Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etukäteen jo raivostuttaa..

Vierailija
23.08.2007 |

ehkä tyhmää mutta..

Odotan kolmatta ja meillä aiemmin 2 tyttöä, joita rakastamme mielettömästi. Nyt sitten nämä ventovieraat/puolitutut ihmiset päästelevät suustaan kommentteja että " tottakai sitä poikaa nyt sitten.." tai että " poikaa varmaan toivotte.."

Ok, tavallaan myönnän että ihan kiva olisi saada poika, kun kerran on jo kaksi tyttöä, mutta en halua sitä muille mennä myöntämään. Sillä tuohon asiaan itse ei voi vaikuttaa!! Ja sitäpaitsi mitä sitten jos on tyttö.. mietin jo etukäteen niitä idiootteja jotka kommentoivat että " olette kai pettyneitä.."

pettyneitä omaan lapseen? just.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmityttärisen perheen kuopus. Ja kärsin aina siitä, että minut oli tehty vain pojan toivossa.

Vierailija
2/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" toivotaan nyt että se tyttö nyt tulisi" -kommentteja riittää. Minulle kelpaa kumpikin, ei kolmatta alettu tekemään tytön toivossa vaan vauvan toivossa. Ärsyttää kuitenkin nuo kommentit.

Tiedän siis tunteesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tunteesi. Sano kaikille, jotka pojasta puhuvat, että kyllä tyttötriokin olisi ihana.

Vierailija
4/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei ole tullut minulle kommentoimaan mitään, vaikka olen kolmen pojan äiti.

Tai no, raskausaikana taisi yksi puhua jotain, (2 pojan äiti kuten minäkin) että ei hankkiudu enää kolmatta kertaa raskaksi, kun voisi tulla (kolmas) poika.

Älä haaskaa energiaasi tuollaisiin.

Vierailija
5/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen tässä mietin jo että mitäköhän sieltä tulee, kun tällaisia uskaltaa mennä paljastamaan.. :)

Siis mulle periaatteessa tosiaan sama kumpi tulee, mies onneksi on myös samalla kannalla.. Jotenkin vaan oli kamalaa kuunnella kun yhdellä tutulla oli jo tyttö ja tämän mies niin kovasti toivoi poikaa ettei ottanut ollenkaan sitä mahdollisuutta huomioon että voisi ehkä olla se tyttökin.. No onneksi varmaan hänelle että olikin poika.. Se vain ärsyttää, että tämä mieheni " ystävä" " rehentelee tällä pojallaan.. eli tietyllä tavalla äijäilee jne.. onhan sentään se poika!! Miehelläni on monta veljeä (ei siskoja) joten ei osaa tavallaan edes kaivata poikia.. (koska on veljiään pienestä asti hoitanut..) Ja minulle sanoo, että ei välitä tuollaisesta puheesta.. hyvä niin, mutta voisin kuvitella että joillekin miehille se olisi se maailman tärkein asia. se on outoa miten sitä " mieskuntoa" mitataan sillä montako poikaa on saanut..(by the way, en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan tähän rehentelijään!!)

huoh. Pientä avautumista..

ap

Vierailija
6/6 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo puheet kuulostavat tosi tutuilta, samoja kommentteja tuli kuopuksen odotusaikana minullekin. ja sitten kun syntyi kolmas poika niin kysyttiin että " vieläkö meinaatte sen tytön tehdä?" .

tietyllä tavalla ymmärrän noita kysyjiä enkä yleensä vetänyt kommenteista hernettä nenään. nykyaikana " ideaaliperheessä" kun on lapsia kumpaakin sukupuolta niin tottakai ihmiset olettavat että kaikki myöskin toivovat niin saavansa. ja siksi minusta onkin kivaa että meillä on kolme poikaa, ollaan vähän erilainen perhe ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan