Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ on se 1/5 amerikkalaisista, jotka eivät osaa sijoittaa maataan kartalle?

Vierailija
30.08.2007 |

Asuin juuri vuoden Yhdysvalloissa ja tapasin satoja ja satoja ihmisiä. Heistä YKSI ei tiennyt, missä Suomi on. Jos kaikki muut tiesivät Suomen sijainnin, niin eivätköhän he tiedä omankin maansa paikan kartalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty onko Suomi Floridassa ja tätä rataa.

Mutta miettikään kuinka monta Afrikan maata osaatte nimetä, entä niiden pääkaupungit tai pääkielet?

Vierailija
2/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, miten moni suomalainen osaisi sijoittaa oikein kartalle vaikka Bulgarian, Chilen ja Kongon.

Tosiasiassa hallitsemme parhaiten lähempänä olevat maat ihan kuten jenkitkin. Heillä omakin maa on melkoisen iso meihin nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaako kaikki sijoittaa Suomen maailmankartalle täällä? Hassuahan se on jos 60 miljoonaa amerikkalaista ei tiedä missä päin maailmaa asuu.

Vierailija
4/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sijoittaa kartalle Bulgarian ja Chilen,Kongosta en ole 100 varma. Tykkään kovasti maantiedosta ja olen usein karttoja tutkimassa. Olen opettellut kaikki Amerikan osavaltiot ja kerran eräs jenkki niitä minulta testasi, jonka jälkeen kysy pari osavaltioiden pääkaupunkeja ja ihan tuurilla sain ne oikein.

Kaikki Amerikkalaiset joita olen tavannut tiesi kyllä missä Suomi on,osa on jopa siellä käynytkin. Yksi kyllä väitti kiven kovaa että Helsinki sijaitsee Puolassa =)

Vierailija
5/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osaan sijoittaa kartalle Bulgarian ja Chilen,Kongosta en ole 100 varma. Tykkään kovasti maantiedosta ja olen usein karttoja tutkimassa. Olen opettellut kaikki Amerikan osavaltiot ja kerran eräs jenkki niitä minulta testasi, jonka jälkeen kysy pari osavaltioiden pääkaupunkeja ja ihan tuurilla sain ne oikein.

Kaikki Amerikkalaiset joita olen tavannut tiesi kyllä missä Suomi on,osa on jopa siellä käynytkin. Yksi kyllä väitti kiven kovaa että Helsinki sijaitsee Puolassa =)

Vierailija
6/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siellä varallisuus ja koulutustaso korreloivat suuresti eli köyhät ovat tietämättömiä. Vaikka on siellä kyllä rikkaitakin sivistymättömiä, joita ei kiinnosta omien asioiden lisäksi mikään muu, mitä maailmassa tapahtuu.

Vierailija
7/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hassuahan se on jos 60 miljoonaa amerikkalaista ei tiedä missä päin maailmaa asuu.

Siellähän on aika yleinen näkemys, että USA on ainoa, millä on merkitystä ja millään muulla maailmalla ei ole mitään väliä.

Vierailija
8/8 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tosi harva olisi saanut Suomen oikeaan paikkaan. Osa ehkä Eurooppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi