Vielä kaikki tulee valkenemaan teillekin, jotka ette henkimaailmoihin usko.
Vielä tulee päivä kun totuus tulee teillekin ilmi. Ja silloin on enää myöhäistä katua. Tässä elämässä meillä on mahdollisuus vaikuttaa ikuiseen kohtaloomme. Jokainen niittää vielä sitä mitä on täällä kylvänyt. Se ei ole kiinni uskosta, se on totuus. Vielä tulette näkemään.
Muistakaa että tässä elämässä on mahdollisuus tehdä parannus. Myöhemmin sitten käy kuten kullekin on oikein ja oikeudenmukaista. Kaikki valkenee teillekin. Vaikka nyt yritätte olla ajattelematta sitä mikä joskus on tulossa, se ei estä sitä mitä tuleman pitää. Tulette hämmästymään.
Kommentit (26)
Ainoa joka voi lohduttaa on se, että sadisti ei pääse uusimaan tekojaan ja vahingoittamaan muita. Se ei kuitenkaan vähennä sitä kärsimyksen määrää mitä he kokevat.
Se, että maanpäällinen elämä meni pieleen sadistin vuoksi, on.. tjaa, empä tiedäkään..? Ei sekään kyllä ihan reilua ollut..
Kiinnostaisi tietää tämä kaikkein oleellisin seikka tässä ketjussa.
Eli liirum, laarum, teet mitä tahansa, niin se usko on se tärkein.
Uskon nimissä tehdään laittomia asioita ja rikotaan ihmisoikeuksia.
Jännä juttu kuitenkin, että aika monet tuntuvat luulevan, että Jumalalla tai Jeesuksella on näppinsä pelissä aina, kun joku tekee jotain hyvää. Mutta eihän se nin ole.
Minäkin autan päivittäin erästä apua tarvitsevaa lähimmästä, eikä minua tarvitse kenekään henkiolennon siihen kovistella. Se on ihan puhtaasti järkevää. Onhan fiksumpaa auttaa toista kuin vain lukea lehteä sohvalla, jos kerran auttaminen on niin helppoa ja palkitsevaa kuin se minun tapauksessani on. Siitä saa yksinkertaisesti hyvän mielen! Ihan ilman Jeesusta.
En usko henkimaailmaan, koska jos uskoisin hyvät henget, joutuisin ottamaan kaupan päälle pahatkin. Onhan pahimman sorttista älyllistä epärehellisyyttä uskoa vain Jeesukseen ja enkeleihin ja jättää paholainen ja ilkeät haamut huomiotta. En halua olla jälkimmäisten kanssa missään tekemisissä, joten mieluummin en usko mihinkään.
tuollainen pistää totisesti epäilemään minkäänlaisen Jumalan olemassaoloa. Itse olen sitä mieltä, että ihmisen tulee elämänsä toisia kunnioittaen ja niin, että on onnellinen. Kirkossakäyminen ja Jumalan kuvan edessä pyöriminen on mielestäni tekopyhää. Usein nämä ns tapakristityt ovat ihmisenä pahimmasta päästä. Osanotot 31lle !