Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei oo junttimaisempaa kun pitää Iittala-tarroja kiinni kipoissa, kupeissa ja skooleissa!!!

Vierailija
24.08.2007 |

Mä olen aina ottanut ne tarrat pois samalla kun otan astiat paketista, en voi käsittää kun jotkut oikein varjelevat niitä TARROJA (jos ne kuuluisi pitää kiinni niin tuskinpa olisivat tarroja vaan painettuja kuvioita)!

Mikä tässä on taustalla? Näyttää kaikille että meilläpä onkin varaa ostaa oikein Iittalaa/Arabiaa/whatever?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarra näkyy mielikuvissa kuitenkin...

Vierailija
2/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle oo koskaan tullut mieleenkään, että ne pitäisi rapsutella irti. Kyllä ne ajan myötä lähtee pesussa pois. Ei oo häirinny eikä oo tarkotuksella jätettykkään, että joku huomais. Meitä on moneksi ja toisilla on sitten pienet murheet.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato kun kakkoslaatuisessa ei ole tarraa, niin etteivät vaan köyhäksi luule ;) Paketissahan (tai jossain?) on oikein ohjekin, kuinka kuuluu käsitellä että se tarra siinä pysyy. Ei se kyllä pysy...

Vierailija
4/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mulla ainakin on ne tarrat : )

Vierailija
5/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tarroja? EI

Vierailija
6/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että välittää siitä, että onko muiden kipoissa tarroja.

Ap taitaa olla oikea junttien juntti kun viitsii kiinnittää huomiotaan tuollaisiin epäolennaisiin pikkuasioihin.

Vierailija
7/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mulle oo koskaan tullut mieleenkään, että ne pitäisi rapsutella irti. Kyllä ne ajan myötä lähtee pesussa pois. Ei oo häirinny eikä oo tarkotuksella jätettykkään, että joku huomais. Meitä on moneksi ja toisilla on sitten pienet murheet.=)

Vierailija
8/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai muihinkaan astioihin jätä tarroja kiinni?! Ja kyllä, Ristomatti Ratia on sanonut että oikein silmään ottaa tuollainen punainen huutomerkki!

Vierailija
9/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette kai muihinkaan astioihin jätä tarroja kiinni?! Ja kyllä, Ristomatti Ratia on sanonut että oikein silmään ottaa tuollainen punainen huutomerkki!

Vierailija
10/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tiedä, kuinka paljon puku maksoi, jos hihasta ottaa sen Hugo Bossin merkin pois ;D

Vierailija
11/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetin urpot kun vaatii et tarrat on oltava :)

Vierailija
12/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän kukaan tiedä, kuinka paljon puku maksoi, jos hihasta ottaa sen Hugo Bossin merkin pois ;D

Toi on kyllä huvittavaa, monesti oon itekki naureskellu juhlissa näille tyypeille. Pitäis kyllä jo myyjänkin sanoo kaupan yhteydessä että älä sitten hyvä mies lähe sen lapun kanssa juhliin.

Vierailija
13/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa tai tahtoa alkaa rapsuttelemaan jotain TARROJA!! On vähän tärkeämpiäkin juttuja elämässä...

Vierailija
14/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnellä vaan.

Vierailija
15/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneessa nuo itsekseen irtoilevat. En jaksa alkaa erikseen irrottaa.

Vierailija
16/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sohvalle, joka oli ollut jumalattoman kallis. Ex olisi itse ostanut tavismaisemman sohvan, mutta silloinen mies oli sanonut, että " ei noin halpaa, pitää olla kalliimpi" .

Mutta kyllä piti kieli keskellä suuta juoda varovasti. :D

Vierailija
17/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin ex-naiseni Iittalan laseista ja hänen ex-miehensä valitsemasta sohvasta.

Exiä riittää. Monilla. :P

Vierailija
18/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta 23 en kyllä vieläkään tiedä onko nainen vai mies :)...

Vierailija
19/19 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin ne hyväntekeväisyyteen kun olivat niin kehnoja ja rumia. Edes mikroa ei kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi