Lue keskustelun säännöt.
Itäkeskuksessa suihkutettiin kyynelkaasua
08.09.2007 |
Itäkeskuksessa levitettiin kyynelkaasua
8.9.2007 15:46
Suomen suurimmassa kauppakeskuksessa, Helsingin Itäkeskuksessa suihkutettiin ilkivaltaisesti pieni määrä kyynelkaasua liiketiloihin lauantaina iltapäivällä.
Jonkin verran kyynelkaasua levisi muotivaatteita myyvästä liikkeestä myös kauppakeskuksen bulevardille, ja muutama siellä kävelleistä asiakkaista tunsi kirvelyä silmissään.
Ilmoituksen tapahtuneesta teki Helsingin hätäkeskukseen kauppakeskuksen valvomon vartija kello 14.43. Pelastuslaitoksen ja poliisin ehtiessä paikalle tilanne oli jo ohi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika monelle tuli kyllä kiire ulos. Olin siellä siis just silloin samaan aikaan, mut vaan bulevardilla (en siellä liikkeessä)