Hyviä lastentarvikeliikkeitä!?
Onko niitä? Olen kahlannut nyt useammassa kaupungissa etsimässä muutamaa artikkelia ja todennut, että ilmeisesti Suomessa on niin vähän lastentarvikeliikkeitä, että niissä on varaa kohdella asiakasta todella huonosti!
En ole periaatteesta ostanut tarvikkeitani sellaisesta liikkeestä, joissa on tarvinnut odottaa palvelua yli 15min. Samoin rajana olen pitänyt huonoa palvelua. Ja on tyrmistyttävää todeta, että 1,5kk jälkeen en ole edelleenkään saanut turvaistuinta enkä vaunuja ostettua! :O
Jos tiedät jonkun, missä palvellaan ja opastetaan, niin kerro se nyt tässä! Haen tavarani vaikka kivennavalta, jos siellä osataan palvella! :)
Kommentit (26)
Lastentarvike ja Pikku Hurmuri: oikein hyvää palvelua.
AT-lastenturva joka kerta hankala saada myyjää neuvomaan
Vauvatalo Johanna: kahdesti kävin kysymässä samoja rattaita mutta kun en kummallakaan kerralla 20min odottelun jälkeen saanut myyjää avukseni, luovutin.
Vierailija:
Kiitos kaikille, nyt siis testaan Tampereen Vauvarallin ensin (Partolassa näyttää olevan) ja jos ei siellä tärppää, niin Lahteen suuntaan!Tuntuu muillakin olevan samansuuntaisia ajatuksia, jatkakaa keskustelua vapaasti... :)
Ap
Vaunuja ja jotain istuimia sekä pinnasänkyjä näkyi olevan, todella pieni putiikki. En mennyt edes sisälle.
Minusta paras palvelu on Vauvatalo Johannassa. Aina on saatu palvelua, ja hyvää sellaista, kun on käyty. En ole mitään aikarajoja asettanut, ymmärrän ettei yksi myyjä voi kahdeksi revetä.
Lastentarvikkeesta ja Muksutallista huonot kokemukset.
Etsin nimenomaan vaunuja ja istuinta, entistä suuremmalla innolla menen katsastamaan tarjonnan!
Miksi pieni putiikki olisi huonompi?!
Vierailija:
Minusta paras palvelu on Vauvatalo Johannassa. Aina on saatu palvelua, ja hyvää sellaista, kun on käyty. En ole mitään aikarajoja asettanut, ymmärrän ettei yksi myyjä voi kahdeksi revetä.Lastentarvikkeesta ja Muksutallista huonot kokemukset.
Meillä taas on Vauvatalo Johannasta tosi surkeat kokemukset, eivät tiedä tuotteista mitään ja palvelukin on kehnonlaista. Olin rattaita ostamassa ja laitoin lapsen kyytiin (ihan puhtaissa vaatteissa ja kengissä) ja eikös siihen tullut myyjä parkumaan, että lapsi pois kyydistä, nämä ovat myyntikappaleita! :D Ja istuimia ei osaa kukaan niistä kiinnittää, itse on pitänyt opiskella ohjeista. Kaikenkaikkiaan heillä on todella huono tietämys tuotteista.
Minkä nähöinen hän on?Ikä?