Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki miehet tykkää hoikista, laihoista ja tai edes normaalivartaloisista!

Vierailija
07.09.2007 |

Jotkut tykkäävät pyöreistä! daaa!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mukaansa kukaan ei tykkää pyöreistä.

Ja hän on sentäs miesvaltaisella alalla, että on eläänsä varrella kuullut yhtä sum toista.

No, toisaalta hän on hyvin urheilullinen ja urheilullisilla miehillä voi olla vähän erilaiset ihanteet.

Vierailija
2/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuskin kukaan nainenkaan pystyisi lihavaa miestä koskaan rakastamaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni nainenkin lähes kuolaa kaljamahasten ja isotissisten meisten perässä????? Uskokoon ken haluaa.

Vierailija
4/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, mitä näkyy ulospäin.

Tuo on hyvä vertaus tuo, tykkäämmekö me naiset kaljamahoista ja miesten tisseistä, löysästä lihata, veltosta miehen ruumiista? Kuka ilmoittautuu? En minä ainakaan.

Vierailija
5/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhun itseeni uppoaa kaljut leveät massa miehet.. joku harrikka mies.,nam..

kyllä mä tiedän miehen joka on seurustellut lihavien naisten kanssa,saa hirmuset kiksit heistä,on mistä ottaa kiinni.

Vierailija
6/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta tuskin kukaan nainenkaan pystyisi lihavaa miestä koskaan rakastamaaan.

Vierailija
7/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se niin ole, että kaikilla on sama maku. Muistatteko Fitzin, sen brittietsivän, joka oli tosi ylipainoinen? Nousi oikein naisten päiväunelmien kohteeksi jossain päin maailmaa.

Vierailija
8/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään et mies saa olla toki iso ja lihaksikas mutta että on myös pehmeyttä ja sopivasti pyöreyttä.

Jos joku tajuu mitä tarkoitan....

toki näillä ei sitten ole mitään merkitystä kun tapaa sen itselleen sopivan puolison. Tosin oma mieheni vartalo juuri sellainen mistä tykkään :)

Vierailija
9/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut monia ystäviä(miespuoleisia) ja poikaystäviä jotka pitävät pulleammista naisista, se miellyttää silmää kuulema! Itse olin tuolloin 166/90 ja miehiä pyöri ympärilläni enemmän kun tarpeeks. Kaikki kehuivat ja todella pitivät(myös sisäisesti). Usein sain kuulla että olen nainen " parhaassa lihassa" .. :) Moni oli aiemmin seurustellut normaalipainoisten kanssa ja sanoivat että kyllä nainen jolla on kunnolla lihaa luitten päällä tuntuu ja näyttääkin paremmalta. Nämä miehet järestään olleen urheilullisia ja ihan hyvännäköisiä. Vaativat kyllä naiseltaankin urheilullisia harrastuksia ja minulla niitä olikin. Läskeistäni huolimatta kävin salilla, ratsastin, pyöräilin ja lenkkeilin!

Nyt olen huomattavasti isompi ja ent. miesystäväni oli pesäpallovalmentaja ja lääkäri ammatiltaan. Nykyinen mieheni söpö opiskelia " poika" joka tekee sillon tällön mallintöitä(kalsarimalla). ;)

Jokainen pitää erillaisesta. Itse pidän urheilullisista miehistä, koskaan en lihavaa mies huilisi. Mutta ymmärrän kyllä niitä miehiä jotka eivät lihavista pidä ja ymmärrän niitäkin joita silmään isompi nainen miellyttää!

Vierailija
10/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet todella ovat tuota mieltä, niin toisilleen he eivät kehtaa halujaan tunnistaa.

t. se, jonka mies on miesvaltaisessa työyhteisössä

Vierailija
11/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus miesystävänä siis ystävänä poliisi joka sanoi että rakastaa todella isoja naisia, hän piti heitä kauniina ja haluisi olla julkisesti naisensa kanssa mutta hän tiesi että hänen ystävänsä eivät naista hyväksyisi. Hän jätti elämänsä rakkauden muitten mielipiteitten takia. :/ Minut hän hyväksyi kumminkin lähipiiriinsä vaikka iso olinkin, en edes tiedä miksi.

Osa varmasti tavallaan aristelee näyttää kavereilleen pulleaa naisystäväänsä jos tuttava piirissä kaikki on hoikkia.. Onneksi minun mieheni ovat aina mielellään minua kavereilleen esitelleet vaikka iso olenkin. -14-

Vierailija
12/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa en näissä keskusteluissa ymmärrä: jos mies sanoo, että tykkää hoikista, urheilullisista ja itsestään huolehtivista naisista, hän saa kuulla olevansa pinnallinen paska joka ei tajua sisäistä kauneutta.

Jos mies yksilöi, että naisella pitää olla kunnon jenkkakahvat, vähintään 80 kiloa elopainoa, d-kupin luomutissit ja leveä takapuoli, huokaillaan että ai kun ihana mies, oikein tuollainen syvällinen ja rakastettava.

Eikö se, että vaatii puolisoltaa läskeyttä ole yhtä lailla ulkonäkövaatimus (eli siis pinnallisuutta) kuin hoikkuuden vaatiminenkin?

Tosin en ole tavannut livenä näitä läskeistä tykkääjiä. Jotkut miehet kyllä piirittää näitä baarissa, koska heiltä kuulemma saa helpommin.

Vierailija
13/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulet todella että kaikki tykkäävät vain ja ainoastaan hoikista naisista? Kerro miksi luulet näin?

Tykätäänhän me naisetkin erikroppaisista miehistä. Jotkut pitää pitkistä ja hoikista, jotkut lihaskörmyistä, jotkut normaalipainoisista, jotkut tosi laihoista ja pienistä... Miksei siis miehet voisi pitää erikroppaisista naisista?

Läskeiltä saa helpoiten.. :DD Onko läskit ainoita jotka harrastaa sitten yhdenillanjuttuja? Veikkaan että aika moni teistä hoikistakin on lähtenyt jonkun miehen matkaan! Minun mieheni on aina löytynyt baarista ja ekana iltana ei olla seksiä aina harrastettu ja aina on suhde kestänyt vähintään 3kk.. Että näin! pusi pusi.

Vierailija
14/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat silti aikamoinen vähemmistö.

Vierailija
15/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen mies, joka saa ns. kenet vaan= niillä on aina hoikka, mallityyppinen nainen kainalossa.

Vierailija
16/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis lihavat on räikeästi kärjistäen huonoitsetuntoisempia kuin hoikat ja näin ollen onnessaan pienistäkin huomion osoituksista vastakkasen sukupuolen taholta, näin ollen " läskiltä saa helpommin" ei ole ihan tuulesta temmattu ajatus.

Vierailija
17/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvista nähnyt, miten hoikka ja komea hän oli nuorena. Kun minä hänet tapasin, hän oli 40, iso ja vahva mies, jolla oli reilusti vatsaa, rintoja ja niskaa. Nyt, 10 vuotta myöhemmin, olemme edelleen erittäin onnellisessa avioliitossa. Se, että mieheni on laihtunut 15 kiloa, ei ole lisännyt eikä vähentänyt rakkauttani häneen.

Suhteemme perustuu muuhun kuin hänen ulkonäköönsä.

Vierailija
18/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomataan, että se lihavinkaan ei jää ulkopuolelle!

Jos on kaikinpuolin unelma nainen, se voi heikompaa heikottaa, eli pelottaa ja sen takia siirtyy sen vähemmän kauniin luo!

Toiset taas menevät rohkeasti kaunottaren luo ja se valitaan..

Mutta jos laitetaan kasvoiltaan kaunis ja iloinen pyöreä nainen ja kaunis ja hyväkroppainen, mutta naama norsun****** oleva nainen samaan tilaan miesten kanssa. saa tämä lihavampi enemmän huomiota..

Nämä on sellaisia asioita, että niitä on vaikea tutkia, koska ihmiset on erilaisia ja huomaavat eriasiat eri ihmisistä!

Mutta pääsääntö on varmastikin se, että kaunis nainen miellyttää aluksi enemmän! Pyöreämmät saattavat sitten luonteellaan ja olemuksellaan valloittaa kun tutustutaan tarkemmin!!

Eli jos ollaan lihatiskillä baarissa, varmasti se kaunis saa enemmän katseita ja jokaiselta mieheltä!!

Kukaan ei varmaankaan hae isoa naista itselleen, hakemalla hae siis..Paitsi sen sairauden omaavat.. Mutta ei se rakkaus loppujen lopuksi katso kiloja.. Elämänarvot ja luonteet merkitsevät enemmän!

Mutta tosiasia on se, että kaikki miehet valitsevat ensin kauniin ja hoikan jos kuvat näkevät, mutta tutustuttuaan voivat olla mitä mieltä tahansa.. Toiset eivät saa mielestään kiloja vaikka lihavampi puhuisi mitä hyvänsä, toiset unohtavat kilot saman tien kun lihavampi hymyilee tai puhuu!

Vaikeita asioita!

Vierailija
19/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauniskasvoinen, hoikka, urheilullinen, fiksu ja huumorintajuinen nainen saa helpommin seuraa kuin pullea, tympeä, hidasälyinen ja maantienvärinen lissukka. ei tähän faktaan mitään gallup-tutkimuksia tarvita.

se, että pullealle lissukalle löytyy silti kumppani jonkun kiven takaa (yleensä samat kriteerit täyttävä....), on eri juttu. vakka kantensa valitsee.

Vierailija
20/39 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten halua vaan kokeilunvuoksi joskus kokeilla lihavaa, mutta silloin ei ole tosissan. Lihavat miehet taasen olosuhteiden pakosta joutuvat pitämään pullukkanaisista, koska eivät muita saa. Sorry, näin se vaan on.