Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Syyskuu TP:t!***

03.09.2007 |

Tämä pino on kaikille kahden lapsen äideille!

Aloitimme pinoutumisen aikanaan vauvakuumepuolella

joskus vuonna 2004 ja nyt pikkukakkosemme ovat jo taapero-iässä!

Uudetkin kirjoitteijat ovat tervetulleita!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joeela, mä olin jo ihan varma, että teillä vauva on syntynyt :) Parempihan se onkin ettei koko ajan odota, aika kuluu silloin tosi hitaasti ja tuskaisesti. Eiköhän se vauva kuitenkin jo parin viikon sisään jokatapauksessa ole maailmassa :)

Mä jo niin nautin viileistä ilmoista, ja nyt taas on ollut lämmintä. Mulle riitti kesä jo tältä erää. Syksyä, värejä ja kirpeitä ilmoja tänne kiitos :D

Minsku

Vierailija
22/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun piti kirjoittaa siitä kontrolliultrasta, jossa oltiin tänään...

Vauvalla siis kaikki hyvin edelleen :) Ja muutenkin kaikki näytti olevan hyvin. Tällä kertaa lääkäri ultras. Istukka on siinä kohdunkaulankanavan tuntumassa, joten vuoto on ilmeisesti johtunut siitä. Lääkäri sanoi, että hätää ei kuitenkaan ole, koska istukka nousee ylöspäin siitä kohdun kasvaessa.

Joten hyvillä mielin ollaan ja odotellaan :)

Öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas melkeinpä kukonlaulun aikaan.. =) Mulla tänään lomapäivä, ja menipähän se taas niin, että alkuviikon lapset nukkuivat seiskaan asti ja olivat väsyneitä herätessään..eiköhän tänään, kun olisi saanut nukkua, kumpikin kirmaa meiän makkariin kiljuen klo 6.15.. =) Yö oli vielä levoton, kun neiti itskeskeli jostain syystä ennen puoltayötä ja sen jälkeen alkoi esikon yskiminen. Tänään pitäisi illalla mennä katsomaan vihdoinkin kaverin vauvaa, mutta jos lapset vaikuttavat nuhaisilta vielä päivällä, niin tarvii jättää väliin.. =( Miehelläkin sopivasi illalla menoja.

Kiva Minsku, että kaikki oli ultrassa hyvin!!! Ja Joeelalla ne päivät vähenee! =) Meinaatteko muuten tulla käymään pk:ssa vasta vauvan syntymän jälkeen vai ennen? Eipä teillä mikään kiire ole, mutta mietiskelen vaan. =)

Ollaan perjantaina menossa keilaamaan työporukalla. Edellisestä keilauskerrasta on jo muutama vuosi, oli ennen kuopuksen syntymää..Saa nähdä,miten menee.. =) Meillä on kehittämispäivä ja pk on suljettu. " Virallisten" asioiden jälkeen lähdetään sitten vähän " viihteelle" . =)

Vierailija
24/32 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirusta ollut taas ja nyt olen sit sairaslomalla 2pv=(

mahatauti iski,huoh...

että semmoista,

nettikin muuten takkuaa meillä tosi paljon ja

meseen en pääse ollenkaan.

Juho oppi isinsä synttärinä(vanha ukko 40-v heh)

sanomaan isi,hyvä lahja ja isi oli iloinen=)

tiistaina oli nelikymppiset siis ja LA mies saa yllätyskakkukahvit.

äityliini ja Juho kohta 1v10kk,miten ne vauvat kasvaa niin lujaa..=`(

Vierailija
25/32 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joeela:kiva kuulla vauva-arjesta,kuvittelen mielessäni miten suloinen tyty teillä on,saa meilata mulle kuvan heh heh,

on niin haikee olo kun lapset on tehtynä mut olen toki iloinen.

ja Joeela:on teillä reipas esikoinen,Katri on jo yli 6-v mut ei varmana suostuis yksin lentokoneeseen,ei varmasti,ei tykkää ulkonakaan yksin leikkiä vaikka menee jo ensi vuonna kouluun.arka ja kova jännittäjä kun on.

ei Juhokaan muuten aina hoidos käy potalla ja pissalla vaan,kaksi kertaa tullut kakat mut hoidossa on samanikäinen poika joka ei suostu ees istumaan siinä et kait se tästä.

