Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olettekos kuulleet American Girl -nukesta?
20.07.2007 |
Tää on Jenkeissä iso juttu! Nukke on ihan tavallinen, maksaa melkein 100 dollaria. Mut nää oheistarvikkeet on ihan uskomattomia! Lapsille ja nukeille saa samanlaiset vaatteet, nukeille on kauneushoitoloita, joissa niiden hiuksia kammataan ja kynsiä lakataan ja hirveen hinnan joutuu pulittaa. Leffateattereissa on penkkien vieressä pienemmät penkit nukeille... IHAN ÄLYTÖNTÄ!!! Jos Suomeen tulis tällänen, luulisitteko et ois kysyntää nuken kampaamolle? Musta tuntuu et ei...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa ihan hullulta. Mä en kyllä ostais lapselleni.
Tässä on toisen nuken nettisivut:
www piste realdoll piste com
Alue: Aihe vapaa
Tässä on nuken nettisivut:
www piste americangirl piste com
Ap
ärsyttää kun kaikkea väitetään provoksi...