9/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on boomereiden saattohoitoon. Ihan oikeastiko joku jaksaa olla siellä enää? 

Vierailija
10/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin profiilini muutama viikko sitten kokonaan. Pariin vuoteen en tehnyt yhtään päivitystä, olin facessa lähinnä harrasteryhmien takia. Enpä ole jäänyt kaipaamaan mitään muuta kuin hauskoja eläinvideoita. 

Vierailija
11/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäni pois vuosi sitten. Ei kyllä facessa niin tärkeää ole, että pitäisi sen takia pitää tili? Toki helpompaa olisi seurata järjestöjä, yrityksiä tms, mutta ei se ole nyt niin tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi