Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****HeinäHaaveilijat 2008*****

30.08.2007 |

Onkohan meitä täällä jo muita?

Kesäkuisiin en vielä ehdi mutta heinäkuulle jo hyvinkin.

Takana vasta koettu keskenmeno (rv12, sikiä 8vk) mutta uudesta vauvasta jo puhuttu jahka menkat tulevat. Haluan niin kovin olla taas raskaana.

Minä olen 32v ja mieheni 28v. Ekaa lasta puuhastellaan. Keskeytynyt raskaus alkoi 10kierron yrittämisellä, mulla PCO epäily joten kirjoittelen/kyselen välillä tuolla lapsettomuus ja keskenmeno osiossakin.

Matkaseuralaisia kaivaten:

T:Vacsuli

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa kaipailen tänne.

Vierailija
2/5 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en uskalla toivoa mitään kuukautta jos ny ensi vuonna edes... Mutta voin mää sun kanssa höpöttää =) tässäkin pinossa.

Rilla-ma-rilla *odottaa nyt ensin sen torstain lääkärin*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada seuraan tänne.

Koskaan en ole odottanut menkkoja tulevaksi näin paljoa.

T: Vacsuli

Vierailija
4/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on jälkitarkastus ja saan patologinlausunnon vauvasta, osaltaan varmasti raskas päivä.

Kierrosta ei mitään tietoa edelleenkään, nyt alkaa olla 7 viikkoa keskenmenosta. Mietinkin, etä kysynkö jotain apuja lääkäristä vai menenkö uudestaan. Kun mulla on lähes aina ollut hyvin epäsäännöllinen kierto, ennen edellistä raskautumista se oli 6viikkoa- 4 kuukautta, koeta siinä nyt sitten raskautaua.

Riippuu tietysti paljon lääkäristä, onko se niin, että kiitos ja näkemiin vai kerkiääkö puhella rauhassa.

Yhtenä päivänä tässä kuvittelin, että menkat alkaisi lähiaikoina, mutta eipä enää ole mitään tuntoja, tosin kuvittelin sitä myös muutama viikko sitten. Taidan olla nainen joka ei tasan tunne omaa kroppaansa ja taidanko tuota koskaan oppiakaan.

Niin ja jos jotain esittelyä tähän loppuun, loogista joo =D

Kahden lapsen äiti (tyttö 01 ja poika 03), Savon seudulta. Edellinen yritys kesti reilut kaksi vuotta ja päättyi raskauteen joka meni heinäkuussa kesken rv 18+. Me ollaan miehen kanssa kumpikin siinä kolmenkympin huitteissa. Niin ja maatilalla asustellaan.

Joten nyt navettaan Rilla-ma-rilla

Vierailija
5/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiiä vielä, koska me tänään päätettiin alkaa yrittämään vauvaa. :-) Mutta kyllä olen melko varma, että eihän se voi niin nopeasti tärpätä, että vauveli heinäkuussa syntyisi.. Ja ongelma on se, etten edes tiedä, koska ensimmäiset kuukautiset edes voisivat tulla, koska nyt syön Cerazette pillereitä ja näitä syödessä kuukautiseni jäivät kokonaan pois. Onko kellään hajuakaan, että voiko menkat tulla esim. viikon päästä, jos tänään otin viiimeisen pillerin?