Kuollut nainen häiriköi lapsiani.
Ja heti alussa sanon että jos ette usko tälläisiin juttuihin tai epäilette kirjoituksen aitoutta niin ei ole mikään pakko lukea.
Yritän nyt kertoa taustat mahd. lyhyesti.
N. vuosi sitten muutimme uuteen kerrostalo asuntoon, aloin näkemään unia naisesta joka oli sidottuna tuoliin ja kun yritin naista auttaa niin jähmetyin enkä kyennyt liikkumaan. Nainen oli pyöreässä huoneessa ja jossa oli monta ikkunaa, kynttilät ympäröivät huonetta ja nainen istui siis tässä penkissä keskellä huonetta. En pystynyt kun seisomaan unessa naisen edessä kun katsoin häntä silmiin järkytyin, heräsin joka kerta hiestä märkänä itkien. Kun siis naista unessa silmiin katsoin naisen kasvot alkoivat vääntymään ja vääristymään ja lopussa hän oli kuihtunut ruumis. Todella ahdistava uni joka toistui n. 6 kertaa tämän vuoden aikana.
No nyt sitten viikko sitten näin tämän naisen puolivuotiaan vauvani sängyn vierellä. Hänellä oli musta pitkä mekko ja pitkät mustat hiukset. Kun hän katsoi minuun hän kauhistui ja katosi. En osaa selittää miten nainen näkyi, ei hän ollut ns. kummitukset näköinen, siis mikään läpikuultava, mutta ei tälläinen niin kun " mekin olemme" .
Viime aikoina poikani 3v. ja 5v. ovat nukkuneet todella huonosti, 5v. näkee painajaisia ja tulee yöllä paniikissa viereeni selittäen ihan " sian saksaa" . Koskaan poikani eivät ole kärsineet uniongelmista. 3vuotias poikani myös usein puhelee jollekkin huoneessaan, kun kysyn kelle poika puhuu niin hän vaan sanoo että kauniille tytölle? Olen aiemmin pistänyt tämän tuon iän piikkiin, mutta nyt kun ajattelen niin onkohan asia sittenkään noin.
Olen aiemminkin törmännyt henkimaailman juttuihin, mutta en koskaan ole konkreettisesti mitään nähnyt. Täytyy myöntää että pissat tuli kirjaimellisesti housuun kun tuon naisen näin, traumat siitä jäi. En ole nukkunut oikein sen jälkeen kun pohdin mitä nainen teki vauvani lähellä ja miksi?
Miten tälläisiä asioita voi selvittää? Olen kuullut että jotkut pyytää papin siunaamaan kodin? Auttaako se? En halua enää nähdä tuota naista, en unissani enkä lapsieni lähellä.
Kommentit (49)
Mä ite oon aika herkkä tyyppi. Eilen alko kyllä tosissaan pelottaa kun muuta lapset nukkui ja valvoin vielä 5v. kanssa. Yhtäkkiä poika sanoi että äiti mikä tuo ääni oli. Minä en siis kuullut mitään. No sitten poika sanoi että mitä tuo mies huikkii tai laulaa ja minä en vieläkään kuullut mitään. Poika muutaman kerran intti että kuka tuo mies on joka laulaa ja huikkii....
Mies oli iltavuorossa, tv oli kiinni, radio oli kiinni, naapurit niin kaukana ettei voi sieltä kuulua!
Joskus aiemminkin poika on yöllä itkenyt ja husinut ja tuijottanut nurkkaan mutta ei ole ollut selvä kauhukohtauskaan. ???????
Tuo kuulostaa juuri sellaiselta. On tosi tavallista nähdä unia, joissa luulee olevansa hereillä ja joissa joku musta ja pahuutta tihkuva hahmo uhkaa. Ne on kuitenkin unia, ei totta!
siis edellinen asukas. Lymyili saunassa aina. Lapset pelkäsivät saunaa, vaikken ollut mitään puhunut heille asiasta, joten hekin tiesivät, että jotain siellä on pielessä.
Poltin vähän salviaa ja toistuvasti sanoin hänelle, että hänen on nyt aika jatkaa matkaa. Sanoin " Sinä olet nyt kuollut ja sinun on aika siirtyä täältä pois. Tämä ei ole enää sinun kotisi. Mene rauhallisesti, mutta tänne älä enää tule."
Olen myös rukoillut moneen kertaan :" Minä käsken sinut poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimeen."
Nyt ei enää ole täällä ollut aikoihin.
psykologin pakeille. Ei ne sua pehmustettuun koppiin laita, että sikäli ei kannata pelätä. Sinne vaan rohkeasti, eiköhän apu löydy.
noin suhteellisesti ottaen (ja ottaen huomioon huuhaa-uskon), siksi sanoinkin, ettei sua laiteta pehmustettuun koppiin.
Sieltä se apu silti löytyy, aivokemian tiimoilta.
On paljon muutakin. Itsekästä ajatella että olimme ainoat elävät ja " kuolleet" tässä maailmassa. Ajattele asiaa ja pohdi asioita.
Vierailija:
Ja heti alussa sanon että jos ette usko tälläisiin juttuihin tai epäilette kirjoituksen aitoutta niin ei ole mikään pakko lukea.Yritän nyt kertoa taustat mahd. lyhyesti.
N. vuosi sitten muutimme uuteen kerrostalo asuntoon, aloin näkemään unia naisesta joka oli sidottuna tuoliin ja kun yritin naista auttaa niin jähmetyin enkä kyennyt liikkumaan. Nainen oli pyöreässä huoneessa ja jossa oli monta ikkunaa, kynttilät ympäröivät huonetta ja nainen istui siis tässä penkissä keskellä huonetta. En pystynyt kun seisomaan unessa naisen edessä kun katsoin häntä silmiin järkytyin, heräsin joka kerta hiestä märkänä itkien. Kun siis naista unessa silmiin katsoin naisen kasvot alkoivat vääntymään ja vääristymään ja lopussa hän oli kuihtunut ruumis. Todella ahdistava uni joka toistui n. 6 kertaa tämän vuoden aikana.
No nyt sitten viikko sitten näin tämän naisen puolivuotiaan vauvani sängyn vierellä. Hänellä oli musta pitkä mekko ja pitkät mustat hiukset. Kun hän katsoi minuun hän kauhistui ja katosi. En osaa selittää miten nainen näkyi, ei hän ollut ns. kummitukset näköinen, siis mikään läpikuultava, mutta ei tälläinen niin kun " mekin olemme" .
Viime aikoina poikani 3v. ja 5v. ovat nukkuneet todella huonosti, 5v. näkee painajaisia ja tulee yöllä paniikissa viereeni selittäen ihan " sian saksaa" . Koskaan poikani eivät ole kärsineet uniongelmista. 3vuotias poikani myös usein puhelee jollekkin huoneessaan, kun kysyn kelle poika puhuu niin hän vaan sanoo että kauniille tytölle? Olen aiemmin pistänyt tämän tuon iän piikkiin, mutta nyt kun ajattelen niin onkohan asia sittenkään noin.
Olen aiemminkin törmännyt henkimaailman juttuihin, mutta en koskaan ole konkreettisesti mitään nähnyt. Täytyy myöntää että pissat tuli kirjaimellisesti housuun kun tuon naisen näin, traumat siitä jäi. En ole nukkunut oikein sen jälkeen kun pohdin mitä nainen teki vauvani lähellä ja miksi?
Miten tälläisiä asioita voi selvittää? Olen kuullut että jotkut pyytää papin siunaamaan kodin? Auttaako se? En halua enää nähdä tuota naista, en unissani enkä lapsieni lähellä.
Vierailija:
On paljon muutakin. Itsekästä ajatella että olimme ainoat elävät ja " kuolleet" tässä maailmassa. Ajattele asiaa ja pohdi asioita.
Olen ajatellut ja pohtinut asioita elämäni aikana enemmän kuin moni edes luulee olevan mahdollista.
Äläkä nyt laita sanoja suuhuni, en ole puhunut mitään elävistä tai kuolleista.
Monien ihmisten on vaikea uskoa, miten käsittämättömän ihmeellinen maailma on, koska eivät ole tutustuneet inhimillisen tiedon monipuolisuuteen. Kaikenlainen huuhaa kalpenee sen rinnalla kevyesti. Suorastaan naurattaa ja säälittää nämä " näkijät" ym. Mutta onhan se inhimillistä, kun ei paremmasta tiedä.
Vaikka olisikin ns. hyvä hahmo, mutta minäkin pyytäisin häntä häipymään rauhassa asunnosta.. Rauhassa-sanaa painottaen.
Ehkä hän on eksynyt, ehkä hänellä on jotain asiaa sinulle. Ei sinulla olisi ketään läheisiä kuollut viime aikoina? No, tuskin tämä mummeli kukaan sellainen on. Mutta itse olisin niin pelokas, että suorittaisin oman pienen " kodin siunausrituaalin" ja pyytäisin kaikkia henkimaailman häiskiä poistumaan.. Tosin poistasko siinä samalla enkelitkin tms.?! Jos sellaiseen uskoo. Hankalaa. :/ Pistää vaan sinne ellit-palstalle kysymystä, vai mikä onkaan.
Tsemppiä!
Näin lapsena vanhassa kodissamme vanhan naisen tulevan katosta rappusia alas keinutuoliin ja hän alkoi kutomaan.
Myöhemmin saimme tietää, että hän oli kuollut taloon ja hänellä oli tapana tulla yläkerrasta (meillä ei siis ollut rappusia ylös, koska ei ollut yläkerta käytössä muutakuin vinttinä) keittiöön ja istui keinutuoliin kutomaan!
Samassa talossa myös liikkui huonekaluja, raskaita, joita me lapset emme olisi edes jaksaneet liikuttaa, kun vanhemmat ei olleet kotona (olimme; nuorin n 2, minä 5 ja vanhempi oli 10). (...vanhemmat olivat kaupassa käymässä...)
Aikuisiällä tapahtui myös, mutta en nähnyt tätä miestä vaan tunsin hänen läsnä olonsa!
Asuin Irlannissa exän kanssa ex-anopin kodissa, jossa tämä tapahtui. Olin yksin kotona illalla, kun katsoin telkkaa ja tunsin kuinka toisella seinällä oli mies sohvallaan istumassa ja katseli sieltä telkkaa. Sain tietää myöhemmin, että ex-anopin isä oli istunut sillä kohdalla katsomassa telkkaa!!! (siinä ei ollut meidän aikana edes sohvaa)
Ex-anoppi pyysi papin siunaamaan talon ja hänen isänsä sai rauhan sielulleen, koska en enää sen jälkeen tuntenut häntä siellä.
Ai niin... Muistan sen päivän, kun siihen taloon menin, että tunsin siellä olevan jotain muutakin, kuin me elävät. Vasta vuosi tuloni jälkeen tunsin hänet olohuoneessa.
Tunsin nuorenakin että ympärilläni oli henkiä tai jotain muuta! Alkuun se tietenkin pelotti, koska en tiennyt mitä se oli ja oliko se jotain pahaa?!!
Muta jotenkin sitten tunsin että ei se voi olla pahaakaan, koska se olisi tehnyt jo jotain!
__Näkijä__
Et meillä on ollut täällä kotona nyt jo kolme päivää iso kärpänen ja se inhottavasti " hyökkii" välillä päälle =)
Meidän 3-vee olisi todennäköisesti sanonut puhuvansa vain tytölle, mutta hän ei olekaan kovin runollinen sielu, kuten ei äitinsäkään.
lapsuudessani muuton jälkeen aloin nähdä painajaisia, vanhempani heräsivät joka yö hysteeriseen huutooni, kiljuin sängyssä hikisenä. Remontin yhteydessä sain uuden huoneen ja painajaiset loppuivat siihen. Myöhemmin tällainen vesisuonikatsoja kävi asunnon läpi ja entisessä huoneessani, sänkyni paikalla reaktio oli voimakas, voimakkain mitä hän oli uransa aikana kokenut (ja hän ei tiennyt painajaisista ja vanhasta sängyn paikasta)
Ja hupipuhetta tuo ei ole - itse tapahtumia en muista koska olin niin pieni (alle kouluikäinen) mutta ne 3 painajaista joita näin joka yö muistan edelleen kuin leffana ja tapahtumista on yli 30 vuotta aikaa.
että lapset näkivät talon entisiä asukkaita (sellaisia, joista eivät itse olisi voineet millään tietää) ja monenlaista muuta kummallista tapahtui. Käsittääkseni tapahtumat loppuivat kun talo siunattiin. Mutta silti kun kuljen tuon talon ohi yöllä, sama kuinka myöhään, siellä on valot aina päällä ja usein ovi auki. Talossa nyttemmin uudet asukkaat.
vaikka tässä ei ole muita asunut, kuin me :DDDD
että lapset peloissaan ja puhuvat nähneensä sitä ja tätä. Onko tuo nyt ihmekään, jos lapsi elää tuollaisessa ilmapiirissä; äiti höpsähtänyt ja puhuu sekoja. Vähemmästäkin lapset hämmentyvät, näkevät painajaisia jne :(
On kuitenkin parasta, että teet ensin itse uskonratkaisun, että pääset Jeshua HaMasiah' in veren suojaan, ilman sitä näiden asioiden kanssa ei kannata askaroida yhtään. Uskosta osattomana et ole samanlaisessa suojassa, kuin Jeshuan omana.
" Meidän Jumalamme sotii meidän puolestamme." Nehemia 4:20
(normaalit) painajaiset sekaisin.
__Näkijä__:
Et meillä on ollut täällä kotona nyt jo kolme päivää iso kärpänen ja se inhottavasti " hyökkii" välillä päälle =)
Tapappa se kärpänen. meillä oli kans sellanen iso kärpänen ja kun tapoin sen niin sieltä sisältä tuli todella paljon pieniä kihomadon näköisiä matoja. Siis varmaa parikymmentä pientä ohutta valkosta matoa.. yöäk, ja kärpäset pystyy siis levittää noita kihomatoja, luulen että ne oli niitä.
En muista oliko niistä juttua täällä joskus aikaa sitten vai luinko sieltä Elleistä, mutta yllätyksekseni sain tietää että ne tummat hahmot on hyväntahtoisia ja suojelevia. Ei ne ihan siltä näytä, mutta niin vaan moni sanoi. Tuskin haittasi että pois ajoit, ei niitä kuuluis nähdä jos ei tiedä miten suhtautua niihin, mutta silti niitä moni välillä näkee ilman ennakkovaroitusta. Toiset näkee myös valkoisia hahmoja, varsinkin jos lapselle on ollut vähällä sattua jotain pahaa. Esim. yksikin kertoi että näki herätessään yöllä valkean hahmon vauvan sängyn vieressä ja kohta vauva yski kurkustaan ulos vaipansisusvanupallon. Nettijuttujahan nämä on mutta itselläni on kans kokemusta aaveiden näkemisestä joten en suhtaudu epäilevästi jos joku tosissaan kertoo tällaista.