Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs taas napurissa tempaistiin!

Vierailija
04.09.2007 |

Siellä oli ristiäiset ja lapselle annettiin niin erikoinen nimi että ei voi kuin sääliä lasta! Varsinkin kolmas nimi on ihan ufo.

Miksi te keksimällä keksitte outoja nimijänne, ettei vaan kellään toisella olisi samanlaista? Minusta se on tosi lapsellista ja yksilöllisyydentavoittelu menee liian pitkälle, lapsi siitä vain kärsii! Ei ole edes nimipäivää allakassa! Ja koulussa on varmasti silmätikku nimensä takia!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin juuri " perintönimiä" . Esim yhden tuttuni tytön nimi " Adeliina" - kuulostaa ihan Nico-Petteri-osastolta, mutta se olikin pitkään suvussa kulkenut nimi :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi