Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄNUPPUJEN to-su

06.09.2007 |

Avataan loppuviikolle oma pino.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan lasten kanssa kotosalla...mies on veljensä kanssa raksalla. En viitsi sinne mennä enää palelemaan, kun sain palella 3 1/2 tuntia vanhemman lapsen koulun urheilupäivässä tuolla kentän laidalla.

Täällä kp 41 eikä menkkoja vaan näy.....hoh hoh.

Vierailija
22/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes tekosyitä mussuttamiselle. Miehen synttärit tosin... Kakkua ja muuta on sitten syöty oikein olantakaa taas. Ja viikolla jo yhdet synttärikakut takanapäin! Maanantaina olen kyllä suunnitellut mennä kuntoilemaan...

ON: Ei vieläkään ovisplussaa! Taas lämmöt laski, mitähän tässä oikein tapahtuu... Voihan se vielä tulla, joten en heitä toivoa vielä.

Ovistuulia ja plussaonnea kaikille!!!

- Salsatar kp22/28-46 (36) yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kirjotuksen jälkeen piti ruveta käyttään jokatoinenpäivä-taktiikkaa, mutta arvatkaas vaan.. on ollut kiirusta ja ei oo ollu yhtään jaksua :( Kun mullahan se hed. kausi sen laskurin mukaan alkoi torstaina ja kestää tiistaihin, joten jos tässä kerkeis vielä muutaman kerran " suorittaan" sitten voikin harrastaa taas mielenkiinnon mukaan ;)

Oli kyllä jo viime viikolla limainen olo, mutta nyt vasta tuntuu vatsassa nipistelyä.. oispa ovista ja sais tässä pikapuoliin tärpin :)

nyt aamukahvia juomaan. Mukavaa päivänjatkoa pupuilujen merkeissä :D

Emmuli kp 14/29 (26-30)

Vierailija
24/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö laskee edelleen. Tähän asti ff on ehdottanut oviksen olleen aikaa sitten, mutta nyt ei sano mitään. Nyt onkin lämmöt paljon alempana mitä tässä kierrossa aikaisemmin ollut. Joten saa nähdä mitä tikuttelu paljastaa tänään. Aina sitä jännää joka päivä (ja toivoisi plussaa) ja aina tulee sellainen haamu vain!

http://www.fertilityfriend.com/home/1c5da5

Limoja ei kylläkään ole juurikaan ja niiden perusteella kyllä olisi se oviksen tilaisuus ollut silloin kp18 tai jotain. Greippimehu loppu tuossa pari päivää sitten enkä ole saanut ostettua lisää. Tämähän tarkoittaa vain sitä, et jos ovis vielä tulee niin pitäisi vaan puputella ahkerasti, koska simpat ei välttämättä elä kauaa odottelemassa.

- Salsatar kp23/28-46 (36) yk2

Vierailija
25/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtikin jo väliin :)

Kiire ja into on kyllä aikalailla toisiinsa linkitettyjä. Kiireessä ei kyllä itselläkään sitä intoa tahdo löytyä, eikä kyllä aikaakaan... Ja jos päivässä on kaksi mahdollisuutta pupuilla, esikon päikkyjen aikaan tai illalla nukkumaanmenon jälkeen niin tilaisuuksien määrä vähenee olennaisesti. Meillä poitsu menee nukkumaan vasta 22 jälkeen ja kiirepäivinä itsekin on jo melkein tuolloin unten mailla.

No jospa sitä tänään ehtisi päikkyjen aikaan, kun ei ole mahdoton hoppu ja ruokakin on valmiina :).

- Salsatar

Vierailija
26/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä minäkin innostua turhaan. No, ihan hyvä, että nää menkat kuitenkin tulivat. Ekat yli viiteen vuoteen (!) Olin jo unohtanut, miten kauheeta tämä on ;).

Eli siirryn kesäkuisiin. Olisi ollutkin ihme, jos heti kierukan poisoton jälkeen olisi napsahtanut. Nyt sitten odotellan ovista ja jatketaan kuumeilua.

Fairytale kp 1-28...34, yk2

Vierailija
27/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kirjoitin täällä ovismaisesta vatsakivusta ,mutta koska muita oireita ei tullut (ja kp:t väärät), niin päättelin että oli jotain muuta.

Kiertoni keskimäärin 28 päivää ja laskurin mukaan tänään alkaisi hedelmälliset päivät, ja kuinka ollakkaan, bongasin ekat " oireet" vessareissulla.

Tänään olisi tarkoitus aloitella nuo sänkyhommat, toivottavasti ainakin!

Tahto kp 10-27/29

Vierailija
28/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp:t siis 10/27-29

Vierailija
29/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas samanlainen viiva, kuin aikaisemminki. Kyllähän sain silloin tikuttelun aluksi muutaman tosi hailakan haamun (eli ei juuri mitään näkyvissä) ja on sen jälkeen vahvistunut, mutta plussaa ei sitten vain kuulu. Onpa mukava jos en ovuloikaan ollenkaan!! Lämmöistä olisin taas odottanut viivan vahvistuvan, mutta ei.

Näkyy vaikuttavan vielä enemmän tämä, kuin viime yrityskerralla (kun ei ollut näitä apukeinoja käytössä vielä) ja pettymys tulee jo aiemmin, jos sitä ovista ei kuulukaan... Mitä tästä tulee, kun hermot menee jo nyt???

Olikos kesänupuissa paljon sellaisia, joilla ei nuo " halvat" testit näytä ovista? Millaisia viivoja yleensä saitte noihin testeihin? Kun itsellä on tosi vahva haamu (mutta nega kuitenki siis) ollut jo pitkään. Oletteko siis saanut kuitenkin viivan näkymään?

- Salsatar

Vierailija
30/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ovuloinut tai kohta ovuloit vaikka tikut näyttäisi mitä.

Juuri tuon takia en ole ikinä ottanut ovistestejä käyttöön, tulee vain turhaa stressiä. Toki ymmärrän jos raskautuminen kestää, ja epäilyt herää ovuloiko ollenkaan, nuo ovat oiva apu.

Suosittelen siis että heität niillä tikuilla vesilintua =)

En itse missään nimessä ole mikään rento raskautumisen odottelija eli seurailen kehoani, lasken päiviä ja pyörin täällä...joten olen paraskin sanomaan =)

Vierailija
31/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä noista ovistikuista....mitään muuta virkaa ei taida olla kuin heittää vesilintua....niin mä taidan kohta tehdä.....

Vierailija
32/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn tänne joukkoon tuolta toukokuisista. Tänään kaarsi täti auton pihaan, vaikka jo eilenkin ilmoitteli tulostaan. Niin, Annique, ei sit kummallakaan onnistunu toi ed. kierto. Oli vaan vähän muita kiireitä, en kerinny koneen ääreen vähään aikaan. Hetken jo kyllä ehdin toivoa, ku oli 2 pvä pidempi kierto kiun kaks edellistä. Ei kuitenkaan mitään oireita suuntaan tai toiseen, ja nyt tosiaan sit tipahdin. No ehkä on kivampikin saada kesäkuussa vauva, niin voi sit isoa massua paistatella kivoissa kesävaatteissa, ku ilmat alkaa lämmetä :) No ehkä toi on liian positiivista, erityisesti näin ekana kiertopäivänä :( En oo vielä ees laskenu uutta toivottua la:ta tonne esittelypinoon, en siis ees itelleni. No yritetään nyt kuiteski... Ajattelin tässä kierrossa koittaa ekaa kertaa tota oviksen tikutusta. Se ku on näkyny yleensä ihan hyvin limoista, mutta nyt sitte, ku on alkanu haluta lasta, niin sitä ei enää huomaakaan :S Kai ne on hormonit menny sekasin??? Mitenkäs muuten, Annique, onko sulla tällä kertaa ollu ihan normaalit menkat, ku viimeks ne oli niin runsaat ja äkäset? Yritä pärjäillä nyt tää viikko ilman miestä. Mullakin on muuten kuntoilu vähän jääny, tarttis tehrä jotakin ;)

- bee kp1/27-29, yk4 -

Vierailija
33/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kotiuduttu viikonloppureissusta ja huomenna alkaa taas arki ja työt. Ja pitkään odottamani viikko, sillä hedelmällisyyden pitäisi nousta!! :)

Odottelen ovista saapuvaksi ensi viikonloppuna, ihanaa! Tosin iisisti otan ja tikuttelen varmaan vasta, kun merkkejä oviksesta alkaa olla.

Salsatar: Minulla ne " halpistestit" ei toimi toivotulla tavalla eli en saa niillä vaaleata viivaa tummempaa viivaa. Tosin viivassa on oviksen aikaan ehkä ihan aavistus enemmän väriä, mutta vaikea silti tietää, että ovuloiko varmasti. Apteekin Ovulaatiotesti on minulla se, joka todella toimii ja näyttää todella tummaa viivaa ovulaatioaikana. Ja kahdella eri testillä olen siis tikuttanut samasta pissasta viime kierron päivittäin ja tulos oli, että vain Apteekin Ovulaatiotestiin luotan.

Rizza kp 18/38-47, yk 16

Vierailija
34/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuota kesänuppujen esittelylistaa ja olipas tunkua :) Kiva, että porukkaa on kasassa paljon. Rizzan kanssa taidetaan olla kauimmiten yrittäneitä. Minulla siis yk15 menossa.

Ensi torstaina gyne, jännään miten ajoittuu oviksen suhteen tuo käynti. Ovis pitäis olla perjantaina tai lauantaina, eli osuis aika nappiin tuo käynti, mut joskus ovis on kyl mulla aiemminki, joten jännäksi menee. Toivottavasti näkisin iiiison munarakkulan ultrassa ja saisin sit hormonit auttamaan loppukierrossa, niin voisin jotain tästä kierrosta odottaakin.

Salsatar: en näe tuota sun käyrääsi tuosta linkistä. Näkeekö muut?Otitko sen linkin sieltä sivusta " sharing" " homepage setup" ? Tarkistaisitko vielä? Tarkistaisitko myös että siellä alhaalla kohdassa " published charts" on siinä vasemman puoleisessa lokerossa " selected charts" valittuna nykyinen kiertosi. Jokin mättää, kun avaan linkin ja siinä lukee vain että " no suitable chart selected" . Yläpuolella kuitenkin näkyy se valitsemasi ticker, jossa on kp 23, eli on tuo linkki varmaan periaatteessa oikein. Mutta ikään kuin et olisi " julkaissut" käyrääsi tmv.

(olikohan tästä mun sekavasta höpötyksestä mitään apua..)

Suosittelen myös Salsatar kalliimpia ovistestejä jos halpistestit eivät toimi. Testeissä on selvästi eroja. Kokeile vaikka yhdessä kierrossa jollain apteekin kalliimmalla ovistestillä, niin uskon että bongaat lh-huipun helposti.

Eipä tänne kummempaa. Ovista oottelen, mitään limoja ei vielä näy, mutta jospa huomenna jo alkais jotain näkyä, ja luulen että personamonitorikin jo huomenna ilmoittaa hedelmällisyyden olevan nousussa.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.

Koralli73 kp 8/ 25-30 yk15

http://koralli.page.tl/

Vierailija
35/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee: mäkin ajattelin tikutella tässä kierrossa ovista, niin tietää sitten ainakin että se varmasti edes tapahtuu. Mullakin on ollut tosi runsaat limat aikaisemmin, mutta nyt viime kierrossa oli aivan olemattomat greippimehun suurkulutuksesta huolimatta (?!). Lämpöjen noususta päättelin että ovis oli kp 15. Kp 12 aloitettiin touhuilu joka päivä ja jatkettiin kp 17 saakka. Ei tosiaan ollut yrityksestä kiinni, ettei tärpännyt. Paitsi jos simppojen laatu huononi liiallisesta yrittämisestä...

Täti on nyt ollut ihan normaali, eli joka toinen päivä vuotaa runsaammin ja joka toinen päivä on rauhallisempaa. Myös kivut vuorottelee niin, että vuotopäivänä on kaameat kivut ja sitten se seuraava päivä on rauhallisempi. Tänään on ollut vuorossa tuo kaamea päivä. :( Viime kuussahan vuoti 4 päivää kuin kraanasta ja sitten tihkutti päivän verran ihan vähän ja sitten loppui. Outoa...

Mäkin lohduttauduin tänään juuri tuolla kauniit kesävaatteet -ajatuksella! :) Ja kuitenkin kesäkuu olis siinä mielessä parempi kuin heinäkuu, ettei pitäis olla vielä niin tukalan kuumaa. Veljen vaimo sai esikoisen elokuun alussa ja silloin oli tosi kuuma kesä. Sanoi että olo oli turvotuksineen kuin valaalla heinäkuun helteillä.

Voi Koralli ja Rizza teitä! Tuntuu niin pahalta kun ootte niin kauan jo yrittäneet, mun yk 7 tuntuu niin mitättömältä teidän rinnalla! Toivottavasti tämä olisi juuri se kierto jossa teitä onnistaa!

T: Annique kp 4/27-29, yk 7

Vierailija
36/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä ovis on päällänsä ja vissiin jo ohi menossa..? Tosiaan torstaista asti mahaa vihloi ja varsinkin vasemmalle alavatsaan sekä myös keskelle alas. Kipua kesti eiliseen yöhön asti. Tänään ei enää tuntemuksia ole tullut.. Toisaalta olen erittäin optimistinen, mutta sitten taas toisaalta pelkään kauheasti, että mitäs jos ei tärppääkään ikinä!?! Todella ahistavaa kun ei tiedä!! :( Mutta sitten kuitenkin pidän toivoa yllä, että tärppää nopeasti! :)

Nita kp 15/28 yk1

Vierailija
37/37 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia ihan ensiksi tsemppauksista! Ja toivotetaan kaikki tippuneet oikein tervetulleiksi kesäkuun plussapuhuriin! :) Nyt kaikille vain plussa kainaloon ja menoksi! ;) Toivotan siis kaikille paljon plussaonnea tulevaan kiertoon!

Ajattelin katsoa tämän kierron loppuun noilla testeillä ja jos seuraavaan yritykseen joutuu (todennäköisesti) niin sitten hakea testejä apteekista. Kiitos Koralli opastuksesta, nyt sain liitettyä sen käyrän oikein siihen sivulle :). Aika surkea käyrähän tämä on...

http://www.fertilityfriend.com/home/1c5da5

Nolottaa ihan valitella tässä vaiheessa, kun varsinaista yritystä on niin vähän takanapäin. Ehkä tämä kärsimättömyys johtuu siitäkin, että kuumeillut olen jo niin pitkään (esikon syntymästä). Pidin tuossa yksi päivä yhtä äitiyspaitaa, joka on nytkin ihan pidettävä, mutta venyy tarvittaessa. Ajattelin, että kuinka paljon mukavamman näköinen se olisi jos olisi vauvamaha :).

- Salsatar kp23/28-46 (36) yk2