Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhemmat voivat tehdä, jos opettaja on selvästi puolueellinen

Vierailija
29.08.2007 |

siis kyse on koululuokasta, jossa yhden lapsen toinen vanhempi on myös opettaja. Kollegalojaalisuuden nimissä nähtävästi luokan opettaja katsoo tämän yhden lapsen tekoja läpi sormien, jolloin lapsi ei ikinä saa samoja rangaistuksia kuin muut saisivat samasta teosta. Ja kyse ei ole vain minun vainoharhaisuudestani, tästä asiasta ovat mutkin vanhemmat keskustelleet.

Oma lapseni ei ole mikään häirikkö, mutta kertoo aina päivän tapahtumista, mainiten aina myös nämä lellimistapaukset.

Että ärsyttää yrittää opettaa lasta suvaitsevaksi ja reiluksi, kun tämmöiset opettajat sitten torpedoivat kaiken omalla käytöksellään. Ja miten edes aikuinen viitsii käyttäytyä noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisiin epäoikeudenmukaisuuksiin.

Vierailija
2/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskustelisitte sen opettajan itsensä kanssa, ettekä puhuisi paskaa jossain hiekkalaatikon reunalla. Kertokaa opettajalle lapsenne puheet, mutta miettikää myös, ovatko kaikki lapsen puheet totta. Opettaja on kuitenkin se aikuinen luokassa ja teidän vanhempina pitäisi luottaa siihen, että hän myös toimii kuin aikuinen, vaikka lapsesta ei aina tuntuisikaan siltä. Jos et siis ole ollut luokassa seuraamassa tapahtumia, tietosi ovat kuulopuheita lapsen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina luullaan, että opettajan lapsia suositaan, vaikka nämä lapset joutuvat usein kärsimään vielä kovemmin kuin muut. Eiköhän jokainen lapsi saa vastata itse seuraamuksistaan. Sinä tuskin tiedät miten koville lapsi joutuu, kun kollega joutuu kertomaan hänen vanhemmilleen kouluongelmista. Sinuna ottaisin yhteyttä opettajaan enkä vetäisi opettajan mattoa alta jauhamalla p***aa pitkin kyliä.

Vierailija
4/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, mitä lapset puhuvat ei ole aina koko totuus. Opettajatkaan eivät ihan aina usko kaikkea, mitä oppilaat kertovat vanhemmistaan tai kotona tapahtuneesta...Ihan vaan ajatuksia herättävksi kommentiksi tähän...

Vierailija
5/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa muistaa, että se lellikin osa on loppujen lopuksi kaikkein kurjin. Vaikka opettaja kohtelisi lasta kuinka kivasti, niin kyllä luokkakaverit sitten kostavat tämän lellimisen syrjimällä lasta. Oma lapseni joutui sijaisopettajan lellimäksi kolmannella luokalla muutaman kuukauden ajan. Hän sai kärsiä tästä vielä viidennelläkin luokalla, vaikka opettaja oli vaihtunut aikaa sitten. (Ja me vanhemmat emme suinkaan ole opettajia emmekä edes tunteneet ko. sijaisopettajaa. Hän ei vain osannut peitellä ihastustaan monipuolisesti taitavaan ja lahjakkaaseen tyttöön.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä