Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1½veen kanssa menossa kerhoon huomenna,oletteko antaneet jo maistaa pullaa?

Vierailija
06.09.2007 |

Seurakunnan kerhossa on kuulemma kahvia ja pullaa, onko ne vain äideille vai onko pulla tarkoitettu myös lapsille? Minkä ikäisille olette antaneet pullaa? En nyt tarkoita kokonaista, mutta pientä nykeröä maistiaiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa antaa pullaa lapselle ennen kuin on rippikoulu käyty.

Vierailija
2/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaaksi kun kirjoittavat, niin lakkiaisiin laitetaan pullat pöytään. Ja jos eivät mene lukioon, niin sitten taitaa jäädä pullat kokonaan syömättä. Nih!

Vierailija:

Ei tietenkään saa antaa pullaa lapselle ennen kuin on rippikoulu käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei millään pahalla) enkä tiedä johtuuko se siitä kun mulla on jo 4 lasta vai mun iästä vai (40) mutta muistaakseni en ole IKINÄ ajatellut noin vaikka vanhimmat jo 15 ja 13. Miten niin " antaako maistaa pullaa" ? Puolitoista VUOTIAS? Mitä hitsin väliä sillä on jos sen ikäinen syö pullaa? ethän ole röökiä tarjoamassa. Mun lapset ovat kaikki tutustuneet karkkiin, jätskiin, limsaan, sipsiin tuon ikäisinä - eikä niin että sitä joka viikko popsittu mutta jos nyt kyläss ollut niin ovat saaneet jo alle vuoden ikäisinä. 13v tyttö söi aikoinaan jätskiä kun oli 8kk. Mielestäni tuommoisesta tekee liikaa stressiä itselleen. Tämä oli mun mielipide.

Vierailija
4/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, naama peruslukemille....

Kyllä. Olen antanut puolitoistavuotiaan syödä pullaa seurakunnan perhekerhossa.

*poistuu kikattamaan*

Vierailija
5/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ei millään pahalla) enkä tiedä johtuuko se siitä kun mulla on jo 4 lasta vai mun iästä vai (40) mutta muistaakseni en ole IKINÄ ajatellut noin vaikka vanhimmat jo 15 ja 13. Miten niin " antaako maistaa pullaa" ? Puolitoista VUOTIAS? Mitä hitsin väliä sillä on jos sen ikäinen syö pullaa? ethän ole röökiä tarjoamassa. Mun lapset ovat kaikki tutustuneet karkkiin, jätskiin, limsaan, sipsiin tuon ikäisinä - eikä niin että sitä joka viikko popsittu mutta jos nyt kyläss ollut niin ovat saaneet jo alle vuoden ikäisinä. 13v tyttö söi aikoinaan jätskiä kun oli 8kk. Mielestäni tuommoisesta tekee liikaa stressiä itselleen. Tämä oli mun mielipide.

Vierailija
6/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei minusta ole mitään pahaa, ettei lapsi vielä 1½-vuotiaana ole maistanut pullaa, mutta ethän luule, että muilla olisi samoin? Pulla kun on kuitenkin sellainen perustarjottava, jota suurin osa lapsista on varmaankin maistanut jo alle vuoden ikäisinä. Tarkoitan siis sitä, että ethän siellä kerhossa sitten kauhistele, jos joku muu antaa pullaa pienemmällekin.

Vierailija
7/7 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi aloitti pullauransa vasta 2-vuotiaana ja söi siis myös seurakunnankerhossakin ihan tyytyväisenä kaikkea muuta kuin pullaa.

Halusin opettaa hyvät ruokailutottumukset ja nyt 4-vuotiaan tytön suurinta herkkua ovatkin hedelmät, marjat ja kasvikset :-))! Tietysti nykyään maistuu myös pulla, jäätelö yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi