Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjun lähentelijän työpaikan bileissä?

Vierailija
06.09.2007 |

Meillä on huomenna työpaikan pikkujoulutyyppiset bileet. Pöytäjärjestys on tehty etukäteen. Siihen on voinut itsekin vähän vaikuttaa, mutta lisäksi " irtonaisia" ihmisiä on laitettu vähän joka pöytään. Sain juuri kauhukseni tietää, että pöytäseuralaisenani on myös mies, joka on selvin päin todella mukava mutta heti vähänkin alkoholia nautittuaan täysi ääliö. Hän on jo kerran pikkujouluissa lähennellyt minua. Tietää, että olen varattu, ja juhlissa tein itse täysin selväksi että haluan hänen lopettavan. Silti tarvittiin kaksi muuta miestä puuttumaan asiaan, ennen kuin tämä lähentelijä uskoi puhetta.

Hän on erilaisissa pirskeissä lähennellyt myös muita työpaikamme naisia.

En usko, että pöytäjärjestyksen muuttaminen onnistuu. Mitä vinkkejä antaisitte, että illasta ei tulisi ihan surkea ja ettei lähentely toistuisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teet niin kuin viimeksikin mutta nopeammassa tahdissa: ensin kiellät ukkoa itse ja sitten haet pari miespuolista kaveria vahvistukseksi.

Vierailija
2/4 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikoo tulla juttusille. Mun mielestä juopottelun ei pitäisi olla niin tabu asia, etteikö palautetta voisi antaa selvin päin. Kaikkihan nuo häiriköt kuitenkin huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele vaan toisen vieruskaverin kanssa silloinkin kun mies on vielä selvä ja mukava. Mulla on vähän samanlaisia ongelmia yhden miehen kanssa ja olen vihdoin tajunnut, että mun vaan täytyy olla tyly häntä kohtaan. Koska ennen pitkää se on kumminkin niin kännissä että alkaa hiplata, ja jos siihen asti olen ollut mukava, on tosi vaikea karistaa sitä enää tehokkaasti.

Vierailija
4/4 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi puhuin tälle miehelle todella vihaisesti ja muistutin siitä, että olen naimisissa eikä flirttailu tms. kiinnosta. Hän sanoi vain " Mutta muapa kiinnostaa" .

Hän itse ei ole varattu, joten ei ole vaimoa, jolle soittelisin...

Omaa miestä en tosiaan voi ottaa mukaan, eivät ole avec-juhlat.

Mulla on pari hyvää miespuolista kaveria tulossa samoihin juhliin. Ovat kyllä eri pöydässä, mutta ehkä pitää heiltä pyytää voisivatko tarkkailla tilannetta ja tulla tarvittaessa hätiin ajoissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi