*****Isot FLIKAT 31.10.*****
Huomenta Flikat, taas olisi alkamassa uusi viikko ja uudet kujeet!
Puppiska sairastaa edelleen, olo on kuin jyrän alle olis jäänyt. Tänään sitten lääkäriin. Paino oli laskenut eilisestä 100g, vaikka eilen illalla herkuttelinkin jäätelöllä. Motivaatio on vielä hyvä, odotan vaan kovasti että pääsis taas liikunnan pariin, on jotenkin tosi löysis olo kun ei saa juosta=(
Tän viikon suurin tavoite on meikäläiselle pysyä kokonaan herkuista erossa, se tuntuu vaikealta näin sairaana.
Mutta Kyllä se on nyt vaan niin että pakko on kun viimeaikoina on tuo herkuttelu lisääntynyt hurjasti.
Mitäs teille muille kuuluu, oletteko pysyneet terveinä?
Lähtöpaino elokuussa: 84kg
Viikossa lähtenyt:-1,6kg
Paino nyt: 68,4kg
tavoite ensi kesään mennessä olisi painaa 58kg
Kommentit (7)
Sinulla on todella todella hyvä vauhti. Täytyy pitää mielessä sinun esimerkkisi, kun mietin, missä aikataulussa on mahdollista laihtua.
Minulla on ollut melkoista rämpimistä taas viime viikolla. Arkipäivät meni ok, mutta viikonloppu taas katastrofi. Mieheni tuo kilon pakkauksen Englanninlakuja, ja minähän ahmin niitä kaksin käsin - näin jälkeenpäin en tiedä edes miksi söin niitä niin hirvittavan määrän. Sen jälkeen ajattelin, että jos laihis romahtaa niin antaa romahtaa sitten kunnolla ja kävin ostamassa vielä pizzatkin koko perheelle!
Yhteensä paino nousi viikon aikana 200 g. Onneksi ei sen enempää, niin säilyy motiivi vielä jatkaa kevyesti eteenpäin : ) Kokonaispudotus on kuitenkin yli 5 kiloa, ja tiedän, että niitä kiloja en varmasti halua enää takaisin.
tavoitepaino: 66,4 kg
päiväntulos: 94,6 kg
viikontulos: +0,2 kg
kokonaistulos: -5,8kg
Ihan vaan kyselen, että millä ihmeellä Puppiska saat painoa alas tuota tahtia? Olen laittanut ylös painosi erinäisiltä viikoilta ja ihmettelen suuresti tuota painonpudotusvauhtiasi:
84,0 (22.8) Lähtöpaino
75,1 (26.9.) Pudotusta 8,9kg 5 viikossa! Alussa saattaa onnistuakin :)
73,8 (3.10) Viikossa lähtenyt 1,3kg, aika lailla...
70,8 (13.10) 10 päivässä pudotusta 3KG!!! Millä ihmeellä...
69,7 (20.10) 10 päivässä paino alas 1,1kg
68,4 (31.10) 10 päivässä paino pudonnut taas reilun kilon, 1,3kg
Onko sinulla käytössäsi joku ihmevalmiste, oletko täysin (tai lähes) ravinnotta vai miten paino voi jatkaa putoamista tuolla vauhdilla? Anteeksi vaan, mutta minulla on vankka epäilys siitä, että oletkin provo... etenkin tuo yhden viikon 3kg pudotus kummastuttaa. Keskellä laihdutusputkea. Liekö mitenkään mahdollista?
TT
Jaa, enpä nyt osaa sinulle TT antaa sen kummempia vastauksia, muuta kuin että en todellakaan ole ravinnotta, syön ihan normaalisti ja välillä vedän överiksikin(valitettavasti), iltaisin juoksen juoksumatolla puoli tuntia suunnilleen ja päivässä juon paljon vettä tai sitten vissyä. Koitan syödä pääasiallisesti terveellisesti ja mahdollisimman vähärasvaisesti, kuitenkin sitä hyvää rasvaakin pitää päivittäin saada, sen saan yleensä joko ruisleivän päällä tai ainakin ruoan mukana. Vihanneksia syön myös paljon. Minulla on mielestäni ihan hyvä tahti tuon painonpudotuksessa, tai oikeastaan sen näkee loppujen lopuksi siinä vaiheessa kun koitetaan alkaa pitämään jo saavutettua laihtumista yllä. Välillä oli vaikeaa löytää tasapaino tuossa ruoan määrässä, kun tuntui, että söin liian vähän, mutta nyt koen että sekin on taaksejäänyttä elämää. Herkuttelua voisin edelleen vähentää.
Liikunta on ollut myös vähissä, koska olen nyt sairaana, mutta pian pääsen senkin taas aloittamaan. Toivottavasti et edelleen kuvittele minun olevan provo. Sitä en todellakaan ole, olen vain todella kyllästynyt olemaan pullukka ja kun se laihdutuspäätös päähän lopulta pamahti niin herkuttelut oli helppo lopettaa melkein kokonaan vaikka herkkuhirmu olenkin ollut, nyt vaan kun vielä saisi pidettyä saman motivaation siinä asiassa.
Hauskaa viikonjatkoa TT ja muut Flikat!
-Puppiska
minun motivaationi (tai sen puute) saikin ihan yleistä keskustelua aikaiseksi, ihan hyvä. Sen verran vedän sanojani takaisin, että kyse ei sittenkään ole niinkään motivaation puutteesta, sitä on kyllä, koska en halua sairastua, diabetekseen, verenpainetautiin, en halua että polvet pettää alta, haluan jaksaa leikkiä ja liikkua kunnolla, haluan käyttää istuvia ja hyvännäköisiä vaatteita..jne jne..Suomeksi kai voi sanoa, että repsahdin , enkä meinannut saada itseäni takaisin ruotuun! Liha ei tottele kuria!Mutta, jospa taas tämä tästä..Paino oli pudonnut takaisin sinne 95,4 kg:n, missä se kai joskus jo oli. Sori, en enää muista kuin sen aloituspainon (97 kg )..
TT, muuten puit sanoiksi sen mitä minäkin olin jo ihmetellyt, Puppiskan hurja kilojen karistaminen! Onnea toki, kun olet suoriutunut noin nopeasti karistamaan kiloja, mutta toivottavasti tosiaan et mene äärimmäisyyksiin, eli et näännytä itseäsi ihan kokonaan! Äläkä ota, Puppiska, tätä piikittelynä, sitä tämä ei ole, huolta vain ettet laihdu liikaa ja liian äkkiä.
Syöthän normaalisti ja normaalia (terveellistä) ruokaa?
Kepeää viikonjatkoa kaikille!
malla
Olen vähän hämilläni...
Olen toki tehnyt työtä tuon painonpudotukseni eteen, ei se ilmaiseksi ole tullut, hikea on lentänyt ja monet kerrat olen mielessäni kironnut kun on herkkuja tehnyt mieli. MUTTA kun on motivaatio ja päämäärä johon tähtään, niin silloin ei auta muu kun tehdä sen eteen jotain.
Ja en ole kitukuurilla, syön joka päivä lämpimän ruoan(tänään esim:kasvis-soijarisottoa), aamupalan, sitten jogurttia, hedelmiä, porkkanaa, rahkaa, rawjuustoa vaihdellen päivän lopuilla aterioilla, koitan syödä vähän ja usein, niin ei pääse nälkä koskaan yllättämään. Jos on käynyt niin että on tullut herkuteltua vaikka viikonloppuna niin sitten syön seuraavan päivän esim juuressosekeittoa ja porkkanaa, raejuustoa..
En koe menneeni äärimmäisyyksiin, mutta tarvitsen motivaation pysymiseen myös niitä tuloksia=)
Toivottavasti tämä nyt auttoi jollain tapaa ymmärtämään tätä laihtumistani...Vielä puserran sen kympin pois ja sitten pitää koittaa myös löytää kultainen keskitie, jolla paino myös pysyy normaalina.
-Puppiska,ruoanlaiton lomassa
Niin - kunhan vaan kyselin, mikä minä olen sanomaan kenenkään laihdutustahdista muuta kuin tuo jatkuva laihtuminen vaan ihmetyttää. Puppiskan tulokset kun ovat kuin suoraan Biggest Loser -tv-sarjasta, josta meikäläinen olisi taatusti jo äänestetty ulos ;)
Olen niin karseassa flunssassa, että oksat pois. Lapset aloittivat lauantaina köhimisen ja niiskuttelun enkä ole saanut sen koommin nukkua kuin 1-2 tunnin pätkiä öisin... ensin he herättelivät ja nyt oma olo. Laihis siis viimeinen, mikä mielessä.
Tsemppiä kaikille!
TT, aamupaino 86,4
Veilä piti sanoa, että mitä mukavinta viikkoa kaikille FLIKOILLE!!!
-Puppiska