Vierailija
26/32 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, äsken soitettiin autokorjaamolta, että auto on valmis, (mikä ihan positiivista, koska korjausajan piti olla vasta lokakuussa..) MUTTA..lasku onkin sitten lähes 900¿.. =( Että semmosta..

Joeela, saatte tulla ihan vapaasti käymään niin paljon kuin haluatte, mutta yksin lapsia ei voi jättää edes harjoittelemaan, ennenkuin hoitosuhde alkaa. Ja sekin on nykyään muuttunut, että ennen kun tuli lapsen kanssa harjoittelemaan (kun hoitosuhde alkanut), ei merkattu hoitopäiväksi, jos vanhempi oli mukana, mutta nykyään sekin on hoitopäivä, jos vaikka käytte koko porukalla pihalla ja olette siellä esim. 30 min..Selitinkö tarpeeksi selkeästi??! Toi uusi sääntö on mun mielestä tosi peestä..Varsinki perheen kannalta, jolla on säännöllisiä vapaapäiviä. Mutta tätäkin pystyy kiertämään, kun käy esim pihalla vanhempien kanssa tutustumassa ENNEN hoitosuhteen alku, tällöin sitä ei merkata mihinkään.. =)

Kuopus TAAS nuhainen, yskääkin..Edellisestä kun paranee, uusi tulee. Ja esikko erittäin kiukkuinen, huutanut ja kiukunnut koko iltapäivän. Aloitti jo päiväkodin eteisessä ja jatkoi koko matkan kotiin..Että semmoista tänne.. =)

Vierailija
27/32 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan,

tänään oli miehen 40-v kahvitus ja ei osannut kuulemma

aavistaa ja iloinen oli!=)

miehen veli perheinen ja kaveri perheineen oli kylässä.

eipä tässä kummempaa.

itse olen mahataudista parantunut.

äityliini ja Juho

Vierailija
28/32 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten ehdi vauvan syntymisen jälkeen enää ollenkaan tänne pinoilemaan... mutta mutta täällähän sitä taas ollaan :)

Mies lähti tyttöjen kanssa uimaan ja me jäätiin vauvan kanssa kotiin. Silittelin just ison kasan pyykkejä, nyt vähän netissä ja sit ajattelin lähteä kärrylenkille, niin ihana aurinkoinen ilma tänään täällä on!

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Vierailija
29/32 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas meiän pino hävinnyt jo kauas..Täällä taas istun aamuvirkkuna koneella.. =) Mies lähti reissuun, heräsin sitten siihen, enkä saanut enää nukuttua. Nyt vietetäänkin sitten lasten kanssa keskenämme aikaa sunnuntaihin asti. =) Tai ei ihan keskenämme, meille tulee huomenna yövieraita, jotka ovat lauantai-iltapäivään asti. Ihan kiva, että esikoiselle tulee leikkiseuraa. Se onkin jo laskenut öitä viikon verran, että koskas ne tulee.. =) Pitäis keksiä lauantaille jotain kivaa puuhaa, ehkä mennään johonkin kivaan leikkipuistoon (tulee harvemmin käytyä, kun lähimpäänkin kävelee huimat 20min..=)), tai sitten voisi mennä vaikka pitkästä aikaa kaupungille..Toivottavasti on kiva ilma!

Me ollaan tehty pieniä uusia nukkumajärjestelyjä..Lapset kun ovat samassa huoneessa, ja ovat menneet samaan aikaan nukkumaan aiemmin. Se on alkanut olla aika rasittavaa, kun kuopus pitää hirveää showta siellä, kiljuu, huutelee, tule pois sängystä ja kipittää esikon viereen ja sit ne innostuu yhdessa naureskelemaan, ym..nyt kahtena iltana kuopus on mennyt ensin nukkumaan ja nukahtaa sinne suht rauhallisesti (pysyy sängyssä eikä pahemmin huutele), ja esikko sitten kun kuopus jo nukkuu. Ja ah ihanaa, on ollut taas rauhalliset nukkumaanmenot! =) Ja esikko nauttii, kun saa valvoa pidempään, kun pikkusisko!

no, eipä muuta. Tulkaapahan pinoutumaan!!!!!!!!!!! =D

Vierailija
30/32 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiitkä tylsä viikko ollut :(

Olen niin rauhaton sielu, että kun ei ole mitään ohjelmaa niin tylsistyn heti. Keskimmäiselle tuli eilen silmätulehdus ja jouduin perumaan parit treffit eikä voida muuta kuin kotona olla. Eikä neiti muuten ole kipeä joten virtaa riittää noissa kahdessa isommassa... Huomenna kyllä mennään lähipuistoon hetkeksi jos kakkonen vähänkin parempi vointinen. Ja huomenna siskolla ja yhdellä kaverilla vapaapäivät, joten treffataan puistossa lapsien kera ja suunniteltiin jo herkkueväät mukaan, sillä puistossa aina perjantaisin grilli kuumana.

Eilen sentään mentiin esikoisen kanssa luistelukouluun minä kävellen (matkaa edestakaisin n.5km) ja hän pyörällä joten pieni happihyppely teki hyvää. Tosin sattui jäätelöauto seisomaan just meidän kohdalla kun tultiin kotiin niin piti ostaa kassillinen jätskiä :)

Hopoliinille tiedoksi, että esikoinen laskee öitä milloin pk alkaa... odottaa aivan innoissaan! Oltais tultu tiistaina pihalle leikkimään, mutta olitte retkellä ja sitten tulikin toi silmätulehdus joten jäi tutustuminen tältä viikolta.

Tulkaas taas kaikki kuulolle!!!

Hyvää loppuviikkoa!

j ja rinsessa kolmikko (5v2kk, 1v10kk ja 3vkoa)

Vierailija
31/32 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ollut kauhee kiire yms.

mut iloista mulla kerrankin=)

sain lisää töitä jonka takia kuukauden päästä

työtunnit 38h /vko jihuu,

rahantarvetta on varsinkin nyt koska...............=)

jätänpä teidät arvaileen,noh,en jätä,

en oo raskaana heh vaan asuntoa on katottu ja

yksi ihana ihana OK-talo olis kiikarissa,

maanantaina tulee tekeen arviota meidän asuntoon,

voi kun saatais se 110 neliötä,uusi Ok-talo,

hyvällä paikalla...haaveilee!!!

nyt on siis oma kerrostalokolmio 72 neliötä.

meen pakkaan vaatteita,

sain nettikaverille myytyä ison läjän 110 cm vaatteita =)

elämä sujuu viimein...

äityliini ja Juho huomenna jo 1v10kk!

Vierailija
32/32 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan Joeela olla samanlaisia levottomia sieluja kumpikin.. =) En kanssa kotona ollessa (siis hoitovapaalla) viihtynyt päivää pidempää kotona ellei meillä käynyt vieraita. Oli pakko päästä aina johonkin kotipihaa pidemmälle.. Nyt, kun käy töissä, niin jaksaa illat olla hyvin kotona, välillä ei ole puhtia edes ajatella lähtöä mihinkään. Kyllä sitä silti joskus illalla töidenkin jälkeen on pakko päästä edes kaupassa käymään tai jotain pientä ohjelmaa järjestää. Nykyään lapset, varsinkin esikko, pistää vaan usein jarrut tarhapäivän jälkeen pohjaan, eikä halua lähteä illalla mihinkään. Ymmärtäähän sen, pitkä päivä takana. Silloin äitikin pysyy paremmin aloillaan. =)

Äityliinille onnea asunnon metsästykseen!! Kuulostaa aika kivalta iso uusi omakotitalo.. =)

Kuopus meni sänkyyn vartti sitten, nyt odottelen, etä nukahtaa, jotta esikkokin pääsee nukkumaan..Ja äiskä pääsee sohvan pohjalle katsomaan Lostia jädekipon kanssa.. =D

Minskuuuu, huhuu!!!! Mites siellä jaksellaan?