Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko kestää että asunnon myynti-ilmoitus on netissä?

Vierailija
07.09.2007 |

Äitini asunto laitettiin myyntiin tiistaina (arvioitsija kävi, teki paperit jne) sanoi että seuraavan sunnuntain lehdessä näkyy myynti-ilmoitus, sekä välitystoimiston nettisivuilla.

Vaan eipä näy sivuilla asuntoilmoitusta!

siis kauanko se oikein kestää? kokemuksia? pitäis kuitenkin saada kämppä myytyä piakkoin...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikesti yllättynyt että sen myynti-ilmoituksen saaminen nettiin kestää näinkin " kauan" . pitäisikö valittää ja hoputtaa välittäjää asiassa? tosiaan kämppä kuvattiin tiistaina eikä netissä ole viläkään mitään kys. asunnosta.

ap

Vierailija
2/13 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikuttaa siltä, että ns. vähemmät kiinnostavat tai hankalammin myytävät kohteet ei jaksa kiinnostaa välittäjiä. Tuttavamme laittoi skv:lle välitykseen asunnon ja kesti kaksi viikkoa, ennen kuin välittäjä edes otti kuvia ja laittoi asunnon lopulta nettiin. Selityksenä oli mm. jonkun paperin puuttuminen jne. Ensimmäisenä kyllä tehtiin sopimus, jotta asiakas ei enää misään tapauksessa ehtsi myydä asuntoa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitusta ei vieläkään ole laitettu nettiin!

välittäjä on huoneistokeskus, onko kenelläkään kokemusta?

ap

Vierailija
4/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus välittäjän kanssa tehtiin kaksi viikkoa sitten ja meidän asuntoa ei ole vieläkään netissä eli kyllä näillä kestää yhden yksinkertaisen ilmoituksen laittaminen internettiin.

Vierailija
5/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kestää kauan saada asunto nettiin ja sen jälkeen asuntoa ei saa myytyä koska ihmisten rahat ovat lopussa tässä maailman kalleimmassa maassa - suhteessa tulotasoon...

Vierailija
6/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö juttuja taas. Jos osakehuoneisto kyseessä siihen pitää tilata isännöitsijältä isännöitsijäntodistus plus muut paperit, niiden saaminen voi kestää parikin viikkoa ja myynnin voi hyvän välitystavan mukaan aloittaa vasta sitten. Lehtiaineiston lehteen pitää olla muutamia päiviä ennen lehden painamista lehtipainossa. Jos on kiinteistö, niin myös sen asiakirjojen saaminen voi kestää.

Vierailija
7/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun laitat ilmoituksen oikotie+etuovi niin se on siellä heti.

Vierailija
8/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö juttuja taas. Jos osakehuoneisto kyseessä siihen pitää tilata isännöitsijältä isännöitsijäntodistus plus muut paperit, niiden saaminen voi kestää parikin viikkoa ja myynnin voi hyvän välitystavan mukaan aloittaa vasta sitten. Lehtiaineiston lehteen pitää olla muutamia päiviä ennen lehden painamista lehtipainossa. Jos on kiinteistö, niin myös sen asiakirjojen saaminen voi kestää.

Mä joudun työni vuoksi pyytämään isännöitsijöiltä erinäköisiä papereita. 90 % lähettää ne kahden päivän sisällä ja joskus on tullut suunnilleen puolessa tunnissakin.  Ne jotka ei lähetä, niiltä joutuu pyytämään kolmestikin ja silti ei tule. Teen rakennuslupahakemuksia remppakohteisiin ja siksi noita tarvitaan, sillä niistä löytyy pinta-alatietoja yms. 

Vierailija
9/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto ja sopimuksen purkaminen, jos ovat sitä rikkoneet.

Vierailija
10/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän välittäjä huijarin tehdä itsestään kiireellistä ei muuten kehtaisi 2-5000e palkiota pyydellä täysin vastuuttomasta työstä. näitä jetroja ja kaisoja kyllä riittää mitkä oikein retostelivat huijauksillaan. OLEN OIKEIN ONNELLINEN KUN HEIDÄN KUMMANKIN VERON KIERTO RÄKÄLÄT MENIVÄT KONKKAAN. toivottavasti huu haa pätevyydetkin otettiin pois vaikkei se heitä haittaa.

Vierailija
11/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remax : välityssopimus allekirjoitettu helmikuun alussa, taloyhtiön paperit meni samalla viikolla välittäjälle. Ilmoitus ei vieläkään ole netissä ja yli kuukausi kulunut. "Jonoa käsittelyssä" joka viikkoinen selitys. "Varmasti huomenna julkaisevat".

Älä ota Remaxia jos nyt myyt asuntoasi.

Vierailija
12/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen kuvat ottanut ja ilmoituksen laittanut niin ei tuntia kauempaa ole mennyt. Yleensä parissa viikossa on jo myyty.

Vierailija
13/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen kuvat ottanut ja ilmoituksen laittanut niin ei tuntia kauempaa ole mennyt. Yleensä parissa viikossa on jo myyty.

Meinaaksää että ap tarvii vielä apua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän