Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G; kamalinta mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
20.05.2008 |

.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesivät hiuksiaan Goldwellin oyster-shampoolla

Vierailija
2/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti lihavuus on. Dorkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa naurettaisiin perinteisesti vain läskeille naisille uimahallissa, mutta olihan täällä ihan "oikeitakin" kauhukokemuksia. :D Mä en kyllä tajua miten tämä eräskin naisihminen, jolla oli tullut ripulivahingot altaaseen raskaana ollessaan ja oli joskus joutunut myös ryömimään lattialla siellä, ylipäätään enää kehtaa/haluaa käydä uimahallissa. :D

Vierailija
4/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntouimareiden radalla: aina altaan päässä niisti kovaan ääneen nenänsä veteen.

Vierailija
5/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhan miehen venähtänyt letku" :D

Mua ällöttää aika ajoin ne karvat, räät ja muut jätteet lattioilla. Sama se mille muut siellä näyttää.

Vierailija
6/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmalla miehellä pursuavan uikkarin lahkeesta joko kippuralla olevan kikkelin tai kassit.

ja toinen kamala näky: äiti pesi itseään ja antoi vauvan istua paljaalla pyllyllä lattialla siinä suihkun alla likakaivon päällä. hyi!!

Vierailija
7/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuin perunapeltoa

Vierailija
8/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vesiliukumäessä kaikkein parhaimmat vauhdit.

Nim. kokeiltu on.. :)

string uikkarit, vai onko ne miehillä tangat :)

poikani vähän ihmetteli tätä...

ja olihan se hassua kun ei meinannut oikeen liukumäessä luistaa paljaalla peffalla :)

Vierailija
9/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä lanka hänellä roikkuu jalkovälistä ja tää nainen siihen, että siitä kun vetää niin se rupee kvaakuttamaan ja esitti siinä sitten miten kvaakkuu, eli kädet kainaloon ja kyykkyyn ylös... aika huvittava kokemus oli, et huumorintajua ei ainakaan tältä naiselta puuttunut :)

Vierailija
10/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

astuin saunan ovesta ja katsoin suoraan eteenpäin. Lauteella silmieni korkeudella, n. 1,5, metrin päässä minusta istui nainen, joka oli nostanut myös jalkansa lauteelle, ja levittänyt ne levälleen. Siinä sitten katselin naisen römpsää. Se oli kamalinta.

Vierailija
11/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olishan se nyt aivan pöyristyttävää jos lapset näkisivät pippelin. Siis apua.

Vierailija
12/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallin suihkussa liotti säärihaavojansa. Kehui kaverillensa kuinka hyvin kate irtoaa haavoista kun ensin ui lämpimässä vedessä. Sen jälkeen oon käynyt vain muutaman kerran uimahallissa ja uinut AINA suu kiinni... Huh, vieläkin ilettää että karvat pystyssä täällä istun.

Vierailija
13/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen kilpauimari ja uimaopettajakin, mutta nykyään minua oksettaa koko uiminen suunnattomasti. Viimeinen niitti uimaharrastuksen lopettamiselle oli se, kun olin viimeisillään raskaana ollessa uimassa ja näin siellä taas niitä räkiä. Oksetti niin paljon, että sitten ihan oksensin sinne veteen... että näin.

Vierailija
14/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten myös joutunut ryömimään alasti uimahallin vessan lattialla, joka ei ollut mitenkään puhtaimasta päästä. Jäin jumiin vessaan, ovi ei auennut millään. Huusin, mutta kukaan ei tullut, joten ei jäänyt muita vaihtoehtoja kun ryömiä siitä oven alle jäävästä pienestä raosta ulos. Alasti.

Ei varmaan kivaa, mutta piristit päivääni

Vierailija
15/40 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen törmännyt melkein mihin vain. Altaaseen on oksennettu, paskottu ja veretkin tirskahdelleet. Alastomia ihmisiä näkyy myös melkoisesti, ihmiset vaan ei aina hoksaa. Tosin meillä kävi yhteen aikaan eräs vanha pappa tarkoituksella alasti, kunnes sai porttikiellon :)

ehkä pahin kaikesta: venakko nainen, jolla on uikkareiden alla alushousut, joissa on terveysside. Ei tarvitse arvailla miksi on tällainen paketti kasassa. Venäläisiä saa muutenkin koko ajan olla vahtimassa ja passittamassa takaisin suihkuun, kun tulevat altaille niin, että LISÄÄVÄT meikkiä ja tuoksujaan ennen altaalle tuloa.

ja liukumäen alla muutama tamponi, kun liukumäen imu on niin voimakas lopussa, että imaisee sisukset... ja tämä tapahtuu lähes päivittäin

Vierailija
16/40 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verinen side suihkuhuoneen lattialla.

Vierailija
17/40 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia olkapäistä nilkkoihin (en liioittele!), selluliittiä reisissä ja käsissä, ylipaino n. 40kg ja kulahtanut olemus. YÖK!!!

Vierailija
18/40 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen viemäri suihkussa. Vanhoja mummuja ja lihavia, liian perusteellisia alapään pesuja...

Vierailija
19/40 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppooni akan loorassa ...yök.. olis piilottanut sen narun.

Vierailija
20/40 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pienellä paikkakunnalla oli uimahallissamme ilmeisestin ulkomaalainen mies, joka oli todella podattu ja sit sillä oli jalassaa sellaiset string/tangat uikkareina ja sit vielä meni laskemaan liukumäkeä niin eihän se kovin hyvin luistanut paljaalla pyllyllä :)

3 vuotias poika vaan ihmetteli ja sanoi, että haluaa samanlaiset uikkarit isona :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän