Mikään ei oo junttimaisempaa kun pitää Iittala-tarroja kiinni kipoissa, kupeissa ja skooleissa!!!
Mä olen aina ottanut ne tarrat pois samalla kun otan astiat paketista, en voi käsittää kun jotkut oikein varjelevat niitä TARROJA (jos ne kuuluisi pitää kiinni niin tuskinpa olisivat tarroja vaan painettuja kuvioita)!
Mikä tässä on taustalla? Näyttää kaikille että meilläpä onkin varaa ostaa oikein Iittalaa/Arabiaa/whatever?
Kommentit (19)
Ei mulle oo koskaan tullut mieleenkään, että ne pitäisi rapsutella irti. Kyllä ne ajan myötä lähtee pesussa pois. Ei oo häirinny eikä oo tarkotuksella jätettykkään, että joku huomais. Meitä on moneksi ja toisilla on sitten pienet murheet.=)
kato kun kakkoslaatuisessa ei ole tarraa, niin etteivät vaan köyhäksi luule ;) Paketissahan (tai jossain?) on oikein ohjekin, kuinka kuuluu käsitellä että se tarra siinä pysyy. Ei se kyllä pysy...
että kyllä mulla ainakin on ne tarrat : )
on se, että välittää siitä, että onko muiden kipoissa tarroja.
Ap taitaa olla oikea junttien juntti kun viitsii kiinnittää huomiotaan tuollaisiin epäolennaisiin pikkuasioihin.
Vierailija:
Ei mulle oo koskaan tullut mieleenkään, että ne pitäisi rapsutella irti. Kyllä ne ajan myötä lähtee pesussa pois. Ei oo häirinny eikä oo tarkotuksella jätettykkään, että joku huomais. Meitä on moneksi ja toisilla on sitten pienet murheet.=)
Ette kai muihinkaan astioihin jätä tarroja kiinni?! Ja kyllä, Ristomatti Ratia on sanonut että oikein silmään ottaa tuollainen punainen huutomerkki!
Vierailija:
Ette kai muihinkaan astioihin jätä tarroja kiinni?! Ja kyllä, Ristomatti Ratia on sanonut että oikein silmään ottaa tuollainen punainen huutomerkki!
Eihän kukaan tiedä, kuinka paljon puku maksoi, jos hihasta ottaa sen Hugo Bossin merkin pois ;D
Huutonetin urpot kun vaatii et tarrat on oltava :)
Vierailija:
Eihän kukaan tiedä, kuinka paljon puku maksoi, jos hihasta ottaa sen Hugo Bossin merkin pois ;D
Toi on kyllä huvittavaa, monesti oon itekki naureskellu juhlissa näille tyypeille. Pitäis kyllä jo myyjänkin sanoo kaupan yhteydessä että älä sitten hyvä mies lähe sen lapun kanssa juhliin.
aikaa tai tahtoa alkaa rapsuttelemaan jotain TARROJA!! On vähän tärkeämpiäkin juttuja elämässä...
Pesukoneessa nuo itsekseen irtoilevat. En jaksa alkaa erikseen irrottaa.
sen sohvalle, joka oli ollut jumalattoman kallis. Ex olisi itse ostanut tavismaisemman sohvan, mutta silloinen mies oli sanonut, että " ei noin halpaa, pitää olla kalliimpi" .
Mutta kyllä piti kieli keskellä suuta juoda varovasti. :D
Puhuin ex-naiseni Iittalan laseista ja hänen ex-miehensä valitsemasta sohvasta.
Exiä riittää. Monilla. :P
tuosta 23 en kyllä vieläkään tiedä onko nainen vai mies :)...
Lahjoitin ne hyväntekeväisyyteen kun olivat niin kehnoja ja rumia. Edes mikroa ei kestäneet.
Se tarra näkyy mielikuvissa kuitenkin...