Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmikuussa Saudi-Arabiaan muutto

Vierailija
18.01.2025 |

Mitä tarvitsee ottaa mukaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan Saudi-Arabiaan muuttava ei kysele täältä mitään.

Vierailija
2/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatat silloin sen maan ihmisoikeusloukkauksia ja politiikkaa? Naisten asemaa? Kestäisitkö sen maan vankilassa tai sharialakia?

Vierailija
4/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Kyllä syy taitaa olla turkulaisen, les tojen sekä Fugen kriminaalien. Im out of here

Vierailija
5/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä syy taitaa olla turkulaisen, les tojen sekä Fugen kriminaalien. Im out of here

"MINÄKIN HALUAN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ MISTÄ TÄSSÄ ON KYSE ON?" ---> TURKULAISEN TYPERÄ KOMMENTTI. TÄHÄN PÄÄLLÄ 5 VUOTTA VÄKIVALTAA JA KUSETTAMISTA

Vierailija
6/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti-ap:lle 0/5 etkä sä mitään tarvitse

Vierailija
7/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun lukee hakkeri blogin, muuta ei omasta puolesta tarvitse tehdä. 5 vuoden stalkkaustiimi kimpussa eikä https://www.ess.fi/paikalliset/5824882 puututtu pskatoimintaan

Vierailija
8/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatat silloin sen maan ihmisoikeusloukkauksia ja politiikkaa? Naisten asemaa? Kestäisitkö sen maan vankilassa tai sharialakia?

Kulissi-arabiaan ne länkkärit menee.

Vierailija
9/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun lukee hakkeri blogin, muuta ei omasta puolesta tarvitse tehdä. 5 vuoden stalkkaustiimi kimpussa eikä https://www.ess.fi/paikalliset/5824882 puututtu pskatoimintaan

Näinhän niitä asioita hoidetaan ja kyvytön korruptiopoliisi ei viitsi tutkia asioita. Itse saanut leikkiä salapoliisia

Vierailija
10/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomalainen mies voisikin kestää Saudi-Arabian naisten asemaa. Alkoholipolitiikka voi olla ongelma. Huumeita taitaa kyllä sielläkin liikkua.

Vierailija
11/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomalainen mies voisikin kestää Saudi-Arabian naisten asemaa. Alkoholipolitiikka voi olla ongelma. Huumeita taitaa kyllä sielläkin liikkua.

Naisten asema on oikein hyvä. 5 jalkavaimoa laitetaan heti tilaukseen, yalla!

Vierailija
12/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MINÄKIN HALUAN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ MISTÄ TÄSSÄ ON KYSE ON?" ---> TURKULAISEN TYPERÄ KOMMENTTI. TÄHÄN PÄÄLLÄ 5 VUOTTA VÄKIVALTAA JA KUSETTAMISTA

SITTEN MEILLÄ MUKANA TOIMINNASSA KUSETUSTYÖNANTAJIA, KETKÄ EI KYKENE RIKOLLISEEN TOIMINTAAN PUUTTUMAAN: 

https://www.ess.fi/paikalliset/5824882

Vierailija
13/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten asema on oikein hyvä. 5 jalkavaimoa laitetaan heti tilaukseen, yalla!

Ei niiden tarvitse siellä jalkavaimoja olla. Tosin neljä taitaa olla maksimi. Eikä se naisten asema siellä vaivaa kaikkia suomalaisnaisiakaan. Eikös tämä yksi suomalainen naisautourheilija ole sanonut, että ei häiritse maan ihmisoikeudet häntä. 

Vierailija
14/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 VUODEN VÄKIVALTA, DIGI VÄKIVALTA JA RIKOLLISUUS OSOITTAA, ETTÄ SUOMI ON SEKOPÄIDEN PAHOINVOINTIVALTIO

Vierailija
15/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habibi

Vierailija
16/21 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salem Alaikum

Vierailija