Kylla mulla kay kateeksi ne lapset joilla on hienon ja uuden nakoiset Reimatecit leikkipuistossa. Itsekin tahtoisin muttei oo varaa.
Kommentit (35)
mutta nytkin ostin edulliset vaihtoehdot. Vaikuttavat tosiaan hyviltä. Minulla ei ole mitään tarvetta retostella vaatteilla.
Paljon parempia kosteussulkuvaatteita on ainakin ticketillä ja polarn o pyretillä.
Toisekseen tecit ovat kuosiltaan aika rumia.
Pukeminen on taitolaji.
Yksi taikasana on VILLA. Se on lämmin vaikka kostuisikin.
Tai mitkään muutkaan vaatteet - en yksinkertaisesti tunnista ellen näe merkkiä =)
Johtuu kai siitä ettei merkki todellakaan kiinnosta, itse ostan lapselleni hyvän hinta-/laatusuhteen vaatteita jotka vielä ovat kivan näköisiä.
tunnista reimatekkejä. Lapset kulkevat perus anttila ja hennes -vaatteissa. Ei ole vielä näyttänyt syntyvän suurempia traumoja
Lapset ovat auttaneet meitä ulkomaalauksissa, joten hiukan maalia roiskunut sinne tänne, mutta pääasia, että pitävät vettä ja tuulta!
Ja viime talvena kokeeksi ostin yhdelle lapselle lassietecin toppa-asun, mutta niin vain vaatteet kastuivat, jotempa jatkamme reimateceilla. Meille nimittäin ulkonäköä tärkeämpää on, että lapset pysyvät kuivina ja lämpiminä vaikka uisivat kuralammikoissa! :)
Mutta ajattelin, että voihan ne sitten myydä kun jäävät pieniksi, jolloin loppujen lopuksi tulevat melko saman hintaisiksi kuin halvemmat, joiden jälleenmyyntiarvo ei ole niin kova.
50 vanhasta ku kirpputorit notkuu samoja kympillä
Nyt kun varaa olisi, ei merkillä enää olekaan väliä. Laatu ratkaisee :) Hyviä on paljon muitakin kuin ylihinnoiteltu Reimatec.
Mielummin kuravaatteita perusulkovaatteiden päälle. Ja tosiaan haalareita vielä kouluikäisilläkin!
voidaan tolla tavalla ihan vaan uida kuralammikoissa :) Tosi mahtavaa :)) Hyviä uinteja ;) koko perheellee sinne kuralammikkoon ;) :) :P ! Ja vielä kerraan ihanaa :)) :) ;)
En jaksa sitten olla niitä myymässä huutonetissä vaikka niistä saisikin osan omistaan pois toisin kuin halvempia kukaan ei osta. Saapahan sitten lapset käyttää rauhassa loppuun.
Ostin vasta esim täysin uudet reimatecin kengät lapselle, maksoin 20 euroa ja kengät oli käytännössä kuin uudet, ei kulumaa missään, kuin ei olisi käveltykään koskaan.
Myöskin haalareita olen löytänyt edullisesti ihania ja aivan kuin uusia.
Sitten kun lapsi kasvaa hitaammin, voin harkita uuden ostoa, mutta nyt kun kasvuvauhti on niin kovaa, että pitää joka välissä jotain vaatetta olla ostamassa, niin meille kelpaa käytetty hyväkuntoinen. Ja tässä ei ole edes rahasta kysymys,vaan siitä, että minun mielestäni on tyhjää tuhlausta ostaa kaikki uutena, kun käytettynä voi saada ihan yhtä hyviä.
lapsesi Reimatecin haalarissa kulkisikaan.
Hyviä haalareita on muitakin.
Meillä oli yksi Reimatec, mutta totesin edullisempien Remun tai Jonathanin ajavan saman asian.
Nyt kun poika 6v ei tavallinen Reimatec olisi enää aikoihin kestänyt pojan käytössäkään.
Joten meillä käytetään nykyään SuperRemua tai Jonathanin cordurahaalariakin voisi kokeilla.
Lassien Supratechiakin meillä ollut muutama haalari ja siinä vasta mainio puku siihen hintaan nähden. Kestää kulutusta todella hyvin ja pitää kosteuden ulkopuolella sen verran kuin tarvitsee.
Meillä kurakeleillä laitetaan eskarissa kurikset niin ei tartte olla joka päivä suihkuttelemassa tai pesemässä haalaria.
mutta ihmettelen, miten joku raaskii aina ostaa uutta reimatecciä. Toki on meillekin tärkeää, että lapsilla on haalarin sisällä hyvä olla, mutta ihan yhtä kuivana ja lämpimänä on pysyneet reilusti halvemmissa remuissa, jonathaneissa ja lassien supra- tai muissa tec-haalareissa.
Meidänkään lapsilla ei ole Reimaa. Ei sen vuoksi, että ne olisivat kalliita vaan siksi, että ne on mielestäni rumia.
ne saa liki puoleen hintaan edellisen ostin 60e
ja ovat hintansa arvoiset, ei tartte kuravaatteita ja pysyy silti kuivana
olen ostanut myös lassietec haalareita ja ovat kyllä ihan yhtä hyviä, eli kuivana pitävät. nytkin ostin lassietec keväthaalarin 22e
eli tuohon ei kyllä talous kaadu
eli juoskaa ale myynneissä niin ei tartte maksaa viimestä hintaa
Edullisimmissakin haalareissa on ihan kauniita kuoseja ja sama materiaali.