Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoa kaipaisisin!

05.09.2007 |

Menkat alko maanantaina, viikon myöhässä. Ne myös loppu eilen. Eli puoltoista päivää vuotoa ja se oli siinä. Oliko nää nyt oikeet menkat, voinko laskee ovista näitten mukaa? Vai onko todennäkoisempää ne " jatkuu" vielä eli siis alkavat piakkoin uudestaan?

Maanantaina ois aika neuvolaan papa kokeelle ja sillonhan ei paranis vuotaa... tiiän, sitä on turha tressata etukäteen mut mietinpähän ääneen tässä kun sen tähden oo tressannut et jos menkat alkavat niin alkais ennen. No ne alko, mutta loppuvat lyhyeen.

Niin se puoltoista päivää oli vielä tosi niukkaa vuotoa ja yleensä vuodan runsaasti viis päivää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaa osaa sanoa mitään?

Vierailija
2/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tekisin varmuuden vuoksi raskaustestin koska menkat ei kerran olleet normaalit. Joillakihan tulee vuotoa vaikka on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap:n kanssa sama tilanne. Mulla menkat alkoivat maanantaina ja kestivät max sen puoltoista päivää. Vuoto oli tosi niukkaa, pelkkä pikkuhousunsuoja olisi riittänyt. Yleensä mulla vuoto runsasta ja kestää 3-4 päivää. Tilanne mulla muuten se, että nää oli ekat menkat synnytyksen jälkeen. Raskausmahdollisuus on olemassa ja ennen noita kuukautisia mulla olikin jo raskausoireita (liekö kuvittelin?!) Nyt siis minäkin mietin, että oliko noi kuukautiset vai voisinko kuitenkin olla raskaana. No testillä se selviää, tiedän, en vaan jaksaisi turhan takia testailla. Vauva olisi kyllä tervetullut! Olisinkin kysellyt, millasta vuoto on teillä ollut, jos olettekin olleet raskaana " kuukautisista" huolimatta?

Vierailija
4/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi vuoto, joka kesti 3 viikkoa. Olin varma, ettei pikkuinen pysynyt mukana ja menin ultraan... Sydän löi ja viikkoja oli 7+5... Kaveri tällä hetkellä 1 1/2 vuotta.

Vuoto loppui ultraääneen kuin seinään- olisiko ollut psyykkeestä?

mivvali

Vierailija
5/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin tein tänään ja kaksi viivaa tuli:) siis en tiedä oliko ne maanantaiset menkat vai jotain muuta vuotoa. Nyt vaan en tiedä yhtään mikä viikko menossa, kun siis niitä kuukautisia ei edellisen synnytyksen jälkeen ole ollut...

Vierailija
6/8 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein negatiivisen testi.

eli oottelen nyt sitten vaan sinne maanantaille ja papa kokeelle pääsyy.

(ostin tosin kaks testii et maantaina ajattelin varmuudeks testata =D )

Vierailija
7/8 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ara onnitteluista! Sulle oikein paljon plussasäteitä seuraavaan yritykseen ja kaikille muillekin!

-pahoinvoiva sande25-

Vierailija
8/8 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kuinka pitkä sulla on Sande synnytyksestä? Imetätkö? Olen tässä nelikuisen vaavin äiti ja imetän, myös soseita syöpi. Ja raskaustesti on mulla kaapissa oottelemassa, sillä olen voinut muutamina päivinä pahoin... pienehköä veristä vuotoa tuli 3 viikkoa sitten ja luulinkin menkkpjen tulevan ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Mutta ei tullut. Olemme kyllä ehkäissseet kondomilla. Onkohan vaan mullakin vintillä lepakoita... en ole kyllä raskaudesta edes haaveillut tässä vaiheessa, huono olo vain pani miettimään ja ostamaan testin, jota siis en ole vielä tehnyt. Nyt ei ole kyllä enää ällöttänyt pariin päivään.