Lue keskustelun säännöt.
Meillä lapset saa aina la. valvoa niin pitkään kuin haluavat
Kommentit (2)
10v meni nukkumaan 20.45 ja 7v justiinsa. Eli meillä voi vapaasti antaa lasten valvoa la niin pitkään ku jaksaa ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä käyvät nukkumaan viikonloppuisin puolen yön jälkeen ja nukkuvat lähelle puolta päivää. Arkisin mennään nukkumaan jo ennen yhtätoista.