Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkeiden väheneminen rv 23

29.08.2007 |

Huomenta!

Olin jo eilen laittamassa tätä viestiä mutta sitten päädyin siihen että hermoilen turhaan... Noh, tässä sitä nyt ollaan:

Eli nyt menossa rv 23, liikkeet tuntuneet tosi selvinä jostain viikolta 16. Viime viikot on ollut todella kovaa mylläystä, potkintaa ja jytinää. Nyt jo neljättä päivää mahassa on kuitenkin ollut toooodella rauhallista. Siis liikkeitä kyllä päivittäin tuntuu, mutta todella vaimeina verrattuna aiempaan. Tänään ihan aamulla herätessäni tunsin heikon potkun ja sen jälkeen ei mitään.

Hmmmm. Onko kellään kokemusta? Voikohan vauvalla jo nyt alkaa olla niin ahdasta, että liikeet tuntuu vaimeampina? En ole kyllä mitenkään kauhean pienikokoinen. Toka raskaus, ekan kanssa liikeet alkoi muuttua/vaimeta/ahdasta tulla vasta joskus rv 30+

Neuvolaan en jaksaisi soittaa, kun suoraan sanottuna " täti" ei ole koskaan vastannut yhteenkään kysymykseeni yhtään mitään... Mulla on ensi viikolla kontrolliultra (ekalla lapsella selittämätön kasvuhidastuma loppuvaiheilla niin seuraavat nyt tarkemmin), voisikohan odotella sinne asti? Onko kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti vielä mahtuu kääntymään niin että potkii enempi selkään päin ja sitähän ei kunnolla itse tunne..ja mulla ainakin selkeästi on kausia jollon liikutaan vähemmän (esim. nyt viimoset 4pv:ää mutta just olin neuvolassa ja hyvin sydän löi =) Käsittääkseni pikkasen kasvupyrähdysten aikana on usein noita kevyemmän liikkeiden kausia. Eli uskoisin että sullakin kaikki ihan hyvin!!

masu 26+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla