Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätetäänpä soittamatta tällä kertaa... mutta sanotaan silti

Vierailija
07.09.2007 |

No niin kirjoitetaanhan tähän sanottavat ettei tartte tänä iltana sitten muutaman siiderin jälkeen soitella ihastuksille/exille ym enää ja huomenna potea morkkista;)



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä kyllä voisin sanoa hänelle, että ihan kuule X toivotan sulle onnea kolmannessa avioliitossasi :-) t. Vaimo nro 1

Vierailija
2/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että panisin sua jos saisin/voisin.



Niin sanoisin jos voisin/uskaltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi