Lue keskustelun säännöt.
Jätetäänpä soittamatta tällä kertaa... mutta sanotaan silti
07.09.2007 |
No niin kirjoitetaanhan tähän sanottavat ettei tartte tänä iltana sitten muutaman siiderin jälkeen soitella ihastuksille/exille ym enää ja huomenna potea morkkista;)
Kommentit (2)
Että panisin sua jos saisin/voisin.
Niin sanoisin jos voisin/uskaltaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta tässä kyllä voisin sanoa hänelle, että ihan kuule X toivotan sulle onnea kolmannessa avioliitossasi :-) t. Vaimo nro 1