Mitäs luulette, tiesikö Tiina raskaudesta ennen BB-taloon tuloa?
Mä veikkaan, että tiesi tai ainakin aavisti. Ei ottanut yhtään kuukautissuojaa mukaan, vähän outoa. Ja toisaalta en usko, että kukaan alkaa julkisesti pyytämään telkkarissa raskaustestiä sen takia, että kuukautiset on vain muutaman päivän myöhässä.
Mutta sitten taas toisaalta se on polttanut ja juonutkin talossa...
Kommentit (35)
Luulee tota nyt hyväksi pelitaktiikaksi.. Ajattelee varmaan, et sitä ei äänestetä, kun ihmisiä kiinnostaa miten sen raskaus etenee.. Törkeetä huijata tolleen. Se pitäis poistaa talosta, sehän on valehdellut.. !!
nyt on kiertopäivä 36. Silloin, kun Tiina tuli taloon, niin hänellä oli kiertopäivä 29 eli tuskin tiesi vielä. Sittenhän nähdään, kun lapsi syntyy ;)
Mä veikkaan, et sen raskaus on jo toisella kk:lla..
Vierailija:
Noita siteitä kait saa bb talosta vaik ei niitä olis mukaan pakannut.
Vierailija:
Mä veikkaan, et sen raskaus on jo toisella kk:lla..
Vierailija:
tänä vuonna on mukana taatusti yksi raskaana oleva , kun ulkomaillakin oli . samoin jäi mieleen kun terassilla kysyivät Tiinalta että kuinka paljon on myöhässä ? niin sillä meni pasmat ihan sekaisin ja naamalla oli sellainen " valehtelijan" ilme (pieni hämillinen hymyn kare) ja joutu ihan laskemaan . vaikka taatusti jos toivoo raskautta niin tietää päivälleen monesko kierronpäivä on menossa jos nuinkin säännöllinen kierto mitä tiina ilmoittanut . sittenhän voimme kaikki laskea kun tiinan lapsi syntyy että milloin raskaus saanut alkunsa .
hänen menkkojen pitäis just kohta alkaa. Silti sillä ei ollut siteitä ittellä. Ja muakin ihmetytti se Tiinan ihme hymy,kun laski niitä päiviä. No, ihan sama. En usko, että tuolla taktiikalla voittaa. Porukkaa äänestää hänet häätöön, vaikka verukkeella ettei BB-talo ole hyvä paikka raskaana olevalle ja me kansa tietty äänestetän tuolainen laskelmoiva valehtelija sieltä ulos. Tosin itse en äänestä mihinkään suuntaan.
...niin on kyl julkisuudenkipeä myös sen mieskin. Se on nimittäin tänä iltana BB Extrassa vieraana. Aika pienellä varoitusajalla suostuu äijäkin telkkariin tulemaan kommentoimaan isäksi tuloa, jos on vasta aamulla saanu tietää.
Hollannissa on muuten vauva syntynytkin BB -talossa.
Vierailija:
Aika pienellä varoitusajalla suostuu äijäkin telkkariin tulemaan kommentoimaan isäksi tuloa, jos on vasta aamulla saanu tietää.
Eli on varmasti tiennyt tilanteen mahdolliseksi.
voittiha ne sen talonki se yks pari joka odotti vauvaa (siis se sarja TALO) .. ajattelevat et saavat katsojien sympat ja äänet ku vauva tulos... ÄÄLIÖ AKKA.
Ei toi Tiina kyllä ihan niin kovan luokan huijarilta vaikuta.
On se aika kuukaudesta ja satu vielä oikein kokeili hänen rintojaankin että oikein pinkeenä on. Miksi sanoi että no se aika kuukaudesta jos ei menkkoja edes ollut?
Minä ainakaan en meinannut pysyä housuissani kun hykerrellen kerroin että se on nyt mahdollisita...
Vierailija:
Vierailija:
Aika pienellä varoitusajalla suostuu äijäkin telkkariin tulemaan kommentoimaan isäksi tuloa, jos on vasta aamulla saanu tietää.Eli on varmasti tiennyt tilanteen mahdolliseksi.
Mutta en usko mihinkään salaliittoteorioihin tässä tapauksessa.