Mun mies on niin rakas. ov
Olin tänään pesemässä anoppini ja appeni kodin ikkunoita aamupäivän. Olin väsynyt (tullut valvottua paljon lähiaikoina, kun kuopus oli sairaana) ja allergiakin vaivasi. Tulin kotiin. Mies ja lapset oli ovella vastassa. Mut talutettiin molemmista käsistä keittiöön. Mies ja lapset olivat keittäneet kahvit ja leiponeet kakun, jonka päälle " äiti" -kuorrutus. Lapset ilmoitti yhdestä suusta, että nämä ovat juhlat äitin kunniaksi. Mies halasi ja kuiskasi, että " kiitos kaikesta" .
Se oli varmaan elämäni paras hetki. Pöytä oli niin liikuttavasti katettu, lapset oli saaneet valita astiat ja esikoinen oli " taitellut" servetit :) Syötiin kakkua ja lapsille mies oli keittänyt kaakaot. Mulla valui onnen kyyneleitä melkein koko juhlien ajan.
Nyt lapset nukkuu ja miehenkin piti lähteä töihin, mulla suupielet vielä korvissa. :)
Kommentit (30)
Meillä lapset halusivat juhlia " isänpäivää" keskellä kesää. Noh, mikäs siinä: Ostettiin isälle lahjat, leivottiin kakku ja laulettiin paljon onnea vaan. Mitä väliä vaikka oli tavallinen tiistai?! :)
Ollaan ap onnellisia toimivasta parisuhteesta ja ihanasta perheestä - antaa kateellisten kaakattaa ;) !!
Sori nyt vain, mut en ymmärrä, miksi sun piti vielä sekin tehdä, jos on muutenkin ollut rankkaa. Kakkukahveillako sä selkänahkas myyt, uskomatonta! Kissa kiitoksella elää.
Helppohan se on joku kakku rykäistä pöytään...
Itse valitsisin jälkimmäisen homman.
että mies olisi mennyt, ja ap olisi hoitanut lapsia. Vaihtelu virkistää. Ihana vastaanotto oli sinulla ap.
lisäksi mies oli yövuorossa ja tarkoitus olikin että lepäilee lasten kanssa.
Minä olin luvannut pestä appivanhempieni ikkunat ja ihan mainiosti jaksoinkin. Kotiin tullessa kyllä väsytti ja siksi yllätys oli entistä mukavampi.
ap
olen kotiäitinä ja lasten kanssa tulee touhuttua kaikki päivät. Välillä on kiva päästä kotoa pois, vaikka hommiinkin. Vaikka olisi fyysisesti raskasta, saa mieli muuta ajateltavaa.
ap
teillä ei tulis kuulonkaan et ukkonne mitään haluais teille tehdä,paitsi hyvitellessään - tehän sen tiedätte
mut kakkua ja kaakaota? Sori, mut vain mies voi tarjoilla niitä yhdessä. :) Ihan ihana yllätys muuten kyllä...