Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias tyttäreni on kavereiden mielestä läski

Vierailija
30.08.2007 |

Mitat 168/78. Onhan hän hiukan pyöreä, mutta parempi niin, kuin että anorektikko.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvis olla mitään sen kummempaa syytä olla jonkun tietyn painoinen ja pysytellä siinä painossaan? Jos ap:n tyttö on _tyytyväinen_, miksi ihmeessä pitäisi laihduttaa? Siksikö, kun ympäristö niin haluaa?

Äly hoi, älä jätä!

-Eelia-

Vierailija
42/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut ylipainosta aiheutuvista sairauksista? Taitais olla parempi pysyä vaan siellä irc-gallerian puolella kirjoittelemassa totuuksia päiväkirjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä tyttärellesi selväksi että ketään ei saisi nimitellä läskiksi tai tikuksi tai miksikään muuksikaan. Mutta totuus kuitenkin on, että tyttösi on ylipainoinen ja on korkea aika yrittää tehdä asialle jotain. Hyviä ohjeita lasten laihduttamiseen varmaan läytyy monestakin paikasta, mutta periaate kai on että ei varsianisesti aleta dieetille vaan syödään terveellisemmin ja liikutaan enemmän.

On hienoa, jos tyttösi ei itse kärsi painostaan. Suurin osa ylipainoisista kuitenkin jossain vaiheessa tai jopa suurimman osan aikaa pyrkii laihduttamaan, eli harva on pohjimmiltaan tyytyväinen lihavuuteensa. Ja terveysriskikin tuo jo on, joten laihduttaminen on todella paikallaan.

Vierailija
44/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi tarvis olla mitään sen kummempaa syytä olla jonkun tietyn painoinen ja pysytellä siinä painossaan? Jos ap:n tyttö on _tyytyväinen_, miksi ihmeessä pitäisi laihduttaa? Siksikö, kun ympäristö niin haluaa?

Äly hoi, älä jätä!

-Eelia-

Siksi, koska se on epäterveellistä! Taidat itsekin täällä hakea vaan hyväksyntää parille liikakilollesi. Se on kuule aivan eri juttu, kuin tämän tytön YLIpaino.

Äly hoi itsellesi.

Vierailija
45/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän, kuka sitten oletkaan, tiedät ihan takuuvarmasti juu, mitä päiväkirjaani kirjoittelen. :D

Ap:n tytön " ylipaino" ei todellakaan ole vielä mikään paha ylipaino. Pääasia kuitenkin, että itse on sinut painonsa kanssa.

-Eelia-

Vierailija
46/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua häntä, mutta kyllä vinkistä silti kannattaisi ottaa vaari.

Vierailija
47/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä älyn jättiläisiä täällä taas pyörii.

Vierailija
48/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, olen kyllä normaalipainoinen, joten eipä ole ongelmaa painon kanssa. En toki panisi vastaan, vaikka muutama kilo tippuisikin, mutta eipä tuo nyt niin tarpeen ole, näinkin on hyvä. ;)

-Eelia-

Vierailija
49/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tytön " ylipaino" ei todellakaan ole vielä mikään paha ylipaino. Pääasia kuitenkin, että itse on sinut painonsa kanssa.

-Eelia-

[/quote]

Siis apua.....

Vierailija
50/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ongelma ole ihan kaikilla muilla paitsi ap:n tyttärellä itsellään? Pitäkää huoli omista kropistanne ja kiloistanne, eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi.

Vai?

-Eelia-

Vierailija
51/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olinhan minä vähän lihava mutta hyväkuntoinen mm. nopein pidemmän matkan juoksussa.

Vierailija
52/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asialle ole helpompi tehdä jotain siinävaiheessa kun ylimääräistä on 10 eikä 30 kiloa?

Vierailija:

-Eelia-

Vierailija
53/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOka kyllä yleensä on aika iso ongelma tuossa iässä.

Vierailija
54/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha ole, mutta kyse on lapsesta, jonka paino vielä kasvaa luiden kasvun ja muun aikuistumisen myötä, eli minusta oikeasti olisi aikuisen tehtävä jotain muuttaa. Lisää liikuntaa, vähemmän epäterveellistä ruokaa jne mutta ihan luontevasti, ilman mitään laihduttamiskeskustelua.

Vierailija
55/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? PARIKYMMENTÄ? Ehkä nyt ei kuitenkaan! :O

-Eelia-

Vierailija
56/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia kavereita on tollaset, jotka haukkuu ja nimittelee???

-Eelia-

Vierailija
57/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän herkkuja ja lisää liikuntaa. Ei tosiaan kannata alkaa mistään laihdutuksesta puhumaan, ne kilot lähtevät itsestään kun käytte yhdessä kuntoilemassa.

Vierailija
58/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitat 168/78. Onhan hän hiukan pyöreä, mutta parempi niin, kuin että anorektikko.

Vierailija
59/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kundit piiritti mua jatkuvasti.

Nyt oon yhden lapsen jälkeen 20v 170cm 88kg ja hyvin kelpaan edelleenkin ;)

Vierailija
60/72 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuon ikäisenä pyöreä ja masentunut tämän takia. Äiti koitti pakottaa lenkille ja masennuin lisää. Paras apu oli kun sain tädiltäni kirjan miten syödä terveellisesti ja joku jumppavideo (Cindy Crawfordin uusi ja hieno video, mietin että tuollaiseksi haluan;)

Äiti sitten kannusti ja auttoi laittamaan terveellistä ruokaa ja hankki lenkkikengät kun aloitin lenkillä käynnin. Siitä se itsetuntokin nousi.

Mutta tosiaan, hienotunteisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi