Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia seuraavassa tilanteessa. Vauva kuollut viimeisillä raskausviikoilla kohtuun. Synnytetään, ok.

Vierailija
04.09.2007 |

Surraan ja palataan ns. normaalisti töihin? Keskeytetään äitiysloma? Mites äitiyspakkaus, palautetaanko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella, että jotkut tarvii sairauslomaa, jotkut taas selviää paremmin töihin palaamalla.

Vierailija
2/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomaa ja äitiysavustuspakettia ei tarvitse keskeyttää eikä palauttaa jos raskaus on kestänyt yli 30 viikkoa. Lomaa tarvitaankin synnytyksestä toipumiseen vaikka vauva olisi kuollutkin ja vaikka sillä vaatepaketilla ei tee mitään, ei voimia varmaan riitä sen palautteluun. Sen voi varastoida vintille odottamaan toista lasta tai lahjoittaa vaikka Venäjälle lastenkotiin.



Suremisessa lienee ihan tarpeeksi tekemistä. jotkut tietysti haluavat surra menemällä heti töihihn. Se heille suotakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausta ei tarvitse palauttaa. Sen voi vaihtaa rahaan, jos sitä ei ole avattu. Niin, mutta kukapa sitä ei avaisi.



Miehelle annetaan vähintään 2 vko sairauslomaa. Meillä sai enemmänkin koska vauvaa ei vielä oltu saatu hautaan kahden viikon kuluessa.



Enkelipojan äiti (rv 40+1)

Vierailija
4/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


äitiyslomaa ja äitiysavustuspakettia ei tarvitse keskeyttää eikä palauttaa jos raskaus on kestänyt yli 30 viikkoa. Lomaa tarvitaankin synnytyksestä toipumiseen vaikka vauva olisi kuollutkin ja vaikka sillä vaatepaketilla ei tee mitään, ei voimia varmaan riitä sen palautteluun. Sen voi varastoida vintille odottamaan toista lasta tai lahjoittaa vaikka Venäjälle lastenkotiin.

Oikeus äitiyslomaan ja -avustukseen tulee, kun raskaus on kestänyt 22 vko.

Vierailija
5/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksen saisin pitää.

Vierailija
6/6 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän nyt etukäteen tällaisia suunnittele. Loppujen lopuksi on paljon todennäköisempää, että kaikki menee hyvin.



Enkelipojan äiti