Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä viikolla pahoinvointi loppui?

03.09.2007 |

Tervehdys,

millä viikoilla olette selättäneet pahoinvoinnin - ketkä siitä ylipäätään kärsivät? Minulla on viikkoja nyt 7+ jotain ja aamusta iltaan etoo, hyi olkoon. Edellisestä raskaudesta on yli 5 vuotta ja muistelen, että joskus 12 viikon tienoilla helpotti. Kaikki raskaudet ovat erilaisia sanotaan, mutta ihan yhtä yökkö olo on nyt kuin silloinkin - olin vaan ehtinyt unohtaa tämän ihanuuden :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaaan pitäis edes sanoa, mutta esikoisesta oksensin siihen saakka kun synty ja nyt menossa 39 +5 ja pari- kolme kertaa viikossa laatta edelleen lentää.....onkin paino alle lähtöpainon ollu molemmissa....

yleensä sanotaan et 3 kk jälkeen varmasti helpottaa, mut näinkin voi siis käydä.....toivottavasti ei kuitenkaan sulle

Vierailija
2/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en esikoisesta oksentanut kertaakaan, etovaa oloa oli parin viikon ajan joskus viikoilla 8-10, aamuisin ja jos en ollut syönyt. Nyt on toinen raskaus menossa ja viikkoja vasta 6+4, eikä pahasta olosta ole vielä tietoakaan. Oikein toivon, että alkaisi oksettamaan, koska ennen esikoista olin kerran raskaana, mutta se meni kesken, ja siitä jäi elävästi mieleen juuri täydellinen oireettomuus, ei siis ollut mitään pahaa oloa, eikä muitakaan muutoksia tai tuntemuksia. Tiedän kyllä, ettei se välttämättä liity siihen, että raskaus meni kesken, mutta silti yhdistän sen siihen ja toivon kovasti oireita... Nyt on kyllä ollut mahanippailuja ja rinnat ovat kasvaneet vähän, joten olen toiveikas vaikkakin realistinen.

Mutta asiani siis oli, että kaikki eivät todellakaan oksenna kolmea kuukautta tai edes yhtään kertaa, ja raskaus voi silti mennä hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahoinvointia tais kestää viikot 9-11, eli aika vähän aikaa mut se aika oksennettiinkin sitten aamusta iltaan, paria välipäivää lukuunottamatta, sit oli pari viikkoa taukoa ja sitten taas parina aamuna piti aamupuurot oksentaa, eli lämmintä ei kärsinyt aamuisin syödä. Leipä ja muu kyllä pysyi sisällä mut lämmin puuro ei.

Vierailija
4/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten joskus kun rv 13 oli menossa niin loppui aika totaalisesti.

Rv 13 maissa alkaa istukka olla valmis ja sillä oli jotain tekemistä pahoinvoinnin loppumisen kanssa, itse ainakin huomasin sen selvästi.

Vierailija
5/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lastani, nyt vasta kahdeksannella viikolla. Oon sairaslomalla pahoinvoinnin ja oksentelun takia. Ensimmäisestä oksensin 7 ja ½ kuukautta eli oksentelu loppui vasta synnyntykseen. Nyt pahoin pelkään, että sama kohtalo on edessä. Viikko sitten tää alkoi ja nyt jo oon ihan poikki. Aamuyöllä alkaa pelkkä sapen oksentelu ja koko päivän saa arpoa, että mikä ruoka pysyis sisällä. Juomia ei tee mieli ollenkaan ja juomatta jättäminen toki lisää pahoinvointia. On muuten taatusti viimeinen raskaus mulla!

Vierailija
6/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseläni loppui aika tarkalleen vko 11. Tosin herkkä hajuaisti aiheutti senkin jälkeen välillä huonoa oloa. >Mulla ainoa helpottava asia oli sairasloma. Kun sai nukkua ja levätä niin sillä se sitten lievittyi, ei millään muulla...

Tsemppiä

katarina 34 tasan

Vierailija
7/10 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta rv 6-11

Tokasta rv 7-10

Vierailija
8/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mul loppu lähes kokonaan tos rv10!

Vierailija
9/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokasta viikon tai kaksi myöhemmin ja tästä kolmannesta viikolla 6. Ja ainakin vielä tänään pikkuisen sydän löi.

Vierailija
10/10 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla pahoinvointi alko rv 4+. Nyt ollaa menossa rv 19+2 ja edelleen on pahoinvointia. Huono-olo tulee joka päivä jossaa vaiheessa, mutta en välttämättä joka päivä oksenna, mutta usein miten kyllä... Enää en edes oota tän loppuvan vaan ketävän koko raskauden ajan...

marjoh 19+2