¤Club-30 Syyskuu¤
Miten sitä voikin olla niin väsynyt, että töiden jälkeen ei paljon koneella jaksa istua. No tänään menossa iltavuoroon niin aattelinpa muutaman rivin raapustaa. =)
Jännitysnäytelmäkis tämä mun raskaus on muodostumassa, just kun olin ultran jälkeen ehtinyt hetken olla luottavaisin mielin. Niin johan alkoi taas tuhrut. Ekaksi siitä iski taas ihan kauhee paniikki ja itku, mies oli jo valmis viemään mut päivystykseen. Mutta itse halusin vähän rauhoituttuani seurata tilannetta. No tuhrut väheni ja loppu seuravana päivänä, joten ehkä se nytkin oli vaan jotan " mystistä" joka ei tarkoita mitään. Olen kuitenkin edelleen hieman kahden vaiheella että uskoakko raskauden jatkumiseen vai luovuttaakko jo...
No päivä kerrallaan mennään ja jokainen on erilainen. Joskus oon ihan varma et kaikki menee hyvin ja välillä oon sitten taas 100 varma päinvastaisesta lopusta. Stressata en nyt jaksa, koska en voi sille mitään jos tämä menee jostain syystä kesken, niin sitten se menee.
Tänään pitäisi varata aika np-ultraan, kun sain neuvolasta infokirjeen ja ohjeen kyseisen ajan varaamisesta. Olihan siinä kirjeessä aika paljon kaikkee materiaalia ja sitäkin olen vähän ihmetellyt ja lueskellut opusta
[quote]
Meille tulee vauva
[/quote]
Vaikka en vielä käsitäkkään että toi kaikki vois oikeesti koskettaa mua. =)
Kertoilkaahan mitä teille muille kuuluu?
Nyt valmistaudun töihin lähtöön. \o/
Suvis 9+3 (menkoista laskien ja miten lääkärikin sen laski ultrattuaan)
Kommentit (24)
Jotenkin olen tällähetkellä aika turta tämän asian suhteen, odotan vaan sitä lääkäriaikaa joka on 9.10. Naistenklinikalla. Siellä siis jälkitarkastuksen yhteydessä olis tarkoitus olla sellainen keskustelu/yhteenveto meidän tilanteesta. No se on selvää että sinne emme enään hoitoihin pääse lakiuudistuksen takia, mutta en oikein osaa edes purkaa tätä vyyhtiä vielä kun kaikki on niin avoinna.
Haluaisin kuitenin heti ensimmäiseksi selvittää mikä nämä km on mahdollisesti aiheuttanut ja onko enää edes järkeä lähteä yrittämään uudelleen... No ehkä tämä tilanne vielä joskus selvinnee. Suuntaan tai toiseen, mutta nyt jos koska on erittäin todennäköistä, että me olemme juuri se pariskunta jota ei voida auttaa edes lapsettomuushoidoilla. Siihenkin %-lukuun on aina jokun kuuluttava. =/
Käyn täällä edelleen säännöllisesti kurkkaamassa onko kukaan kirjoitellut, en vain osaa luopua tavasta etsiä clubin kuulumiset. =)
Heippa klubiin!
Hiljaista on... taisi tuo SuviTuulian keskenmeno vetää kaikki hiljaisiksi. :(
SuviTuulialta voisinkin kysyä, että miksei teillä voida jatkaa hoitoja lakiuudistuksen jälkeen? Eikö tästä eteenpäin julkisella puolella käytetä enää lainkaan luovutettuja soluja? Anteeksi jos/kun kyselen tyhmiä, en olen perehtynyt asiaan... mutta tuntuu kohtuuttomalta, ettei " mitään" olisi enää tehtävissä! Toivottavasti yhteenvetokäynnillänne selviää vastauksia kysymyksiinne.
Meillä on ihan uusi vaihe elämässä, tyttö on lähtenyt liikkeelle eli rauhalliset hetket ovat ohi. Joka päivä olen vieläkin kiitollinen moneen kertaan, että saimme hänet...
Hyvää viikonloppua kaikille!
Miksi se elämä näin mättää, todella epäreilua.
Voimia ja halauksia !
T:vupii
Voi, en vähään aikaan ole lukenut uutisiasi.
Olen niin pahoillani, aivan kohtuutonta mitä olette joutuneet kestämään!
Halauksia sinulle kovasti ja voimia katsoa eteenpäin.
Nuru