Taas facebook huutaa katsokaa minua tykätkää minusta
Ei jaksais tätä paskaa, ei kiinnosta kenenkään persepanot, herkkuruuat, matkustaminen, salit ja viinin maistelut, shoppailut. Mutta kun erotakkaan ei voi, siellä saattaa olla jollakin tärkeääkin asiaa joka jää sitten näitten paskapostauksien varjoon.
Kommentit (11)
Siis, mitä selatessa tulee vastaan..
Yläviistoon otettu 6-kymppisen mutrusuukuva filttereillä höystettynä, jossain keikalla oltu tyttöjen kanssa. Mitä näihin nyt kommentoi? "Kaunotar"?
Itse en enää julkaise siellä, enkä tykkää. Aika aikaansa kutakin. Ketään ei kiinnosta 🥶
Itse havahduin somen maailmaan, kun eräs ystäväni sanoi, että sulla on sosiaalisesti niin rikas elämä. Oikeasti saatoin olla parikin viikkoa täysin yksin. Mutta tulihan sinne lisäiltyä kuvia, kun oli ystävien kanssa. Että niin se some vääristää.
Ainoa järkevä asia facebookissa on kissavideot, niitä vois kattoo vaikka viisi päivää syömättä.
En ole käyttäny facebookkia vuosikausiin. Suosittelen ;)
Facebook on boomereiden saattohoitoon. Ihan oikeastiko joku jaksaa olla siellä enää?
Poistin profiilini muutama viikko sitten kokonaan. Pariin vuoteen en tehnyt yhtään päivitystä, olin facessa lähinnä harrasteryhmien takia. Enpä ole jäänyt kaipaamaan mitään muuta kuin hauskoja eläinvideoita.
Jäni pois vuosi sitten. Ei kyllä facessa niin tärkeää ole, että pitäisi sen takia pitää tili? Toki helpompaa olisi seurata järjestöjä, yrityksiä tms, mutta ei se ole nyt niin tärkeää.
Vai että tärkeää asiaa.