G; kamalinta mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (40)
Läjä kälkättäviä idiootteja,jotka nauroi tulevalle uudistukselle.
ja lattialla lainehti verinen vesi. Hyi yäk!!! Yritti jalalla vedellä vesiä viemäriin, ettei muut olis huomannu...
mua on ällöttänyt kaksi seikkaa mitkä muistin heti kun luin kysymyksen:
1) kelluva kakka aikuisten altaassa
2) kulliaan veden alla hiljalleen vemputtava miesuimari
Onpas kauheeta. Itse en ole nähnyt mitään superällöä, paitsi yksi nainen ajoi kerran paitsi kainalo- ja säärikarvansa niin myös nännien ympäriltä siinä suihkussa. Ehkä senkin nyt olis voinut hoitaa kotona.
Kävin tänään pitkästä aikaa uimassa ja päätin aloittaa säännöllisen uimisen. Näinköhän sittenkään aloitan, nyt en saa näitä asioita mielestäni. VOI YYYÄÄÄÄKKKKKKK
1. Suihkusta vessaan menevä ripulipaska jono.
2. Uimarilta päässyt ripulipaska, joka lillui siinä vedessä.
3. Vessasta löytynyt verivana.
Juu, en käy enää uimahalleissa.
Uimavalvoja hyppäsi veteen vaatteet päällä ja sandaalit jalassa ja sukelsi kaverini pohjasta. Pelasti hänet elvytyksellä. Vieläkin uimahallin kloorin haju aiheuttaa kauhunväristyksiä...
Harvemmin käyn, lasten kanssa joskus ja sanomattakin selvää että vahdin kuin haukka.
Että itsellä on tullu ripulit altaaseen. Olin melko lopuillani raskaana, ja oltiin äitini ja mummini kanssa uimassa isossa uimahallissa, kun vauva potkaisi ilmeisesti suoraa suoleen niin, että ripulin tuli altaaseen. Ei siis ollut hätä tai mitään, mutta tuli vaan. Oli tosi noloa, äitini meni kertomaan valvojalle, jotta tiesivät tyhjentää ja puhdistaa altaan.
Olen muuten myös joutunut ryömimään alasti uimahallin vessan lattialla, joka ei ollut mitenkään puhtaimasta päästä. Jäin jumiin vessaan, ovi ei auennut millään. Huusin, mutta kukaan ei tullut, joten ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun ryömiä siitä oven alle jäävästä pienestä raosta ulos. Alasti.
Että itsellä on tullu ripulit altaaseen. Olin melko lopuillani raskaana, ja oltiin äitini ja mummini kanssa uimassa isossa uimahallissa, kun vauva potkaisi ilmeisesti suoraa suoleen niin, että ripulin tuli altaaseen. Ei siis ollut hätä tai mitään, mutta tuli vaan. Oli tosi noloa, äitini meni kertomaan valvojalle, jotta tiesivät tyhjentää ja puhdistaa altaan.
Olen muuten myös joutunut ryömimään alasti uimahallin vessan lattialla, joka ei ollut mitenkään puhtaimasta päästä. Jäin jumiin vessaan, ovi ei auennut millään. Huusin, mutta kukaan ei tullut, joten ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun ryömiä siitä oven alle jäävästä pienestä raosta ulos. Alasti.
kakan ympärillä oli selvä ruskea "vesialue", johon kakka oli alkanut liueta...
mies tuli miesten pukkarista , joka on aivan lasten altaan vieressä. Seisoskeli siinä ovella hetken ILMAN uikkareita. En tiedä oliko vahinko vai bedofiili- äijä. Onnex lapsi ei nähnyt.
Vanhempi mies tuli miesten suihkuhuoneesta ja tarkemmin katsahdettuani häntä tajusin, että hänen vehkeensä tuli uimahousujen lahkeensuusta ulos. Oli siis sellainen vanhan äijän venähtänyt letku.
Eikä ukko tietenkään huomannut/ ollut huomaavinaan mitään...
En tiedä mikä adonis sekin kuvitteli olevansa - eipä ollut kehumista sen mitoissa :D
Täällä meidän lähiuimahallissa täytyy kuumaan altaaseen ja saunaan mennä pukuhuoneen läpi. Kerran oltiin tulossa lasten kanssa takasin päin altaille ja vanhasta tottumuksesta sen tarkempaa katsomatta pyyhkäsin pukkariin ja ensimmäinen mitä näin oli alaston partanen "mies" (tissejä ei ollut ja alapäätä en tarkastanut) . Pysähdyin kuin seinää ja tuojotin vaan tätä miestä ja ensimmäinen ajatus oli, että olin vahingossa mennyt mieten pukkariin :-O. Sitten tajusin katsoa ympärille ja siellä oli ihan "normaaleja" naisia.
Tämä henkilö oli vaan läpi käymässä sukupuolen vaihdosta.,Sitä kumpaan suuntaan oli menossa (miehestä-naiseksi vai naisesta-mieheksi) en saanut selville :-)
Meidän lähiuimahallissa täytyy kuumille altaille ja saunaan (yhteiset miehille ja naisille) mennä pukuhuoneiden läpi. Kerran oltiin lasten kanssa tulossa takasin päin altaille ja sen tarkempaa katsomatta pyyhkäsin naisten pukkariin. Ensimmäinen mitä näin oli alaston partanen "mies" (tissejä ei ollut, mutta alapäätä en katsonut). Pysähdyin kuin seinää ja sekunnin ajan luulin tulleen erehdyksissä mieten pukkariin :-o. Sitten tajusin katsoa ympärille ja sielä oli ihaan "normaaleja" naisia :-)
Tämä henkilö oli vaan läpi käymässä sukupuolen vaihdosta. Sitä kumpaan suuntaan oli menossa (miehestä-naiseksi vai naisesta-mieheksi) en tiedä.
Mutta kyllä säikähdin ihan tosissaan. Ja tuojotin ehkä liian kauan tätä henkilöä, koska mulkasi aika pahasti minua :-)
Näyttää takkuavan aika pahasti nämä uudet sivut.
Meidän lähiuimahallissa täytyy kuumillealtaille ja saunaan (yhteiset miehille ja naisille) mennä pukuhuoneiden läpi. Kerran oltiin lasten kanssa tulossa takasin päin altaille ja sen tarkempaa katsomatta pyyhkäsin naisten pukkariin. Ensimmäinen mitä näin oli alaston partanen "mies" (tissejä ei ollut, mutta alapäätä en katsonut). Pysähdyin kuin seinää ja sekunnin ajan luulin tulleen erehdyksissä mieten pukkariin :-o. Sitten tajusin katsoa ympärille ja sielä oli ihaan "normaaleja" naisia :-)
Tämä henkilö oli vaan läpi käymässä sukupuolen vaihdosta. Sitä kumpaan suuntaan oli menossa (miehestä-naiseksi vai naisesta-mieheksi) en tiedä.
Mutta kyllä säikähdin ihan tosissaan. Ja tuojotin ehkä liian kauan tätä henkilöä, koska mulkasi aika pahasti minua :-)
jotka pesivät hiuksiaan Goldwellin oyster-shampoolla ja läskivanne roikkui vyötäröltä alaspäin ja vielä suihkussa levittelivät haarojaan.
string uikkarit, vai onko ne miehillä tangat :)
poikani vähän ihmetteli tätä...
ja olihan se hassua kun ei meinannut oikeen liukumäessä luistaa paljaalla peffalla :)