Lue keskustelun säännöt.
Eikai nyt korvatulehdus pienellä? Tuolla se kähisee sängyssään ja itkee ja pyörii
28.08.2007 |
yritin mennä viereenkin mutta ei auttanut kun nukkuessaan kähisee ja on puoliunessa, niin ja ikää 3, 5v
millä voisin helpottaa pienen oloa? huomenna vasta pääsemme lääkäriin
Kommentit (3)
=( voisko survoa puolikkaan vaikkei ole 4v
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ou nou, tuohon en osaa kyllä sanoa mitään. Toivottavasti lapsi rauhoittuu. VOimia.
t. 2
että pikkuinen saa nukuttua.