Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 3.9 ***

03.09.2007 |

Yhteenveto viime viikolta. Tuliko välitavoite saavutettua ???? Tästä alkaa uusien välitavoitteiden tavoittelu. Joten ei hätä, vaikka nyt olisit jäänyt tavoitteesta. Voit aina tsempata seuraavassa.

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77 kg, ( 62 kg), 80.6 kg, 0.4 kg, 14.2 kg, 3.6 kg,

9 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.2 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä

66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 54.6 kg, ( 52 kg), 56.2 kg, -0.2 kg, 2 kg, 1.6 kg,

5 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.7 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 90 kg, ( 75 kg), 93.6 kg, -0.4 kg, 0.1 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 30.9 => 30.9 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color] TAVOITE TOETUTUI, ONNEA

92.2 kg, 81.5 kg, ( 72 kg), 81 kg, -0.4 kg, 11.2 kg, -0.5 kg,

-1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 27.4 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] 106.3 kg, 104.5 kg, ( 72 kg), 105.3 kg, -0.8 kg, 1 kg, 0.8 kg,

1 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 36.8 => 36.4 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 66.3 kg, ( 60 kg), 68.9 kg, 0.3 kg, 14.4 kg, 2.6 kg,

4 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 29.5 => 24.4 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color] TAVOITE TOTEUTUI, ONNEA

78 kg, 77 kg, ( 63 kg), 76.8 kg, -0.9 kg, 1.2 kg, -0.2 kg,

0 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.4 => 28.9 ..( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color]

87 kg, 82.2 kg, ( 65 kg), 84.2 kg, 0.3 kg, 2.8 kg, 2 kg,

3 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 33.2 => 32.1 ..( 1.62 m )

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]

110.9 kg, 109 kg, ( 80 kg), 108.8 kg, -2.1 kg, 2.1 kg, -0.2 kg,

1 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 36.6 => 35.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 80.2 kg, ( 68 kg), 81.5 kg, -1.0 kg, 8.7 kg, 1.3 kg,

13 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 32.0 => 28.9 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color] TAVOITE TOTEUTUI, ONNEA

90.5 kg, 88.5 kg, ( 75 kg), 86.6 kg, -1.9 kg, 3.9 kg, -1.9 kg,

-2 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 35.4 => 33.8 ..( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 76.6 kg, ( 68 kg), 78.6 kg, -0.9 kg, 16.4 kg, 2 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 28.9 ..( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.8 kg, ( 72 kg), 77.3 kg, -1.6 kg, 18.2 kg, 2.5 kg,

16 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 30.1 => 24.4 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 65.1 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 68.4 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 0.6 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

98 kg, 93.9 kg, ( 85 kg), 97 kg, -1.3 kg, 1 kg, 3.1 kg,

10 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 35.6 => 35.2 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, ( 70 kg), 78.3 kg, -2.0 kg, 11.7 kg, 2.3 kg,

5 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 25.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

94.6 kg, 79.7 kg, ( 74 kg), 81.5 kg, 0.0 kg, 13.1 kg, 1.8 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.0 ..( 1.77 m )

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 52.2 kg, ( 55 kg), 59.2 kg, -0.9 kg, 5.8 kg, 7 kg,

16 vkoa, ( Joulukuu ), BMI: 23.6 => 21.5 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 60 kg, ( 58.5 kg), 62.3 kg, 2.0 kg, 10.7 kg, 2.3 kg,

7 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 21.1 ..( 1.72 m )

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä

84.1 kg, 80.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 78.6 kg, -0.2 kg, 11.4 kg, 1.1 kg,

2 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.3 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Jokoa : -2.1 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Kääpäle

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Emonamoha

3. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. ht.78

4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. jokoa

5. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. göögle

6. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Nefili

7. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Volga

8. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. JohannaK84

9. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Bertta07

11. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Ororo

12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri

13. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli

14. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Pointzi06

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran

16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara

17. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Allakka

18. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Nolaana

19. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Chicky

20. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti

21. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Katti26

22. sija =>¿ 16 ¿vkoa:.. ronja1982

23. sija =>¿ 16 ¿vkoa:.. Minlee

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1993 kg

Painamme nyt: 1820 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1777 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -11.6 kg Hurja viikkopudotus !! Hyvä me

Paino tippunut vuonna 2007: 120 kg

Kokonaispainonpudotus: 173 kg

Matkaa tavoitteeseen: 43 kg

Kommentit (45)

21/45 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kai enää nyt mikään huomen-tervehdyksen aika ole, kun aamu on alkanut jo monta tuntia sitten ;o)!!

JOHANNAK84:Oltiin eilen samaan aikaan asialla, joten kommentit jäi sulle laittamatta :o)!

Tuo 700g on kyllä jo tosi hyvä pudotus, sillä eihän se ole suositeltavaakaan pudottaa paljon enempää 500g-1kg viikossa eli ole vaan tyytyväinen itseesi ja pudotustahtiisi :o)!

ORORO:Sehän on hyvä, ettei kumminkaan plussaa tullut eli osasit ottaa sen verran kevyesti mökkeillessä kumminkin..hyvä :o)!!

NOLAANA:Herkuttelu turvottaa, kun kertyy nesteitä elimistöön ja kyllä ne yleensä sitten aika vauhdikkaasti tippuukin..toivottavasti sullakin.. tsemppiä :o)!

EMO:Hienoja mittaustuloksia..onnea!!Ja pikaiset paranemiset inhosta taudista :o(!

Mun päivä sujui eilen mallikkaasti..söin paljon kasviksia, pysyin pisteissä, tein sen liki tunnin sauvakävelylenkin ja illalla kannoin vielä ½tuntia polttopuita puuvarastoon eli liikuntaa, kasviksia ja terveellistä elämää ja se sujui paljon helpommin mitä viime viikolla pisteiden puolesta eli lupaavalta näyttää tämä viikko näin alkujaan..tosin viikonloppuna on juhlimista joka päivälle ja leipomista kans, kun esikko täyttää 9v..oikein pelottaa, että kuinka hyvin onnistun pitämään näpit erossa leipomuksista..kylässä se onnistuu jo vallan mainiosti, mutta entäpä kotosalla?!?Saas nähdä..

Eipä muuta, kun muksaa tiistaita kaikille!!

köris

Vierailija
22/45 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja paino ropisi alaspäin :) Ihan noin paljon ei ollut tarkoitus lähteä, mutta menee todennäköisesti nesteiden piikkiin. Ihan tiedoksi KÄÄPÄLE, että ainakin mulla kuukautisten parin ekan päivän jälkeen paino laskee. Joku hemmetin turvotus menkoista tulee. Taisi lähteä ihan vuotonakin kilo, ainakin tuntuu että hurjan runsaat menkat oli. Kamalaa, ei pystynyt mitään tekemään kun jo tuli yli laidan. Täytyy varmaan alkaa miettimään hormonikierukkaa.

Paino viime viikolla:105,3kg

Paino nyt:103,6kg

Pudotus viikossa:1.7kg !!!

kokonaispudotus: 2,7kg jos laskuissa pysyn...

Odottelin jo innokkaasti tuon satasen alitusta. No, siihen menee vielä varmaan kuukausi. En kyllä näillä lukemilla edes viitsi alkaa mittailemaan noita kropan mittoja, alkaa vaan ottamaan päähän. Täytyy säästää pahaan laihdutusjumikohtaan, niin voi sitten hakea innoitusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pysyttelen taustalla jonkin aikaa, koska nyt on pidemmän aikaa ollut motivaatio kateissa ja silloin ei voi tulostakaan syntyä:(

MINLEE älä poista minua kuitenkaan listalta, ajattelin nyt että taustailisin kuukauden ja katson sitten mikä on tilanne, luovuttaa en kuitenkaan aio. Nyt on vaan niin kauan tökkiny tämä että on parempi ottaa aikalisä!

Tsemppiä teille kaikille muille ja tulen kyllä lukemaan pinoa, että miten edistytte, jos vaikka saisin intoni takaisin!

Vierailija
24/45 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Göögle kannattaa nyt ottaa mittatulokset ylös vaikka ne olisi kuinka hurjia. Sitten kun tulee se jumituskohta ja vertailet niitä lukemia nykyisiin niin tajuat että onhan sitä muutosta tapahtunut jumituksista huolimatta. Itselläni on alkulukemat ylhäällä. Ajattelin seuraavan kerran mittailla joskus kuukauden päästä.

Emonamoha ei sitä tiedä vaikka ehtisit mua ennen päästä alle 80kilon. Yritän kovasti saada miinus tulosta tälle viikolle, mutta mulla on nyt ollut vuoronperään plussa ja miinusviikkoa. Päivät menee vielä aika hyvin syömisten kanssa, mutta illalla tekee mieli ihan kaikkea ja koko ajan. Ilmeisesti olen sen verran väsynyt ja sitten tekee mieli lohduttaa itseään syömisellä.

Vierailija
25/45 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maanantaina vaakassa ja niinhän se paino oli ropsahtanut 600g alaspäin

: ) Eli paino on nyt 80,9 kg. Ollaan aika lailla Allakan ja Emon kanssa samoissa mietteissä: kuinka tehdä onnistunut alitus...Tämä on muuten psykologinen homma myös. Olen päässyt monta kertaa tähän, mutta näissä lukemissa repsahdan ja paino nousee nopeasti pari kiloa. Nyt on vaan eri juttu; en ole nälkiintynyt. Olen syönyt kiltisti sen 1340 kaloria päivässä ja parina päivänä on jopa menny 1500 kaloriin. Köris...Olet esikuvamme, sinä olet tehnyt sen ja vielä aikeimman kautta. Miten ohjeistaisit meitä???

Palaan asiaan vielä...

Katti

Onnea Henniinalle ja tsemppiä Kääpäleelle ja taustajoukoille mukavaa syksyä!

Vierailija
26/45 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla punnituspäivä ja vaaka oli ilkeä. Näytti tasan 77kg eli +200g viime viikkoon. Olin jo varautunut tuohon plussaan kun viikonloppu meni syömisten ja juomisten kannalta pipariks, eikä tulllut sillon liikuttuakaan yhtään. Mutta onnesta en plussannut enempää..

Nyt taas kova itsekuri päälle ja jos sit ens viikol lukemat oliskin ihan erilaiset.

MINLEE: Laitatko mulle vkon 44 välitavoitteeks 74kg.

Kaikille sisukkaille taas tsempit.. hienoja pudotuksia!

t.Hellu

Vierailija
27/45 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässä harmittelen eilistä pientä repsahdusta. Muuten meni päivä niin hyvin, kävin taas lenkillä ja olo oli hyvä. Mutta: anoppi tuli lapsia kattomaan vanhempainillan ajaksi ja toi sitten ison paketin iiihania myslipatukoita. Vanhempainillan jälkeen halusin vaan istua alas syömään ja niitä patukoita meni sitten 5kpl!! No, paino sitten ilmoitti 400g enemmän kuin eilen.

Onneksi, tiedän, että näitä nousuja ja laskuja tulee, mutta kummasti tuollaiset ylöspäin tömpsähdykset saa mielen maahan koko päiväksi.

Mä päätin sit kuitenkin muuttaa tuttua kaavaa ja lähdin aamulla ostamaan uusia juoksuhousuja. Löysinkin aivan ihanat, mexxin vuorettomat kevyet ja vyötärökin menee navan yläpuolelle. Nyt työskentelen täällä (teen töitä myös kotona)uudet housut päällä valmiina pinkaisemaan lenkille heti kun olen saanut hommat valmiiksi! Mitä tästä opimme: shoppailu auttaa apeaan mieleen=) se tulee vaan vähän kalliiksi......

KÖRIKSELLE tsemppiä kakkuviikonloppuun! Mä selvin tollaisista päivistä (jos selvin) parhaiten kun teen tarkan suunnitelman niin, että ei yllättäviä tilanteita tule eteen (herkuttelukohtauksia)

Täällä näyttää olevan moni kasikympin rajalla tasapainoilevia, se alitus menee kyllä hyvin kunhan vaan uskotte, että se ei ole sen kummoisempi luku kuin mikän muukaan=)

Mulla on tällainen " en pääse seiskakasista eroon millään" - vaihe päällä, nyt pitäis vaan uskoa itseensä! Hittolainen, ei se niin vaikeeta voi olla!

T. Ororo

28/45 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinenkin sujui loppuun asti hyvin ja liikuntaakin tuli " reippaanlaisesti" , vaikka luulin, etten kerkiikään lenkille, kun oli vanhempainiltaa yms. ohjelmaa koko päiväksi!

Vaan minäpä ratkaisin tilanteen sillä, että pyöräilin hakemaan keskarin kerhosta, jolloin tuli liikuntaa ees hiukan n.5km päivälle ja kun vanhempainillasta kotiuduttiin ja ilma oli ihana niin ampasin vielä 50min. sauvakävelylenkille ja pisteet piti, joten hyvä päivä :o)!!

Tänään saan uuden pyörän, voi jee..sitä on varmaan ihan pakko lähtee kokeilemaan..eihän semmosella osaa ees polkea, kun on tottunut hikihatussa noilla iänikuisilla munamankeleilla sotkemaan, jotka sotkee mun kanssa kilpaa eri suuntaan vinoilla vanteillaan yms.;o)!!

GÖÖGLE:Hieno pudotus taas..onnea :o)!!Kyllä sä tuolla menolla pian alitat sen 100 rajapyykin..tsemppiä!!

POINTZI06:Mukavaa taukoilua..toivottavasti palaat takaisin täynnä tarmoa :o)!!

ALLAKKA:Osta jääkaappiin kaikkee kevyttä " hyvää" , jolloin on ainakin valittavana myös terveellinen vaihtoehto, kun illalla tekee mieli napostella..multa löytyy porkkanoita, ananasta, kukkakaalia, tomaattia, kurkkua, valion sokerittomia mehukeittoja, hedelmiä yms. ja otan niitä yleensä iltasella, jos jotain oikein kovasti tekee mieli napostella ;o)!

KATTI26:Voi kääks..en osaa neuvoa, kun oon sen tehnyt muutamaan otteeseenkin ja aina tultu yli takaisin, mutta siis jos mahdollista niin vielä tiukempi linja päällensä vaan eikä repsahduksia ennenkuin ollaan turvallisen välimatkan päässä siitä 80 rajasta eli sen alapuolella ja reippaasti niin sinne yli ei enää kivuta vahingossakaan ;o)!!

Kyllä se pian ylittyy..periksi ei saa antaa, vaikka kestäiskin jonkun aikaa..sillä luovuttamallahan se ei alitu ikuna maailmassa ;o)!!Kovasti tsemppiä!!

HT.78:Onneks pieni plussa vaan..ens viikolla se ja ainakin muutamat muutkin satagrammaset on karistettu..tsemppiä :o)!!

ORORO:Repsahduksia tulee ja menee eikä niitä kannata jäädä murehtimaan vaan katsoa tulevaan ja pyrkiä entistä kovemmin kevyellälinjalla kohti keveempiä kiloja eli ei muuta, kun kovasti tsemppiä :o)!!

Tuo suunnittelu taitais olla tosiaan hyvä juttu...vaikkakin oon vakaasti päättänyt, että pysyn tiukkana..tosin niin oon ennenkin päättänyt, mutta nyt oon ainakin aina vaan paremmin selvinnyt juhlista, joissa oon ollut vieraana..kotona ne herkut vaan kummittelee pöydässä monena päivänä ja joka hetki eli on helpompi repsahtaa ;o)!

Kaikille kivaa keskiviikkoa!!

köris

Vierailija
29/45 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taas!!!

Viikkotietoja ilmoittelen viime vkol 108,8 ja ny 108,1eli 0,7

Viikolla lipsui ja liikkunnat jäi vähemmälle, mutta hissukseen alaspäin tämä ois toiveena.

Onnittelut kaikille ja erityisesti göögle, yritän kiriä täältä :)

Viikko 44 tavoite ois et rajat ois rikki ja periaatteessa ois mahdollista, koska tätä tavaraa on mitä pudottaa eli 99 kg vko 44ois tavoite

Mukavaa syksyä kaikille

Vierailija
30/45 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä luovuttanut : )

Maanantai-masennuksen jälkeen olen taas innolla mukana tässä pienetymisprojekstissa. Tänään jäi sauvakävely väliin mutta aamulla lähden kyllä, jos ei sade pilaa suunnitelmia. Aika vetistä on tänne P-Savoon lupaillut (niin kuin ilmeisesti koko maahan). Pisteissä olen pysynyt hyvin vaikka välillä herkutellutkin.

Minunkin tekisi mieli kovasti ostella uusia vaatteita, mutta jotenkin turhalta tuntuu koska tämän kokoiseksi en aio jäädä, ja harmittaa jos uudet vaatteet jää heti liian isoiksi. Pitää siis äkkiä päästä tavoitepainoon että voi sitten shoppailla kunnolla : )

Viikko on puolessa välissä, tsemppiä ja voimia kaikille loppuviikkoon ja kohti ensi viikon punnituksia!

Vierailija
31/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Kääpäleen[/b] kanssa on sama " ongelma" : ei voi shoppailla vaatteita kun tämä ei ole minun kokoni kuitenkaan - ja tätä on jatkunut jo vuoden... kesäksikään en ostanut yhtään uusia vaatteita (jos ei urheiluvaatteita lasketa) vaan menin samoilla vanhoilla, joita hiukan tuunasin itse ompelukoneen avulla. Pöh. Uuden vuoden alesta kyllä jo jotain haen, vaikka itseni piristykseksi!

Tai olenhan mä pari paitaa nyt syksyksi ostanut, mutta samoilla yksillä farkuilla kuljen...

[b]Katti[/b] ja [b]Allakka[/b]: pitäiskö meidän tehdä joku yhteisryntäys, ettei mokoma 80-rajapyykki mahtaisi mitään vaan joutuisi murtumaan ylivoiman edessä ;-) Jotenkin hotsittaisi päästä alle jo ensi viikolla mutta en oikein usko moiseen kun tämänkin aamun lukema oli vielä 80,8kg... :-/ Katsotaan josko pääsisi ihan siihen hollille ja sitten seuraavalla viikolla? Tänään lenkille, ei pitäisi ainakaan haitata asiaa.

Mulla on ollut vatsaflunssaa koko alkuviikon eikä mikään ole maistunut. Kyllä kaloreita kai silti on kertynyt kun paino pysyy samassa mutta liikkumaan en jaksa ja pysty. Eilenkin oli järjetön päänsärky koko illan kaupan päälle, joten vali-vali-osastolle jouduttiin. Toivotaan parempaa oloa muille Sisukkaille!

Äh, missä mun työmotivaatiokin luuraa... huhuu...

Emo

32/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Tosiaankin tänään vasta tulin edes lukemaan teidän muiden juttuja, kun on niin kovasti suututtanut tuo mun viime viikonloppunen käyttäytyminen:(

Tässä se siis lyhykäisyydessään:perjantaina luulin et mun mies on lähdössä viihteelle, joten aamusta asti hemmottelin itseäni syömällä, jos jonkinlaisia herkkuja. No mies tuli töistä ja kertoikin lähtevänsä viihteelle vasta lauantaina.

No lauantaina sitten mä menin vanhemmilleni yöks ja ensimmäisenä me lähdettiin äitini kanssa käymään grllillä syömässä. No illalla sitten vielä söin kaksi ostamaani leivosta, koska äitini ei syönyt omaansa.

Sunnuntaina sitten lähdettiinkin taas aamupäivällä ravintolaan syömään (minun pyynnöstäni). Ravintolasta tultuamme noin parin tunnin kuluttua mieheni soitti minulle, että kotona ei ole mitään hyvää syötävää, ja ehdotti että lähtisimme syömään grillille! Tottakai mä suostuin:( et silleesti sujui tämän itsekurittoman rouvan viikonloppu...

Alkuviikosta paino huitelikin sitten aivan taivaissa, ja olen nyt koko viikon yrittänytkin päästä edes samaan kuin olin viime viikolla, mutta saa nyt nähdä...

Ilmoitan nyt sitten tämän vuoksi painoni teille vasta huomenna, vaikka se voikin olla aivan kauhea plussa tulos:(

Voi, voi.. Kaipa se tästä vielä jossain vaiheessa taas lähtee tää laihdutus sujumaan, mutta nyt vaan tuntuu niin kovin takkuiselta:(

Tv. Itseensä hyvin pettynyt Ronja

Vierailija
33/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen ollut alkuviikon pimennössä koska olin niin masentunut maanantain puunnituksesta. Söin alkuviikon suklaata suruuni. Koko viime viikon tsemppasin hulluna, söin vähän, laskin kaloreita, melkein " näin nälkää" , lopetin imettämisen, urheilin reippaasti (kaksi juoksulenkkiä ja kaksi kertaa salilla) mutta mikä oli palkinto + 200g.

Mutta onneksi sain itsestäni irti ja tulin lukemaan teidän kuulumisia. Mahtavaa olette saaneet tosi hyviä tuloksia. Motivoi itseänikin yrittämään. Lisäksi kävin motivoimassa itseäni juuri kaupungilla shoppailemalla. Jotankin on tehtävä muuten en pääse ollenkaan eteenpäin. Tällä viikolla olen jättänyt punttisalin väliin ja käynyt uimassa ja juoksemassa. (Ovat varmaan lihakset jotka yhtäkkiä viime viikolla kasvoivat... heh..heh) Nyt on taas alkuviikonjälkeen hyvä meno päällä, pitää taas vaan jaksaa viikonloppukin tsempata.

Siis tuloksia

Paino viime viikolla 56,2 kg

Paino (maanantaina) nyt 56,4 kg

Muutos: + 200 g

Tsemppiä kaikille ja arinkoista viikkoa!

Bertta

Vierailija
34/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Kiitos tsempeistä! Mukavia pyöräilyhetkiä uudella menopelillä! : )

Emo: Joo, ois tosi mahtava homma jos alitettais porukalla ja sitten tsempattais toinen toistaan ettei olisi takaisin tulemista! Mulla on ollu myös joku ihme tauti tällä viikolla; joka päivä nostaa illaksi lämpöä 37,5. Joka jäsentä särkee, koskee alamahaan ja alaselkään. Ei ole mitään flunssan oireita. En ole uskaltanut liikkua mihinkään suuntaan, enkä kyllä työpäivän päätteeksi ole jaksanutkaan. No toivon, että ruokavaliolla paino putoaa...Epäilen, että maanantaina minä en ainakaan alita, mutta jos sitä seuraavalla viikolla...

Ronja: Mulla oli kanssa yhdessä vaiheessa semmosta miehen menoihin liittyvää syömistä. Esim. jos mies oli ilta tai yövuorossa niin hemmottelin itseäni ruualla. Tai jos oli viihteellä niin vähintä oman olon parantamiseksi oli pizza, olut, karkkipussi ja hyvä leffa.

Eipä ihme, että kiloja on kertynyt ja mahtava jojoilija olen ollut. Nyt yritän päästä tietoisesti tunnesyöppöydestä eroon. Ruoka on ravintoa - ei lohduketta, palkintoa, hemmottelua. Juhlat on sitten eriasia, niihin kuuluu vahvasti ruoka ja juoma. Onneksi juhlia on aika harvoin.

Muista Ronja, että yhdestä repsahduksesta ei heitetä hanskoja tiskiin! Siitä tulee entistä pahempi mieli. Nyt tsemppiä nainen!!!

Katti

Vierailija
35/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino heittelee näköjään kilon sinne, toisen tänne ihan miten sattuu. Syönyt olen kuten ennenkin eli en ole saanut pidettyä minkäälaista dieettiä urheilusta puhumattakaan. Syönyt olen nälkääni ja jonkin verran myös huvikseni. On ollut kaikenlaista huolta parin viime viikon aikana.

Onnea pudotuksista kaikille! Ja tsemppiä sitä tarvitseville, erityisesti

[b]Ronjalle[/b]! Mehän aloitettiin sisunaisissa samaan aikaan ja jonkinlaisessa jumissa näytetään molemmat olevan. Mutta kyllä me tästä vielä noustaan ja paino alkaa mennä alas!

Vierailija
36/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikkohan mulla meni hyvin ja samaa rataa olen jatkanut tällä viikolla: juoksulenkkejä, salilla käymistä ja syönyt olen vielä terveellisemmin kuin viime viikolla MUTTA paino EI putoa, ei sitten edes 100 grammaa, päinvastoin noussut maanantain tuloksesta!!!! Että ketuttaa ja masentaa.. Tiedän, ettei näin vähäisestä jumista pitäs valittaa, mut olen niin kärsimätön näköjään taas... No nyt suosiolla pidän tänään sellaisen päivän, että syön reilummin (pienemmällä vajeella tai ilman mitään vajetta..) ja hieman myös sokeria pitää saada, niin josko elimistö taas alkaisi toimimaan normaalisti.. Tuntuu että olen säästöliekillä nyt! Pidän myös lepopäivän liikunnasta..

Rosvohummeri ja Jokoa: Mahti pudotukset teillä! Onnea :)

Allakka, Emo ja Katti: Toivottavasti pääsette pian alle 80 kympin :) Se on niiiin lähellä teillä, että etteköhän ihan tässä viikon parin sisään siirry seitkytluvulle, ja sehän antaa kivasti puhtia painonpudotukseen! Tsemppiä rajapyykin ylitykseen!

Bertta ja Ronja: Tsemppiä myös teille! Bertta, kyllä minä uskon, että sulla on lihakset keränneet nestettä, kun olet noin ahkerasti urheillut, joten luulen, että miinusta on tiedossa enemmän lähiaikoina. Ronja, pitää sitä välillä herkutellakin, jos siltä tuntuu ja ei saa sitten jälkenpäin syytellä itseään. Nyt vaan palaat ruotuun syömisten suhteen ja kyllä se painokin siitä taas alkaa alaspäin hiipiä :)

Hyvää loppuviikkoa naiset! :)

~Henniina

37/45 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih..mulla on nyt uusi hieno tummanlila pyörä ja eilen sitä olin tietty sit heti jo testaamassa ja kyllä kelpas polkea vinhaa vauhtia ;o)!!

Tää päivä onkin sitten liikunnaton, sillä oon siivonnut ja karannut muksujen perässä sekä ensin aamupäivän kaupungilla asioilla ja vielä pitäis tätä huushollia laitella lisää, kun on tiedossa huomisesta alkaen ne 3-4päivän syndejuhlat..plääh!!Mieskin sopivasti iltavuorossa tänään niin saan laittaa paikat kuntoon 3 vuorotellen jotain mankuvan muksun kanssa :o(!!

Tänään ostin semmosia mars-jätskipatukoita huomisille kaverisynttäreille, sillä muutaman vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei kakkua mene yhtään..siksi päätinkin tänä vuonna tarjota vaan jätskiä, sipsejä, nameja ja limua ;o), mutta siis pitihän semmoinen maistaa, että voinko niitä vieraille tarjoilla, mutta merkkasin siitä kylläkiltisti pisteet ylös ;o)!!

Äsken söin makaronilaatikkoakin ihan liikaa..tosin siitäkin merkkasin pisteet, muttei sitten tänään tartis mitään syödäkään..voi mun kanssani..pahalta näyttää synttärihumua aatellen..jos mopo meinaa jo ennen juhlia karata niin mitä se tekeekään sitten juhlissa..toivottavasti selviin voittajana kuitenkin..pitäkäähän peukut pystyssä tytöt ;o)!!

JOKOA:Hieno pudotus..onnea :o)!!

KÄÄPÄLE:Hyvä juttu, että paremmat fiilikset jo :o)!!Ja täytyyhän sitä välillä herkutellakin..ei sillä väliä ole, jos pisteet kuitenkin pitää.. hyvä :o)!!Tsemppiä!!

EMO:Voi, että kun pöpö kiusii sua..koitahan parantua pikasesti ihan kokonaan ja toivotaan, että painokin tajuu tippua :o)!!Tsemppiä!!

RONJA1982:Kovasti tsemppiä ja itsekuria kehiin vaan niin kyllä se siitä taaslähtee sujumaan :o)!!

BERTTA07:Voisko ne olla nuo reippaanlaiset liikunnat mitkä on tuonut nesteitä lihaksiin ja sitä myötä sitten tuon pienen plussan??Kovasti tsemppiä..tiedän miten masentavaa se on, kun tekee kaiken oikein ja silti tulee plussaa, mutta ei auta muuta, kun jatkaa, sillä murehtimalla/märehtimällä ne kilot ei valitettavasti katosa, joten hirmusti tsempuloita vaan jatkoon taas..kyllä ne kilot karisee :o)!!

ROSVOHUMMERI:Hirmupudotus..onnea :o)!!

HENNIINA-:Totta tosiaan välillä on hyvä näyttää sille elimistölle, että kyllä täältä herkkujakin välillä pukkaa, jottei kokonaan säästöliekille mee, joten herkuttelehan hiukan ihan hyvillä mielin ;o)!!Tsemppiä!

Eipä mulla taas muuta..johan tässä tulikin istuttua tovi..nyt äitiä kaivataan taas jo 3 paikassa eli täytyy mennä ;o)!!

köris

Vierailija
38/45 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ronja: täällä tosiaankin toinen kuriton rouva ;) mun viikonloppu meni melkein samalla tavalla, tai ei ihan..mutta yhteistä oli se että söin..söin..ja soin.. siis kaikkee naposteltavaa.. sipsejä yms.. niin.. ja JOIN! huh huijakkaa.. ja kaikenlisäks join aikas monta Tequilaa, joten siinä sitten tuli " muutama" suolanjyvänenkin imaistua.. eli ei ihme jos vähän turvottaa..vieläkin!! Onneks on sentään alaspäin menossa toi paino.. mut ärsyttää ihan mielettömästi kun kun viime perjantaina se oli enää 95,9/96,0..ja nyt taas pompsahti taivaaseen saakka =(

no, ei auta itku ei..(tosin..tulishan siinäkin ylimääräisiä nesteitä pois kehosta ;)) ja eikun eteenpäin sano mummo lumessa..

tänään (tai siis..eilisen puolellahan se oli..kello jo noin paljon..) ekaa kertaa tällä viikolla harrastin kuntoilua.. alkuviikko vaan meni ihan siihen, kun keräili voimia viikonlopun jäljiltä.. ja ti-ke..ei vaan kerenny (tai huvittanu) mutta tänään poljin 10km (ja aikaa meni enää 28.55min, tosin pidin aika pitkän paussin välissä, kun kaveri sattui just soittamaan..) Ja body-stickillä " kepittelin" ennen polkemista. Se on muuten tosi tehokas, tuntuu kyllä vatsalihaksissa (tuntemuksista päätellen, mulla todellakin siis ON moiset, jossain tuolla läskien alla..) Sori, oon saattanu ennenki sanoo ja " mainostaa" tuosta kepakosta, mutta en nyt muistanu. Hyvin pelittää siis kuitenki!!

jaahas..mutta nyt tämä " mummo" menee sänkyyn.. yksin pääsen nyttenkin nukkumaan..mies yön pois kotoa =) jees, tilaa ja rauhaa!!

N *itkee suolat ja turvotukset helkkariin* ;)

Vierailija
39/45 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen siitä saa, kun yrittää tehdä " toimistohommia" ipana sylissä.

No mutta pikaisesti vaan; viikon tulos on plus miinus nolla, ei voi mitään, enkä ala sitä nyt murehtimaan. Enkä ens viikolla on paremmin!

Eli paino edelleen 93.6 kg. Huoh.

Sydämelliset onnittelut kaikille pudottajille!

Chicky

Vierailija
40/45 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on niin mahtava päivä.....jo pelkästään sen takia et meillä HÄÄPÄIVÄ tänään =)=) Lähetään illalla rakkaan miehen kanssa syömään ja leffaan.PITKÄSTÄ AIKAA päästään kahdestaan johonkin.Ja tänään saadaan vihdoin uudet sohvat,jotka käytiin maksamassa jo kolmisen viikkoa sit=)=)niitä onkin ootettu.Liikunnankin olen saanut taas aloitettua,on ollu näit kiireitä,siis ihan oikeesti kiireitä ettei ole kerenny ja jaksanu käydä käveyllä(niistä kiireistä oon kirjottanu tuol edellisissä teksteissä muistaakseni,kurssia ja töitä).Saa nähä mitä maanantain punnitus näyttää ku syömään tänään mennään=).Onneksi nää punaiset päivät alkoi tiistaina,niin niiden tuoma turvotus toivonmukaan on pois tulevaksi maanantaiksi.Niistä tuliki turvotusta 1,2kg ku tiistaina varsin puntarilla kävin.

KÖRÖMÖLLI:Sieköhän se voivottelit et toivottavasti pysyt kurissa synttäreiden aikana.=) Mulla vähä samaa vikaa et jos on jotain juhlia,niin niissä tapahtuu aina pikku repsahdus.Mut onneksi meillä noi juhlat on aika lailla kesällä kaikki,niin samaan syssyyn tulee kaikki syömiskiusaukset.

Joo,mutta jos mie nyt lähtisin käymään ripsien värjäyksessä ja sit takas laittaan koti kuntoon et viittii illalla lastehoitajan päästää tänne=) HYVÄÄ VIIKONLOPPUA meille kaikille,ja elekää masentuko te joilla paino junnaa paikallaan,tai hiukka nousee.....tää pudotus on vähän tämmöstä et jokaisella tulee pikku takapakkeja.TSEMPATAAN kaikki vuoron perään toisiamme,niin kyllä me noi " muodot" viel saadaan kukistettua=)=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme