Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiluhousuja odottaville?

07.09.2007 |

Tietäisikö kukaan, mistä löytyy tuulihousutyyppistä ulkoiluhousua kasvavalle masulle passelina mallina? Mielelläni ostaisin myös vettä hylkivää kangasta olevat housut, jotta ei tarvitsisi huonollakaan säällä jäädä sisätiloihin kyhjöttämään..? MissyMomilla näytti olevan jo toppahousut valikoimissa, ihan hyvä tietää, mutta toppahousu on ehkä turhan paksu omaan makuuni.

Mietiskelee Tolleroinen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei taida olla monellekaan apua, mutta minä turvaudun mieheni housuihin. Hänellä on parit GoreTex-kuorihousut jopa samanlaiset kuin itselläni, mutta miesten XL-kokoa. Ne sopivat pituudeltaankin minulle kuin nakutettu, joten niitä ajattelin käyttää koko talven. Alle vaan tarpeen mukaan kerrastohousuja. Ainakin kahdessa ensimmäisessä raskaudessa omat ulkoilutakkini ovat nipin napin mahtuneet päälle, joten saan takinkin " samaa sarjaa" :).

t. Jogu (17+2)

Vierailija
2/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen turvautunut miehen vaatekaappiin.....

rv 31+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mies ei ole samanlainen " välineurheilija" kuin itse olen, itse laittaisin kaikki vermeet joka lajiin ja joka säälle, miehelle riittää yksi 15v vanha verkkapuku ja samaa sarjaa toppatakki ja -housut ;)

- että ei apua miehen vaatekaapista meillä... pitää varmaan käydä miestenvaateostoksilla :D

Tolleroinen

Vierailija
4/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käytä Belly Beltiä aiemminkin käyttämiesi housujen kanssa. Olen ainakin itse tykännyt. Tai jos ei napunpaikkoja löydy niin ompele väliaikaisesti leveästä kuminauhasta jatkoa vyötähön kohdalle ja masutuubi siihen päälle niin ei näy, että housut ovat oikeasti " auki" .

Vierailija
5/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahkua käydä miehen vaatekaapilla housuja etsimässä. Mun mies on meinään pitkä ja hoikka eli sillä on pienempi vaatekoko kun mulla.Housut on suunnilleen S-M,riippuen mallista. :) Itellä taas L.

Vierailija
6/7 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin painiskellut saman ongelman kanssa-verkkareissa ei mene kunnolla enää nappi kiinni. Tänään löysin Sokokselta aivan täydelliset Espritin ulkoiluhousut, tosin mun mielestä sikakalliit(59,90) mutta ajattelin panostaa kun menee varmasti loppuun asti ja raskausajan jälkeenkin. Koirallisena ja muutenkin paljon ulkoilevana käyttöä on kuitenkin tosi paljon.

Näissä oli ihana leveä ja pehmeä vyötärönauha jota voi pitää aika matalalla tai sitten korkeammalla. Materiaali oli sellaista ihanan kevyttä ja pehmeää, aika ohutta,mulla on toppahousuja sit erikseen, ja ostin niin reilua kokoa että pitkät kalsarit mahtuu kyllä tarvittaessa alle.

Ainoa miinus on että ovat aavistuksen liian pitkät- ovat suunniteltu varmaan semmoiselle 170-senttiselle (itse olen 166cm). Mutta lahkeessa on semmonen kiristysnauha. Mustia ja pinkkejä oli, sivussa menee valkoinen raita.

Vierailija
7/7 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan vain napittomia/vetskarittomia malleja tuulihousuista, mutta kai sitä voisi raaskia jo vanhempiakin vähän " tuunata" , tekis jonkun kiilan vaikka tuohon mahan kohdalle jostain joustavasta kankaasta?

Tuo Esprit-vinkki oli hyvä, pitääpä käydä tarkistamassa paikallinen Espritin valikoima, on nimittäin kyllä yleensä aika hyvä (jos kyse oli siis ihan norm. vaatteista, eikä äitiys..?).

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Tolleroinen rv20