Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olettekos kuulleet American Girl -nukesta?

Vierailija
20.07.2007 |

Tää on Jenkeissä iso juttu! Nukke on ihan tavallinen, maksaa melkein 100 dollaria. Mut nää oheistarvikkeet on ihan uskomattomia! Lapsille ja nukeille saa samanlaiset vaatteet, nukeille on kauneushoitoloita, joissa niiden hiuksia kammataan ja kynsiä lakataan ja hirveen hinnan joutuu pulittaa. Leffateattereissa on penkkien vieressä pienemmät penkit nukeille... IHAN ÄLYTÖNTÄ!!! Jos Suomeen tulis tällänen, luulisitteko et ois kysyntää nuken kampaamolle? Musta tuntuu et ei...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nuken nettisivut:





www piste americangirl piste com



Ap



ärsyttää kun kaikkea väitetään provoksi...

Vierailija
2/6 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hullulta. Mä en kyllä ostais lapselleni.

Vierailija
4/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain sellaisen joululahjaks

Vierailija
5/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kävin katsomassa.

Vierailija
6/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on toisen nuken nettisivut:

www piste realdoll piste com