Helkkari mikä päivä! Varmasti poltan kohta ruuan pohjaan ja suolapurkki leviää ruokaan... :(
Sekin vielä, että pph on joku hemmetin pussikleptomaani! Olen hukannut kuukauden aikana jo 4 pussia.
Käytän ihan tahallani ulkovaatteiden kuljettamiseen erikoisliikkeistä saamiani pusseja.
Eikö helkkari joka kerta pussi vaihdu johonki hiivatin Lidlin pussiksi.
Kommentit (4)
Mäkin onnistuin polttaan perunat pohjaan. Mustana oli kattila ja melkoinen hinkkaaminen, että sain puhtaaksi.
No jaksat itsekin mokomista muovipusseista vouhkata!
Itse olen ihmetellyt ammattikorkeakoululla, kun aika monella neidillä oli jossain vaiheessa sellainen pikkuinen käsilaukku ja sitten kansiot ja lehtiöt ja muut isot tavarat erikseen jonkin muotiliikkeen pussissa tai trendikkäässä (?) kangaskassissa (minä käytän sellaisia kauppakassina). Ei voi hankkia riittävän isoa koululaukkua? Nyt on sentään onneksi muodissa ne hieman liiankin isot väskyt, niin sinne mahtuu mappi mukaan...
Itse käytän reppua. Se on paras vaihtoehto hartioilleni, kun paino jakautuu tasaisemmin.
Mulla oli eilen epäonnen päivä. Koko ruoka pilalle ja
muutenkin huono.