Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Satu antaa itsestään idiootin, kiimasta vouhkaavan pellen kuvan.
Kommentit (3)
Ja sen tapa puhua Timolle lässyttävällä kirjakielellä, voi tsiisus... Onko teistä muuten Timo alkanut vähän kypsyä Sadun juttuihin? Siis pussailu ja kuteminen kyllä kelpaavat Timolle, mutta kun Satu avaa suunsa, niin Timon ilmeet on paljonpuhuvia :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikuttaa, että Timo ei haluaisi viettää aikaa Satun kanssa muualla kuin sängyssä. Jotenkin eilen illalla näytti aluksi, ettei olisi halunnut sitä sinne sänkyynkään...? Mutta kyllähän miehen halut herää jos joku tarjoaa itteään tarjottimella.
Alue: Aihe vapaa
Timoa ei olis voinu vahempaa kiinnostaa. Aika lapsellinen se Satu, mutta aika nuorikin.