Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vauvan keltaisuudesta?

Vierailija
25.08.2007 |

oliko vauva täysaikainen?

miten kauan hoito kesti?

olitko mukana osastolla hoidon ajan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana osan aikaa, suurimmaksi osaksi yritin itse toipua osastolla (lähes liikuntakyvyttömänä) leväten.

Vierailija
2/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hoidettiin verensiirroilla. Kävin sairaalassa imettämässä tyttöä. Hän joutui olemaan siellä kaksi viikkoa, kun sai sairaalabakteerin, johon meni vahvat antibiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vauva täysaikainen?

Pienokaisemme syntyi rv 37+3 eli oli pikkuisen ennenaikainen, vaikka kokonsa puolesta (3,5kg ja 50cm) olisikin voinut olla täysiaikainen.

miten kauan hoito kesti?

Vuorokauden. Tai oikeastaan vähän yli, mutta vain yhden yön yli (menimme aamulla ja pääsimme kotiin seuraavana iltapäivänä).

olitko mukana osastolla hoidon ajan?

Olimme molemmat, saimme perhehuoneen. Olimme päässeet välissä jo yöksi kotiin, kun vauva oli 5vrk. Bilirubiinia seurattiin kontrollein, ja lopulta oli sitten pakko turvautua valohoitoon. Huoli oli kova, mutta kuulemma Suomessa hoitoraja on matalampi kuin esim. Ruotsissa ja sikäli lääkäri lohdutteli, että hätää ei ole. Pääasia, että hoito tehoaa ja pienokainen jaksaa syödä ja kakkia :) Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vauva täysaikainen?

Oli, mutta oli vain 2,5 kiloinen syntyessään.



miten kauan hoito kesti?

Oli 1,5 vuorokautta " sinivaloissa" .



olitko mukana osastolla hoidon ajan?

Oli sänkyni vieressä omassa " sinivalokopassa" . Kopasta otettiin pois vain syöttöjen ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä