Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi ihmisryhmää, jotka kiusaavat minua työpaikalla

Vierailija
10.09.2022 |

Naispuoliset lähiesimiehet, joilla valtaa himpun verran enemmän kuin minulla, ja erityisen kauniit naiset. Miksi kauniit kiusaa minua mutta tavikset ei?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisäinen kauneus sitten heidän juttunsa.

Vierailija
2/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kiusaa sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusaa kaikki miehet mutta naiset jostain syystä kikattelevat

M44

Vierailija
4/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kiusaa sua?

Vittuilemalla.

Vierailija
5/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kuulu liitton? Sästätkö liiton jäsemaksut ja olet yksi rikkuri? Joka firmassa on työsuojeluvaltuutetut kuin Luottamus mies tai nainen.Voit aina heidän puoleen kääntyä, vai eikö kanttia? Silloin alistu tai vaihda duunia. Eikö teillä ole viikko palavereja? Jossa asia voi myös ottaa esille.

Vierailija
6/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kuulu liitton? Sästätkö liiton jäsemaksut ja olet yksi rikkuri? Joka firmassa on työsuojeluvaltuutetut kuin Luottamus mies tai nainen.Voit aina heidän puoleen kääntyä, vai eikö kanttia? Silloin alistu tai vaihda duunia. Eikö teillä ole viikko palavereja? Jossa asia voi myös ottaa esille.

Vaikea uskoa että tuota kautta voisi vaikuttaa vittuilun määrään. Tää menee työpaikoilla samoin kuin koulukiusaamisen. Työpaikkaa jo vaihdoinkin, saa nähdä miten jatkossa.

Kysymykseni oli kuitenkin, miksi juuri nämä ihmisryhmää kiusaavat minua.

Vierailija
7/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tuo vittuilu on?

Vierailija
8/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja aloitukselle? Oletteko tekin kiusaajia?

Vierailija
9/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos pomot kiusaavat. Siellä on mahdoton olla.

Vierailija
10/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista tuo vittuilu on?

No mistä nyt vaan aiheen keksii. Millaista nyt yleensäkin vittuilu on.

Vierailija
11/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kiusaa sua?

Vittuilemalla.

Vit tuile takas, mitä sitä aikuisena kuuntelemaan tuollaista

Vierailija
12/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen tekee minusta myös huonomman työntekijän, koska siitä aiheutuva stressi häiritsee keskittymistäni ja nopeutta vaativassa työssä keskittymiskykyä tarvitaan. Sitten tulee vain lisää vittuilun aihetta.

Vierailija
13/17 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi hakea viehätysvoimaa. Naispomo voi suosia tietyntyyppisiä naisia ja kauniit naiset voivat kilpailla erilaisiksi kokemiensa kanssa. 

Joillain voi olla kokemus rumemmasta miesmäisenä tai reppanana, vaikka alitajuisesti. Kauniimpi voi sitten haluta manipuloida harmaavarpusta. Ei koske kaikkia mutta voitko osua johonkin hermoon?

Kuvaamasi kiusaajat voivat olla tottuneita ihmisten pyörittämiseen. Tai voivat haluta nokkia, jotta eivät itse sorru heikompaan asemaan.

Vierailija
14/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi hakea viehätysvoimaa. Naispomo voi suosia tietyntyyppisiä naisia ja kauniit naiset voivat kilpailla erilaisiksi kokemiensa kanssa. 

Joillain voi olla kokemus rumemmasta miesmäisenä tai reppanana, vaikka alitajuisesti. Kauniimpi voi sitten haluta manipuloida harmaavarpusta. Ei koske kaikkia mutta voitko osua johonkin hermoon?

Kuvaamasi kiusaajat voivat olla tottuneita ihmisten pyörittämiseen. Tai voivat haluta nokkia, jotta eivät itse sorru heikompaan asemaan.

Täytyy nyt myöntää, että eivät kaikki kauniit naiset tuota tee. Vaan ehkäpä juuri ne nuoret ja kouluttamattomat, joilla ei ole muuta kuin ulkonäkö ja itsevarmuus, ja jotka haluavat olla edes korkeammalla arvoasteikossa, kuin minä. Itse olen nöyrä ja kiltti jo siksi että olen vakaumukseltani kristitty, ja siihen kuuluu pyrkimys olla nöyrä ja muita ihmisiä rakastava ja kunnioittava ja heitä kohtaan armollinen, ettei valita turhista. Pyrkimys nähdä ihmiset aina hyvässä valossa. Niin sellaisen kimppuun on tietenkin helppo käydä, jos haluaa, jos on itsellä ihan päinvastainen motivaatio nähdä toinen huonossa valossa ja nokitella turhista, kuten sanoit.

Olen pitänyt itseäni kyllä aina myöskin rumana, mutta harrastan kyllä jo meikkaamista ja ehostamista ja yritän pukeutua hyvin ja myöskin laihdutan, ja olenkin saanut jo painoa pois. Että sikäli en tiedä, mitä nyt voisin nopeasti ulkonäköni eteen vielä tehdä.

Vierailija
15/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuollainen pahuus ja ilkeys järkyttää minua syvästi, kun käyn sitä tarkemmin miettimään. Se järkyttää niin voimakkaasti, että siksikään en osaa siihen mitään vastaan sanoa, vaan menen aivan sanattomaksi. Tuntuu niin tyhmältä sanoa mitään, että turhasta valittaminen on ikävää, kun se on niin itsestäänselvää.

Vierailija
16/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oletko Keskustellut heidän kanssaan, että Ei ole hyväksyttävää,!

Jos olet , eikä ole kummennut siitä keskustelusta , sitten teet reklamaatio Työsuojelu valtuutetulle!

Jos ei hänelle puhuminen ei auta , eikä heitä rangaista mitenkään , varoituksella tai irti sanomisella!

Tee Rikosilmoitus poliisille.

Vierailija
17/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mua kiusaa vaan itteäni rumemmat 😊 monesti syykin kiusaamiseen on se, että itse erittäin kaunis nainen ja nää kiusaajat, noh ei niinkään 😊