Kuollut nainen häiriköi lapsiani.
Ja heti alussa sanon että jos ette usko tälläisiin juttuihin tai epäilette kirjoituksen aitoutta niin ei ole mikään pakko lukea.
Yritän nyt kertoa taustat mahd. lyhyesti.
N. vuosi sitten muutimme uuteen kerrostalo asuntoon, aloin näkemään unia naisesta joka oli sidottuna tuoliin ja kun yritin naista auttaa niin jähmetyin enkä kyennyt liikkumaan. Nainen oli pyöreässä huoneessa ja jossa oli monta ikkunaa, kynttilät ympäröivät huonetta ja nainen istui siis tässä penkissä keskellä huonetta. En pystynyt kun seisomaan unessa naisen edessä kun katsoin häntä silmiin järkytyin, heräsin joka kerta hiestä märkänä itkien. Kun siis naista unessa silmiin katsoin naisen kasvot alkoivat vääntymään ja vääristymään ja lopussa hän oli kuihtunut ruumis. Todella ahdistava uni joka toistui n. 6 kertaa tämän vuoden aikana.
No nyt sitten viikko sitten näin tämän naisen puolivuotiaan vauvani sängyn vierellä. Hänellä oli musta pitkä mekko ja pitkät mustat hiukset. Kun hän katsoi minuun hän kauhistui ja katosi. En osaa selittää miten nainen näkyi, ei hän ollut ns. kummitukset näköinen, siis mikään läpikuultava, mutta ei tälläinen niin kun " mekin olemme" .
Viime aikoina poikani 3v. ja 5v. ovat nukkuneet todella huonosti, 5v. näkee painajaisia ja tulee yöllä paniikissa viereeni selittäen ihan " sian saksaa" . Koskaan poikani eivät ole kärsineet uniongelmista. 3vuotias poikani myös usein puhelee jollekkin huoneessaan, kun kysyn kelle poika puhuu niin hän vaan sanoo että kauniille tytölle? Olen aiemmin pistänyt tämän tuon iän piikkiin, mutta nyt kun ajattelen niin onkohan asia sittenkään noin.
Olen aiemminkin törmännyt henkimaailman juttuihin, mutta en koskaan ole konkreettisesti mitään nähnyt. Täytyy myöntää että pissat tuli kirjaimellisesti housuun kun tuon naisen näin, traumat siitä jäi. En ole nukkunut oikein sen jälkeen kun pohdin mitä nainen teki vauvani lähellä ja miksi?
Miten tälläisiä asioita voi selvittää? Olen kuullut että jotkut pyytää papin siunaamaan kodin? Auttaako se? En halua enää nähdä tuota naista, en unissani enkä lapsieni lähellä.
Kommentit (49)
En koskaan ole lapsilleni puhunut mitään, miksi puhuisin!? Ei ole tarvetta kertoa lapsilleni tälläisistä asioista!
Ja uskokaa tai älkää olen ihan täysjärkinen. ;)
miksei Jeesuksen veri sanoina riitä vaan keksitty jotakin vaikeaa?
aiheuttaa painajaisia. Minulla tytär näki monesti tuossa kolmen ja viiden vuoden välillä kait jotain painajaisia ja heräsi itkemään ja huutamaan ihan sekasin. Monesti hänestä piti oikein pidellä kiinni että lopulta heräsi kunnolla ja rauhoittui. Kannattaa rauhoittaa illat ettei ainakin liika touhuaminen aiheuta painajaisia. Jutteleppa neuvolassa niin noi lasten painajaiset ovat ihan normaaleita juttuja.
Samoin meillä tytär saattoi päivälläkin viittoilla toiseen makkariin tai olohuoneeseen ja selittää ihan kuin siellä olisi joku. Ei siellä mitään ollut sillä tämäkin loppui tytön kasvaessa. Hyvä mielikuvitus on vain meidän tytöillä.
Se että itse näet painajaisia johtuu luultavasti stressistä. Tuo tietty uni on syvällä alitajunnassasi ja nousee sieltä yöllä kun rentoudut ja olet tarpeeksi syvässä unessa.
Unohda koko juttu niin painajaiset loppuvat ja huomaat että uudessa kodissa ei ole mitään pelättävää. Tietysti noista peloista kannattaa puhua niin ne helpottavat. Onneksi meidän lapset ovat jo sitä sukupolvea jolle ei mitään kummitusjuttuja yritetä syöttää totena.
Kuolleet ovat haudoissaan ja nousevat sieltä vasta viimeiselle tuomiolle.
Elävät ihmiset eivät kummittele se on varma.
Höpö jutut. ;) TIedän mitä näin ja tiedän mitä olen kokenut. Sinä tai kukaan muu ei voi sitä jutuillaan poistaa.
Ihminen tyhmä jos ei usko tälläiseen. Tyhmää kuvitella että vain me ihmiset täällä tallaillaan ja mitään muuta " todellisuutta" ei ole. Ilmeisesti et usko jumalaan? Jos uskot niin miten voit uskoa siihen mitä ei ole olemassakaan? Minä uskon johonkin, jumalaan en välttämättä usko mutta väitän että moni joka tätäkin ketjua epäilee niin uskoo kumminkin jumalaan, miksi uskotte henkilöön jota kukaan ei tiedettävästi ole nähnyt?
Lapsemme ei ole mitään kummitusjuttuja nähnyt/kuullut. Muumeissä on yhdessä jaksossa haamu joka on hyvä, muita kummitusjuttuja ne eivät tiedä. Anteeksi kasper haamun kyllä. ;D
Ihan sama mitä te siellä väännätte, minä tiedän mitä olen kokenut ja ne eivät ole mitään höpöjuttuja. :)
Minä henk koht uskon että yliluonnollisia asioita tapahtuu, koska niitä olen itsekin todistanut. Rukoilu ja huoneiden siunaus on kuulemani mukaan auttanut vastaavissa tilanteissa.
nro 63 kanssa.
Yks sukulainen näkee kans kaikkee ja uskoo tällasiin. Hän niistä puhuu lasten kuullen. Kauhistelee ja pelkää. Lapsetkin alkaneet pelkää niin etteivät uskalla nukkua ja valvovat äidin kaverina kun äiti kauhistelee.
Todella surullista lasten kannalta. Totta kai lapsetkin alkaa " näkee" ja kuvitelee kaikkee ku joutuu kuunteleen kotona tuommosta.
JA mielenterveysongelmiahan siellä takana vanhemmalla on. En sano tätä pahalla. Mutta ihmiset osais hakea apua itselle. vaikkei sitä ite tiedostakaan.
JA hyvä on myös tutustua tuohon mitä joku jo kirjotti niistä valveunista!