Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien ruokasuositusten myötä syön lihaa enemmän kuun koskaan

Vierailija
11.12.2024 |

Ennen ateriani saattoi olla paistettua lohta ja parsakaalia. 

Lohi on nyt kielletty joten olen alkanut tehdä hernekeittoa, jossa lihaa 700 g, lihakeittoa jossa lihaa kilo yms. Niissä on paljon kasviksia kyllä mutta olen fyysinen olento ja tarvitsen valkuaisaineita. Niitä ei marjoissa ja kaalissa ole. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy. Poistetaan kana ja lohi ja laitetaan sen tilalle porkkanaa ja kaalia. Keskitysleirin ruokavalio. 

Vierailija
2/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista on kun vihreä wokeakkaraati päästetään antamaan koko valtakunnalle suosituksia. Viimeksi sellaisia olivat maski- ja rokotuspakko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että vegaanit ja sääntöuskovaiset noudattavat ruokasuosituksia. 

Vierailija
4/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsitkö kertoa missä kohtaa kala oli kielletty? Sitä päin vastoin suositeltiin nauttimaan runsaasti.

Vierailija
5/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas periaatteesta aloin syödä runsaammin lihaa. Hyvillä mielin olen korvannut eläinperäisiä proteiineja kasviperäisillä, mutta nyt loppui. En syö enää huonomman makuista ja usein kalliimpaa ja vaikeammin valmistettavaa ruokaa, jos sen suosiminen tarkoittaa pidemmän päälle rajoituksia tehdä valintansa itse, ja nyt tuntuu että rajoituksia kohti mennään ku ihmiset taipuu. Mielestäni kasvisten pitäisi olla halvempia kuin liha, mutta ei niin, että lihan hinta nousee, vaan että kasvikset olisivat lähempänä oikeaa hintaa. Duopolille kuri katteisiin, ottakoon ne katteensa runsaammin jostain vähemmän elintärkeästä kuin ruoka.

Ja kuriin myös pitkin poikin matkustelevat, pikamuodin ostajat muut tällaiset ennen mitään ravintoon liittyviä rajoituksia! Eläinten hyvinvointi tiloilla minua kyllä kiinnostaa, siihen sietäisi keskittyä ja tehdä ilmastopäätökset ihan muualla.

Vierailija
6/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruuantuotanto rasittaa ympäristöä. Mitään ei kannattaisi syödä.

Hengittäminenkin lisää hiilidioksidikuormaa... Pahalta näyttää.

Vierailija
7/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla persu. Tekee aina kaiken päinvastoin, kun aina on känkkäränkkäpäivä.

Vierailija
8/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset kiukuttelee kuin pikkukakarat :D 

Vierailija
9/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että lapsilla on oma vänkkäräsäärinen noita.

Vierailija
10/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole ravintosuositukset vaan punavihreä ideologia ja aivopesu.

Luettuani tuon oksennuksen päätin lisätä lihan syöntiä jota olin melkoisesti jo ehtinyt vähentää.

Järsikää aneemiset punavihreät salaatinlehteä, minä poika vetelen surutta sikansikaa menemään, että rasva vaan valuu suupielistä.

Vierailija
11/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen miksi lohi on kielletty?

Vierailija
12/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasuositus muuttui 150g ja suomalaiset ovat vieläkin aivan hätäännyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi