Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teillä on syöty tällä viikolla?
Kommentit (3)
ma: broileri-pastapaistos
ti: italianpata
ke: makkarakastike+perunat
to (tänään): spagetti+jauhelihakastike
pe: kalapuikot, perunamuussi
la:kana-kasviskastike, riisi
su: lihamureke ja perunat, kastike
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
MA: Nakki-perunasoselaatikko (lasten herkku)
TI: Porsaan ulkofileepihvit, pasta + kastike
KE: Jauhelihakiusaus (myös lasten suuri herkku)
TO: Kasvissosekeitto
PE: Risotto
Viikonlopusta en vielä tiedä, mutta sellaista helppoa ja nopeaa arkiruokaa meillä yleensä aina laitetaan.
Alue: Aihe vapaa
ti: riisi ja jauhelihakastike
ke: ranskalaiset ja nuggetit / makkara
tänään: tacoja
huomenna perunaa ja kanaa
la ja su, ei tietoa