Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä käynyt reikihoidossa? Kävin tänään lahjaksi saadussa hoidossa ja oli aika erikoinen kokemus...

Vierailija
04.09.2007 |

En koskaan, en missään ole vieraiden ihmisten läsnäollessa nukahtanut. Olen yleensä aina liian tietoinen itsestäni, etten saa edes junassa nukuttua, kun pelkään että näyttäisin hölmöltä ja kuola valuisi leukaa pitkin.

Vaan nytpä nukahdin kesken hoidon! Ja päätä hoidettessa otsaa kuumotti tosi paljon. Enemmän kuin pelkkien käsien lämpö voisi mitenkään tuntua.

Taidan mennä toistekin, vaikka tässä onkin sulattelemista vähäksi aikaa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja laittoi kädet ristiselän päälle ei kuitenkaan niin että kosketti.

Se hoito teki niin kipeää että sattui todella kovaa. Sanoinkin että eikö se riitä jo kun toinen asiakaskin odottaa. Ei kuulema riittänyt oli niin makea paikka. Ristiselän kipu jäi siihen paikkaan. Ihme juttu mutta toimi minun kohdalla. En kertonut mistään vaivoistani ennen hoitoa. Ajattelein että testaan osaako hän löytää sitä hoidettavaa paikaa. No osasihan se. Reikihoidot ovat väsyttäviä ja rentouttavia.

Käyn hoidoissa kun mikään muu ei enää pure.

Vierailija
2/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee reikiä, hierontaa, aromaterapiaa yms!

Itse olen hänellä käynyt aromaterapiahoidossa mutta hieronta-aineella kun olen niin allerginen!

En usko noihin juttuihin vaikka onkin vuosia opiskellut nyt keski-ikäisenä!

Ennen sitä 35-vuotta hyvässä asemassa töissä ja jo silloin opiskeli vapaa-aikoina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon energiaako reiki-hoidoissa hoidetaan?

Vierailija
4/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen asioita etukäteen ja todistettavasti saan energiaa tulemaan kämmenistä mutta en silti usko, henkimaailmaan kylläkin!

Vierailija
5/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena on, että ihmisen energiatasoa voidaan parantaa reikillä. Tähän ei liity mitään uskonnollista.

Vierailija
6/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki on energia hoitoa, jolla ei ole mitään tekemistä henkiasioiden kanssa. Energia on universaalia energiaa mitä on kaikessa elollisessa.

Vierailija
7/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä sain varmuuden, ettei reiki ole ristiriidassa uskoni kanssa ja vähän mitä hoidossa tapahtuu.

Siellä selitettiin noista energioista pitkät pätkät. Kannattaa käydä sieltä katsomassa, jos kiinnostaa. Foorumillakin oli ihan mielenkiintoisia keskusteluja.

ap

Vierailija
8/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielettömiä kokemuksia jo pelkän opiskelun aikana. Tää on niin mun juttu ja oikein odotan että pääsen oikeesti hoitoja harjoittelemaan.

Vierailija
9/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itse kyllä käynyt, mutta kyseessä on new-age tyyppinen uskonnollinen hoitomuoto, jos ei täysin tuloksetonta (tai ei varmaankaan, saattaa auttaa jossain määrin...mutta tuleeko tilalle uusia ongelmia, vaivoja?), ei vain kuulosta hyvältä ja terveeltä

Vierailija
10/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämän yhden kokemuksen perusteella uskallan sanoa, että reikissä ei ole mitään, mikä voisi olla kristinusko(ni) vastaista.

Ja jos hoitoon ei usko, niin ei voi olettaa että siitä olisi haittakaan. Eihän pelkkä kosketus ketään voi vahingoittaa.

Itse asiassa hoidosta tuli minulle hyvin samanlainen rauhallinen olo, kuin rukouksesta.

ap

Vierailija
11/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tosin vieneet lastakaan vyöhyketerapiaan, vaikka moni koliikkiin sitä suositteli.

En harrasta uskomushoitoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme