Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle riitti. Mä en enää koskaa suostu Huutis kaupoissa NOUTOON. ov

Vierailija
05.09.2007 |

Nyt kun syksy tuli, meidän perheessä on pelkästään 2 vapaata iltaa viikossa (+ viikonloput tietty), kun melkein joka ilta on joko mun ja miehen harrastukset tai sitten lasten harrastuksia. Päivisin olen tietenkin kotona lasten kanssa.

Muutama kohteeni sulkeutui viikko sitten ja yksi huutaja asuu samassa kaupungissa. Kohteissani on kyllä maininta, että ei noutoa, mutta tuo ostaja rupesi vinkumaan noudosta, joten suostuin.

Mutta nyt on ongelmana se, että ostajalle ei sovi viikonloput (on kuulemma joka viikonloppu mökillä), ei sovi päivisin (on töissä) ja nuo kaksi iltaa, mitkä mulle sopii, ei sovi taas ostajalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota stressiä asiasta sillä et ole tehnyt mitään väärää. Jos ostajalle ei sovi nouto sinulle sopivina ajankohtina niin ei voi mitään se on sit postitus.

Vierailija
2/4 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jonkun 2e:n bodyn takia. Välillä on ollut sellaista säätämistä ja kymmenen tekstarin laittamista edestakaisin. Tuntuu, että vaivaa oli enemmän kuin se ansaittu raha.

Suuremmista myynneissä nouto on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia haluaa välttämättä noutaa.

Annoin ostajalle tämän viikon aikaa noutaa tuote ja sitten perun kaupat.

Vierailija
4/4 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on todella tuota säätämistä.

Kerran odotin noutoa ostajalta, joka asui meistä 5 km päässä kuukauden, kun hänen miehensä olisi pitänyt noutaa tavara. No, nouto ei vaan onnistunut, kun miehellä oli niin vaikeat ja epäsäännölliset työajat. Lopulta ilmoitin, että maksa tilille, niin postitan. Samalla selvisi, että mies oli n. 0,5 km päässä meistä töissä!

Kun suostun noutoon, niin silloinkin laitan aikarajan - yleensä 2 viikkoa.

Niin ja sitten on niitä idiootteja, jotka ei halua maksaa 1,40 eur postikuluja vaan haluavat noutaa eli ajavat tällä kalliilla bensalla 30 km yhteensä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi