Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai jo menossa ja viikonloppu tulossa!=) Se on jännä, miten sitä elää kuitenkin niin viikonpäivien mukaan vaikka päivät on kotona?! Tosin viikonloppua odotetaan jo " iskän" kotonaolonkin takia tietty. Tänään tulee äiti ja mummi kylään, mukava kun on taas päiväksi ohjelmaa. Ja huomenna alkaa se seurakunnan kerho meillä:)

Hennalla mennäänkin jo aika pitkällä, onnea vielä!=)

Q, burde ja amy, teillä kerhohankinnat menossa. Iso muutos tuo hoitoon vienti kyllä ja sitä tarvitsee kauheasti kaikkea, vaikka kaipa noita vaatteita ym kotonakin tarttis. Tuntuu vaan isoilta hankinnoilta kun kerralla ostettava koko varustus!

Burde, ihanaa jos saisitte perhepäivähoitajalle. Mä pistän meidän O:n heti jonoon perhepäivähoitajalle kun vaan tiedän milloin töihin menen suunnilleen. Kun meillä ne täällä kiven alla ja en haluaisi päiväkotiin laittaa. Vaikka yhtä hyvä paikka sekin on. Mulla vaan itsellä kokemusta perhepäiviksestä ja siksi sitä ajattelen ykkösvaihtoehtona! No nyt ainakin ollaan helmikuun 2009 loppuun kotona joten hetki vielä miettimisaikaa:)

Me ollaan nyt syöty antibioottia 4 päivää ja kotona taas oma vanha Oliver, joka ei kiukuttele turhista vaan naama hangon keksinä kunnes tulee väsy=) Ja nyt kaksi viimeistä yötä nukuttu 20-08, herätty 06 syömään, eli vanhaan samaan malliin:))) Loppunut yöllä itkemiset ja heräilyt yms. Siis voiko tosiaan olla että korvat oli niin kipeät että koko elämä oli sekaisin!! Pitää koputtaa puuta *kop kop* että sama linja jatkuu, mutta nyt ainakin terve ja iloinen poika kotona ja äiti TOOOOOSI tyytyväinen:=)

APUVA!! Nyt kaivataan vinkkejä. Lähdetään sinne Aulangolle la-su väliseksi yöksi. Millä lämmitän maidon aamulla ja illalla Oliverille kun ei huoneessa mikroa?? Edelleenkään ei juo huoneenlämpöistä vaan sylkee ulos pullon suusta ja huuto alkaa:( Vaikka ottaisin vedenkeittimen mukaan niin hauteessa pullo kestää lämmetä liian kauan. Herätetään koko hotelli jos joutuu odottaa niin kauan maitoa.. Minkä hintaisia on pullonlämmittimet ja mistä niitä saa?

Nyt aamupalalle, O unilla.

Aurora & Oliver 6,5kk

Vierailija
2/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken soittivat kättäriltä, että huomenna olis aika ultraan. Eli sit tietää edes vähän enemmän missä mennään.

Juu, mutta eipä muuta, taitaa Joel jo heräillä yö-unilta..

Henna, Joel ja Ninni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora: mä en tiedä pullonlämmittimistä, mutta ota mukaan se vedenkeitin ja korvikejauhetta, niin saat aika nopeesti maidon Oliverille. Jos O meinaan vaan suostuu juomaan jauheesta tehtyä. Nanilla ja Semperillä en tiedä, onko 2-jauhetta, mutta Tuttelilla on ainakin. Meillä on sitä aina varaksi kotona ja ainakin Emmille näyttää maistuvan ihan kuin valmiskorvikekin.

Nyt ulkoilemaan tuon neidin kanssa. Jatkan lisää myöhemmin.

-A ja E-

Vierailija
4/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaima: mä komppaan amya, vedenkeitin mukaan vaan... toissaalta meillä ainakin naantalissa oli huoneessa sellainen vedenkeitin, kandee kysyä vaikka respastakin.

Enpä ole sitten raskaana, tänään aukesi niagaran putoukset ja sottasin lattian sängystä noussessa. Mun tarvii kyllä miehen kanssa keskustella toivoisin niin toista pikkuista.

Aino järjesti äidille tänään pientä puuhaa, Aino veteli aamutissiä innolla ja lopetettuan nousi istumaan, röyhtäisi ja seuraavassa sekunnissa pisti kaiken syömänsä kaaressa pihalle, sitten ihan spontaanisti taputti päälle, mä en voinu muuta kuin nauraa vaikka harmitti että sohvanpäälinen pitää pestä.

Poppis, sun innoittamana seurasin eilen BB:tä ja löysin heti inhokin, sun syys jos jään tuohon nyt koukkuun sillä meillä on vain 1 digiboxi ja mies ei voi sietää koko ohjelmaa joten riitaa tulee mitä kanavaa katotaan.

Hei tänään alkaa kotikatu, se on yksi niistä harvoista sarjoista jota olen seurannut vankkumattomana koko sen esityskaaren ajan.

Bejbi: olipa teitin muskarilla hintaa, meidän muskari maksaa 120 ¿ vuosi ja se on ihan mun kipurajalla, tosin me ollaan nyt varmaan vaan syyslukukausi koska maaliskuussa pitäisi mennä töihin ellen sitten saa mestä ylipuhuttua vauvapuuhiin.

Mukavaa torstaita kaikille ja Hennalle tsemppiä ultraan.

AA ja suklaan käärepaperia rapisteleva AE

Vierailija
5/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bejpi, juu päivittele ihmeessä sitä pinoa. Enhän mä ole edes muistanut koko juttua saatika sitten päivittänyt sitä ikuisuuksiin, joten hyvä, jos olet innokkaampi!

AA:lle pahoittelut!!!

-Q-

Vierailija
6/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muuten ihan hyvä se vedenkeitin, mutta ongelma myös toiseen suuntaan, eli kestää taas liian kauan jäähtyä sopivaksi juotavaksi... Eli meillä kun on maidot tehty jauheesta oikeestaan miltei aina, ja etenkin nyt kesällä tuli reissattuakin ilman kaikkia mukavuuksia ;) Eli mun mielestä toimivin keino on termarillinen sopivan lämpöistä vettä! Voi esim. yötä vasten mitata jo jauheet pulloon valmiiksi ja sitten vaan yöllä termarista vedet niskaan ja sekoitat maidon ja tavara on valmista tarjoiltavaksi alle minuttissa :) Mä oon käyttänyt tätä systeemiä mm. mökillä yöpyessä, mutta myös hotellissa, tai kaupunkireissuilla ja missä vaan ikinä on kuljettukin! Suosittelen siis esim. 0,5 litran terästermaria, se on huoleton mukana ja meillä esim. puoli litraa riittää melkein vuorokaudeksi!!!

t. Ope

Vierailija
7/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA, me ei olla kyllä menossa mihinkään muskariin.. Vaan äiti-vauva jumppaan, jos nyt päästään kun ilmoitin meidät kaksi tuntia liian myöhään, ollaan toisella varasijalla.. :( Ja se maksaa 25¿..

Sunnuntaina laitoin valokuvat tilaukseen ja tulivat tänään. :) Nyt ne on jo turvassa kansioissa, kunhan joskus innostuu niihin tekstit kirjoittelemaan.

Pitäis viel pestä pyykkiä ja pakata, huomen Eveliinan neuvolan jälkeen taas pitkästä aikaa Pieksämäelle!

Mut nyt päivitän ekana sen esittely listan kun Eve vielä nukkuu. :)

Bejpi ja Eveliina 8kk 2pv

Vierailija
8/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olikin pajuska joka sitä muskarin hintaa päivitteli, mulla menee ihmiset ihan sekasin.

Ihanan aurinkoinen päivä muuten tuli, Aino kun heräilee tuolta päikkäreiltä niin taidetaan lähteä puistoon käymään, tai sitten katsomaan josko löytyisi metsästä sieniä, kiva kun ei tarttennu pakata ihan hirveästi vaatetta päälle ulos nukkumaan mentäessä.

aa

Vierailija
9/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään 11.9 ulkomaille, oikein tallinnaan asti. Ihan sellainen lyhyt reissu vaan yö laivalla ja päivällä hetkeksi maihin, jospa Ainolle löytyisi jotain kivaa vaatetta syksyksi, vaikka joku verkka/fleecepuku.Eihän tuo ihan sama ole kuin kaiman espanja, mutta etelään nyt kuitenkin..heh heh

Kamalasti ei ole mitään varaa ostella kun hankittiin se uusi takka, se taitaa olla markkinoiden halvimpia ja maksoi silti melkein 3000 ¿, pakko kuitenkin uusi laittaa kun vanha ei lämmitä mitään, säästää sitten sähkölaskussa ja kantaa kortensa kekoon luonnon hyväksi, muutenkin kuin vain kierrättämällä lasipurkit ja niiden kannet.

aa

Vierailija
10/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]No jopas, jopas. Me herättiin Emiksen kanssa tänään klo 06.15 ja päätin sitten ajan ylitarjonnan vuoksi pitää siivouspäivän jo tänän..hui! =)

Mä vein mun sormukset pienennettäviksi maanantaina ja pitäis saada huomenna. Ne oli 5mm liian isot..tiedä sit mikä paksusormikohtaus on sormuksia valittaessa vallinnut. Pyh. Lysti maksaa sit 90¿, mutta pakko ne on pienentää kun ne tippuu kättä heilauttaessakin.

BB:tä on seurattu joo. Saakelin tylsää väkeä taas vaihteeksi. Mä alan vahvasti olla sitä mieltä, että pitää itse mennä sinne ens vuonna. =D

AA: mua saa syyttää ihan kaikesta pahasta ja moraalittomasta tässä maailmassa! =D Pahoittelut kun pientä vauvanalkua ei masussa ollutkaan..=/

Prkl kun meinaa jo tuskastuttaa tuo yöheräily. Tytsä herää parhaimmillaan vartin välein ja mikään muu ei rauhoita kuin tisu. Eipä me kyllä kauhean vakavissaan olla mitään muut edes kokeiltu. Kai mä vielä odottelen hetken, mutta eikös se kohta ala muutenkin olla aika lopettaa yötarjoilut? Tiedä sitten oisko nälkä, muta miksei se sit syö mahaa täyteen? On niin väsynyt, että itkee kun ei saa tissiä suuhun, mutta ei jaksa avata suuta milliä enempää ja siitä välistä se yrittää lussuttaa..Sääliksi käy pientä partiolaista..=/ Päiväsyönti on kyllä mennyt ihan pirun huonoksi. Ennen veteli maman soseita minkä ehti, mutta nyt menee puuroa aamulla joku 2-3 pientä lusikkaa ja saman verran kasvis-lihasoseita. =( Oon yrittäny tarjota sinnikkäästi tuputtamatta. Mut ku ei ni ei. Noinkohan se elelee vielä maidolla..Sikskö se on niin heräilevä? goddamnit. =(

Sori, etten kommentoi nyt muuta..Jotain tarha/päivähoitojuttuja muistelen..ööö..onnea kaikkiin niihin kaikille vaan. =)

Niin ja BURDE oli saanut jonku unelmapaikan? Onnea!! =)

Nyt BB:n pariin vielä hetkeksi ennenkuin pieni pörinäpylly herää.

Ihanaa torstaita!

t. poppis ja Emiliina 6,5kk++++++++

Vierailija
11/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on parasta töissä. Se, että voin vihdoinkin käyttää kaikkia niitä kenkiä ja vaatteita, jotka on olleet vuoden kaapissa käyttöä vailla, kun kotona tai vaunulenkillä ei oikein ole järkeä sipsuttaa korkeilla koroilla hameessa... :D Paljon muuta kivaa töissä ei olekaan...

Ja huomenna kaikki tämä riemu on ohi!

Vierailija
12/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]POPPIS, tuosta syömisestä. Meillähän Sampo ekoina kertoina kun sai soseita, olis vetänyt vaikka kuin paljon, mutta se riemu jäi lyhyeen. Eli yleensä syö aterialla pari teelusikallista, joskus enemmän, joskus vähemmän. Mutta maidonhan tulis olla vauvan pääravintoa koko ensimmäisen ikävuoden, että ei varmaan kannata hirveästi huolia, vaikka Emiliina ei niin paljon vielä soseita söiskään :) Jos kuitenkin imee vielä useampia kertoja päivässä, niin kyllä se saa tarpeeksi ravintoa. Ja huonot yöt on tuttuja täälläkin :/ En just muista kuin monta ekrtaa viime yönä on herätty levottomana, vain tissi suussa rauhoittui, mutta ei varsinaisesti syönyt kuin kerran. Muina kertoina imi pienen hetken ja nukahti. Mutta onneksi on välillä parempiakin öitä, saa niistä energiaa ja tunteen siitä, että kyllä nää yöt vielä joskus menee paremmin, jos kerta nytkin välillä nukutaan paremmin :)

Joo, eipä mulla mitään asiaa. Sampo nukkui pitkästä aikaa oikein päiväuniksi kutsuttavat unet (vaikka välillä kyllä piti käydä heijaamassa vaunuja, koska havahtui hereille :/) Nukkui reilun tunnin :O

Jaa, suihkuun pitäis joutua...

Han ja Sampo 6,5kk++++++++[/color]

Vierailija
13/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kun olet tuollainen BB asiantuntija;) , niin kysyisin kun olen 24/7 miettinyt (ei jakseta valvoa lähetykseen saakka kun yleensä ollaan jo 21:30 untenmailla). Tuolla nettitv:ssä kun on mh 1, mh 2 ja piha, niin ne varmaan tulee suorana niistä kohteista. Mut mitä Directors cut 1 ja 2 pitää sisällään, entä housemix? Onko ne suoria lähetyklsiä myös jotka näyttää sietlä sun täältä vai mitä? Ja eikö muita huoneita saa valita kuin nuo makkarit ja piha??

Sori kun tuli palstan aiheen vierestä, mut täältä löytyy yleensä neuvo asiaan kuin asiaan:=)

Kaima, kiva että tekin pääsette " etelään" ja onhan tuokin ulkomaanmatka sentään!=) Meidänkin piti mennä käymään, mut sattu meidän suunniteltu matka just Oliverin syömälakkoilun aikoihin joten se jäi väliin=(

A & O

Vierailija
14/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]BB asiantuntija vastaa! =D

Kaikki tulee suorana. Nettitv:ssä sä pystyt klikkaileen mitä ite haluat nähdä..DC1 ja DC2 on vaan se kuvakulma ja tapahtumapaikka, minkä ohjaaja on päättänyt. Yleensä siis se, missä on eniten actionia. Housemix vaihtaa näkymää olkkarin, saunan ja suihkun välillä, missä nyt sattuu tapahtuun jotain..=) Sit on tietty zoom-kamera mitä saa tekstiviestillä (0.95e tietty) kaikki kääntää jos niin katsoo hyväksi. (lue=ihan turha kapistus ku kaikki kääntää sen lattiaan =D)

Vierailija
15/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelinkin että suhun voi luottaa tässä asiassa=)

Maksettu ja katseltu hetki, mut kun yritän Housemixiä katsoa, niin siinä vaan istuu se pöllö ja lukee Hetkinen... ?????????? Mistä moinen, eikö ole lähetystä vai mikä vika?

Vierailija
16/35 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Vähän tällaisia synnytysvaikeuksia..=D Välillä on ollut joku kamera pimeenä..eiköhän se tästä..Palstalla väittivät, että saunan mittari näyttäis jo +60 astetta eli ois päällä..ehkä siitä häsää..tiedä sitä..=)

Vierailija
17/35 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Mulle tuli kutsu Tallinnan risteilylle (työpaikan ¿pikkujoulu¿) syyskuun lopussa (Oona ois sillon 5,5kk) ja nyt pähkäilen kovasti osallistuisinko vai en. Siis kun täysimetyksellä ainakin vielä mennään ja en ole kertaakaan ollut koko yötä pois kotoa. Tää ois LA-pv -> SU-iltaan.. Raaskisinko lähteä??? Uskon kyllä että isukki pärjäis Oonan kanssa ihan hyvin, mutta mitenkäs MINÄ!!! Äääk.. Kauheen vaikeeta.. Kommentoikaahan jotka ovat olleet yötä pois kotoa..

Nyt on mentävä. Lähdetään hakemaan Oonan passi, käymään mun työpaikalla + mummolaan illan viettoon. Palstailen myöhemmin, mutta toivottelen mukavata viikonloppua kaikille!!!

Mammis & Oona :) 4,5kk [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
18/35 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti on muuttanut tänne jo pikkuenskoja minun poissaollessa :)

Kaadoin Idalle tuohon lelukopan, jotta saisin rauhassa kirjoitella. Katsotaan vaan kuinka meidän käy ;)

Kuukauden tauon jälkeen palailen taas linjoille ja täytyy kyllä myöntää että kertaakaan en ole enskojen pinoja lukenut. Pihalla ollaan kuin lumiukot.

Kerron nyt ensin meidän terveisiä ja myöhemmin lueskelen pinoja.

Muutettu ollaan ja kyllä maalla on mukavaa, vaikkakin välillä vähän tylsää. Leikkipuistosta olen saanut jo mammakavereita aamupäiviksi, mutta miehen tehdessä paljon ylitöitä, illat käy aika pitkiksi ja on suoraan sanottuna toooodella tylsää ja kaipaan aikuista seuraa ;) Mutta tämä meidän 90 neliöö on aivan ihana, vaikkakin vielä pikkuista remppaa pitäisi tehdä. Vierashuoneeseen ja Idan huoneeseen vaihdettiin jo tapetit :) Muutenkin tämä pikkukylä on mitä mainioin paikka lapselle kasvaa. Täällä kaikki morjestavat toisilleen ja tulevat juttelemaan lapsille (täällä asuu paljon mummuja), Ida onkin oikea hymytyttö kun saa täällä kaupassa ja apteekissakin aina myyjän huomion :)

------------- Tässä välissä on jo laitettu lasten musat soimaan kun lelulaatikko olikin tosi tylsä (juuri kun mun piti tulla kehumaan teille kuinka Iitukka viihtyy meidän uudessa kodissa ja jaksaa touhuta yksin :D). Nyt tuolta olkkarista kuuluu laa-laa-dlaa-dlaa. Äidin pikku mussukka siellä lauleskelee.

Noniin. Elikkäs Idalle tulee sunnuntaina ikää 11kk ja neidistä on tullut oikein reipas tyttö, joka ei enää roiku äidin lahkeessa koko aikaa (riippuu kylläkin päivistä). Kun ollaan minun siskolla/äidillä tai miehen äidillä kylässä, Ida ei tuolloin huomaakaan minua vaan konttailee koko ajan muiden perässä. Varsinkin siskoni vetää koko ajan Idaa puoleensa, lieneekö raskaushormonit vaikuttaa ;) Vähintään vartti pitää myös itkeä näiden vieraiden perään kun he meiltä lähtevät!

Sanoja tulee jo jonkin verran. Minä olen ¿äiti¿, isi on ¿äittä¿. Ida on myös kova autotyttö ja leikkii paljon kaikilla missä on pyörät ja hokee ¿auprym¿. Koira on ¿hauhau¿ ja niin melkein kaikki muutkin eläimet lukuun ottamatta lehmiä ja lampaita jotka on ¿apuu¿ :D Niitä me käydäänkin usein katselemassa kun sattuvat tuossa puolen kilsan päässä asumaan. Puhelinleikit ovat myöskin kova sana, ¿haloo¿ kuuluu koko ajan jostain kun leikkipuhelin sattuu löytymään tai minä puhun puhelimessa.

Huomenna me ollaan menossa Ideaparkiin ostamaan muun muassa taaperokärryä. Sellainen oli yhdellä tytöllä leikkipuistossa ja siitä lähtien neiti on työntänyt kaikkea kotonakin ja uskaltaa jo ihan yksinään tuollaista lasten rollaattoriakin työnnellä. Myös yhdestä kädestä kävellyttäminen sujuu varsin mallikkaasti. Muutamia kertoja Ida on katsellut siihen malliin että pitäisiköhän tässä nyt lähteä kävelemään ilman tukea, mutta ei olekaan sitten uskaltanut :)

---------- Tässä välissä käytiin jo tanssahtelemassa :D

Yöt meillä on nukuttu täällä uudessa asunnossa kuin pienet possut. Pari viikkoa Ida on nukkunut omassa huoneessa. Eka yö siellä meni muuten hyvin, mutta aamulla neiti heräsi kauheaan paniikki-itkuun kun olikin yksin. Sen jälkeen yöt ovat sujuneet hyvin. Minulle se taisikin olla kovempi paikka kuin Idalle laittaa neiti toiseen huoneeseen!

Tästä yöjutusta tulikin mieleen kun luin äsken Poppiksen kirjoituksen! Ida nukkui ekat 5-6kk hyvin ja siinä sen jälkeen 2-3kk herättiin öisin USEIN! Eli välillä kahden tunnin, välillä vartin välein. Mikä lienee kehitysvaihe? Mutta tissiä ei meillä kyllä sitten enää yöllä saanut, 9kk ikään asti kylläkin klo 6-8 välillä. Myös soseiden aloitus alkoi hyvin, mutta takapakkia on tullut moneen kertaan. 8-9kk iässä neiti söi pelkkää tissiä ja nyt on taas melkein sama meininki eikä soseet uppoa! Hampaiden tulo tietenkin oli yksi syy syömättömyyteen, ikenet taisivat olla arat!

Ja tästä taas tuli mieleeni, että olen vähentämässä imetystä. Ida söi ennen 4 x päivässä, mutta viikko sitten vähensin yhden imetyskerran. Eka ilta oli yhtä huutoa. Pääsi minultakin kyllä itku moneen kertaan :( Neiti roikkui koko illan minun sylissä, rätti kädessä repien paitaa ja hokien mammaa. Se oli siis ihan kauheeta. Mutta onneksi sen jälkeen illat on ollut menoa joten Ida ei ole enää muistanut sitä tisuaikaa. Eilen kyllä tuli takapakkia kun oltiin taas kaksin kotona, mutta iltapuuron jälkeen taas rauhoittui ja saikin taas unitisut. Ensi viikolla olisi tarkoitus yrittää vähentää taas yksi imetyskerta.

---------------------Tässä välissä oltiin jo ulkona leikkipuistossa¿

Sitten vähän omiakin kuulumisia. Minulle tarjottiin vuoropäiväkodista töitä alkaen " heti" . Idallekin olisi ollut jo hoitopaikka valmiina alle 3-vuotiaiden ryhmässä, jossa on 7 muuta lasta ja 2-3 hoitajaa. Mutta vaikka tuo hoitopaikkakin kuulosti todella hyvältä niin en kerta kaikkiaan raaski laittaa tuota minun vauvaani hoitoon :)

No enempää en viitsi viedä palstalta tilaa vaikka olisihan tässä vaikka mitä asiaa :D

MiaMik ja Ida kohta 11 taas linjoilla

Vierailija
19/35 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäi burden ja Hennan raskaudet :) Burdea olenkin jo onnitellut, mutta Hennallekin suuren suuret onnittelut! Ull-Majlle ((HALI)).

Olitte taas pottailusta kirjoitelleet. Meilläkin se homma aloiteltiin 6kk iässä ja alusta asti neiti on tajunnut jujun, pottaan voi siis pissata ja kakata :) Kuukausi sitten oli kylläkin parin viikon vaihe kun neiti aloitti huudot potalla ja näin ollen pidettiin taukoa. Tauon jälkeen se taas sujuu, n.2-5 kertaa käydään päivässä. Meillä on aamuisin aina hauskaa neidin kanssa kun laitan hänet potalle siksi aikaa kun petailen sänkyjä ja usein sen aikana ei ole tullut pottaan mitään. Sitten sanon Idalle että teeppäs nyt se iiiso kakka. Ida alkaa nauramaan, tekee kakanvääntöilmeen ja oikeasti sen jälkeen tulee joko kakka tai iso pieru :D Sama juttu lounaan jälkeen ja silloin tulee usein vain pieru :D

Isommat enskat sun muut. Koska olette tarkalleen aloittaneet tavallisen maidon antamisen? Aloitin hapanmaitotuotteet Iitukalla 10 kk iässä (piimä, maustamaton jugu ja raejuusto) ja nyt imetyksen vähentämisen myötä olisi kiva jos voisi alkaa jo antamaan tavallista maitoa? Mitään noista ei tullut, ei vatsan löysyyttä sun muuta. Noita hapanmaitotuotteita kun menee tosi vähän, kun Ida ei hirveästi tykkää niiden kylmyydestä...

Jaahas, neiti heräsi...

Vierailija
20/35 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan tulin kirjottaa ennen nukkumaan menoo... HEH. Joopa joo! Nukkumaanhan tässä tosiaan ollaanki menossa! voi kettu... ihan sekasin oon. :) Siis syömään oon menossa. ;)

Niin siis, että eilen iltapesuilla aattelin masuvauvan synnytystä ja siitä taas aloin muistelee Heidin syntymää... ja siitä taas tuli mieleen, että mä en varmaan IKINÄ unohda sitä miten Poppis oli mesessä hengessä mukana! :D Siis sillon ku ne vedet oli menny ja oltiin kotona pakkaamassa synnärikamppeita.. :) Poppista jänskätti enemmän ku mua ja miestä yhteensä.. mut pitihän se ny jonku jännittää. ;) IHANA POPPIS! :)

Että Kiitos vaan Poppis, kun satuit olee just sillon mesessä ja olit niin ihanasti hengessä mukana! Se oli kyllä tosi mieleenpainuvaa... :) Heh. No oli se tietty muutenkin... kun sentäs esikoinen lähti syntyy... ;)

Ei muuta.. Mä meen syömään ja sit me lähdetään kaverille kylään. Sillä on LA kuukautta ennen mua. :)

Burde 8+5 ja Heidi 11kk

PS. Tosi kiva kun MiaMik ja Iitu palas linjoille.