Kylläpäs taas napurissa tempaistiin!
Siellä oli ristiäiset ja lapselle annettiin niin erikoinen nimi että ei voi kuin sääliä lasta! Varsinkin kolmas nimi on ihan ufo.
Miksi te keksimällä keksitte outoja nimijänne, ettei vaan kellään toisella olisi samanlaista? Minusta se on tosi lapsellista ja yksilöllisyydentavoittelu menee liian pitkälle, lapsi siitä vain kärsii! Ei ole edes nimipäivää allakassa! Ja koulussa on varmasti silmätikku nimensä takia!
Kommentit (21)
Joskus tulee mieleen, miksi en tuota nimeä itse keksinyt. Ei nykyään enää ketään nimen takia kiusata, erikoinen nimi onkin nykyään normaalia.
no mikä sille lapselle sitten tuli nimeksi?
Kun annettiin lapselle nimi. Vaikuttaa jo suorastaan poliisiasialta!
Mutta jos yksi niistä nimistä on " Ellida" , niin hohhoijaa!!
Mä en voi sille mitään mutta mun mielestä se ei ole nimi eikä mikään!
Missä on kunnon perinteisten nimien kannattajat?
ap
T: sen naapurin kummallisen nimisen vauvan äiti :(
Ihan karsee ja mihin nimiin se on yhdistettykään, sitä me ei tiedetä!
Ja jos kaikki nimet ovat sitä luokkaa, ei hyvä!
Ellida on tosi kaunis nimi, ja kaunis on lapsikin. Kuvia täällä:
www tyni fi (perheenjäseniä 06).
Toivotan lapselle ja perheelle kaikkea hyvää, samoin ap:lle.
Vierailija:
Mutta jos yksi niistä nimistä on " Ellida" , niin hohhoijaa!!
Mä en voi sille mitään mutta mun mielestä se ei ole nimi eikä mikään!
Missä on kunnon perinteisten nimien kannattajat?ap
ja minulle on yksi lysti jos joku ämmä ei enää tervehdi mua.
Ja haistettelijat, ajatelkaa hieman mitä sanotte, voi tulla vaikka syyte. Minä vain kerroin oman mielipiteeni kyseisestä perheestä ja sen lasten nimistä, tässä perheessä on muitakin lapsia mutta ei neljää!
Onneksi vielä saa olla sitä mieltä mitä on!
ap
T. yks joka kuvista tunnisti teidät;)
Mutta se vaatii jo ymmärrystä, ilmiselvästi liikaa.
Vierailija:
ja minulle on yksi lysti jos joku ämmä ei enää tervehdi mua.
Ja haistettelijat, ajatelkaa hieman mitä sanotte, voi tulla vaikka syyte. Minä vain kerroin oman mielipiteeni kyseisestä perheestä ja sen lasten nimistä, tässä perheessä on muitakin lapsia mutta ei neljää!
Onneksi vielä saa olla sitä mieltä mitä on!ap
Ja toisekseen: onko Ellida muka joku ihan ufo nimi? Ei mun mielestä, olen kyllä ennenkin kuullut tuon... No, jos ap:llä on itsellään Neea Maria, Siiri Sofia ja Juho Aleksi, niin kai jokainen top kympin ulkopuolelle jäävä nimi onkin ihan " ufo" .
Että en ole yksin mielipiteeni kanssa, ja ainahan sitä ihmisten nimistä jutellaan, miksi nyt ei saisi?
Mutta täällä av:llä on niin erikoisuuudentavoitteluhaluista porukkaa, että kaikki vähänkään erikoinen käy, viis siitä mitä lapsi siitä joskus tulee ajattelemaan, pääasia että äiti saa päteä!
ap
Ja en olis niinkään varma että on just toi kolmas!
ap
Vierailija:
Ja toisekseen: onko Ellida muka joku ihan ufo nimi? Ei mun mielestä, olen kyllä ennenkin kuullut tuon... No, jos ap:llä on itsellään Neea Maria, Siiri Sofia ja Juho Aleksi, niin kai jokainen top kympin ulkopuolelle jäävä nimi onkin ihan " ufo" .
On siellä alennuttu päivittelemään jonkun nimeä; kirjoittelusi antaa aivan muun kuvan kuin " juttelun" . Aika säälittävää, ahdasmielistä.
Vierailija:
Että en ole yksin mielipiteeni kanssa, ja ainahan sitä ihmisten nimistä jutellaan, miksi nyt ei saisi?ap
Kiinnitit huomiota todella huutavaan epäkohtaan. Nyt kaikki perinteisiä nimiä käyttämään niin voit keksiä itsellesi muuta kytättävää. Taitaa olla toinen luontosi sellainen.
Sen nimisiä on merkitty väestörekisteriin kaikista eniten ennen toista maailmansotaa ja 1800-luvun puolella.
ellida Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 223 223
1900-19 0 247 247
1920-39 0 106 106
1940-59 0 15 15
1960-79 0 10 10
1980-99 0 21 21
2000-06 0 27 27
2007 0 2 2
Yhteensä 0 651 651
Osoittaa taas millaiset ap-pöljät pääsee alotuksia tekemään. Joku edeltävä älytesti pitäis olla.
Elä sinäkin omaasi ja perheesi, jos mahdollista...