Palstailitko vuonna 1998?
Entäs chattailitko silloisessa vauva-chatissa?
Olisi kiva kuulla vanhojen chat-tuttujen kuulumisia :)
Kommentit (40)
Silloin syntyi toka lapsemme, olen palstaillut jo aikaisemminkin...
esikoinen syntyi silloin ja mun "av-ura" alkoi :). Keitäs kaikkia täällä olikaan... muistan ainakin Kirstin, ja sit oli jossain vaiheessa ainakin joku SahMum tms.
vauvakuumeisten palstalla ainakin..Timjami tais olla ainakin yks nikki mikä tuli mieleen...
muistan parhaiten seksi-palstan hurjan meiningin:D
Kyllä vaan, eli kymmenen vuotta on tullut roikuttua täällä, milloin enempi ja milloin vähempi. Silloin oli vain yksi palsta (en muista että olisi ollut erikseen seksi- tai muitakaan palstoja, tuli vasta ehkä vuoden päästä?) Ja KAIKKI viestit ehti lukea tunnissa, ja näin myös siis tein : ) Silloin oli tosiaan kallista roikkua netissä...
Muistatteko Jemikon tms. joka vastusti rintareppuja ja oli kantoliinaihminen henkeen ja vereen, silloinen "hihhuli", kun ei niitä liinoja paljoa näkynyt katukuvassa.
Jemiko oli silloinkin puheenaiheena..
Mä aloitin 99 varmaan. AV:lla oli silloin ihana romanssi ja sitten oli tuore yh äiti, joka oli kai joku johdon sihteeri. Jännä miten tuolta lähes 10 vuoden takaa muistaa ihmisten kohtaloita.
Jane Doe, Puskasuhari, Vivian ja Arto.....
En tosin muista yhtään ainoaa nickiä siltä ajalta, itselläni ei tainnut ollakaan mitään vakinickkiä jonka muut muistaisivat. Mutta aika kauan on tullut täällä roikuttua. Siitäkin huolimatta, että tämä on niin äärettömän vastenmielinen palsta, enkä kenellekään kehtaa tunnustaa olevan ihka aito AV-mamma. :D
Muistan Evan ja tytöt, SyysQ:n jne
Aloitin kevätkesällä 1998. En chattaillut kuin satunnaisesti, mutta palstalla vietin paljon aikaa...
Muistan mm. Tuulikellon, Puskasuharin, sopparoosan ja sooparosan, Näädän.. nää on kyllä enempi vuosituhannen vaihteesta. :-)
ja kukas se oli se vähän Stellan tyyppinen, olen joskus jälkikäteen miettinyt, että olikohan sama henkilö vain eri nikillä silloin? Ainakin samanlaiset jutut oli :).
... on mua vanhempia palstailijoita. Itse tulin tänne vasta joskus viisi vuotta myöhemmin. Sitä ennen kävin jossakin naimisiinmeno keskustelupalstalla. Ei naikkarit vaan jokin siniset tms., en muista. Mut tärkeitä tiedonvälityskanavia nää on ollut. Esim. kun lentokoneet törmäsi new yorkin torneihin, olin tekemässä koneella jotain opiskeluihin liittyvää harjoitustyötä ja kuulin tapahtuneesta ensimmäisenä juuri keskustelupalstalta. Vasta myöhemmin kotona katsoin telkkariuutisia.
M
tuli kuvioihin Nenna, Fedja, Tsekkiläinen takatukka ym.
Mitäköhän niille kuuluu?
kun sellainen vihdoin saatiin ;)
Oli muuten todella kivaa
terkkuja vanhoille tutuille
t mään
Olin jo tämän palstan edeltäjässä, vauvat-aihevapaa-purkissa, joka toimi 1988. Silloin oli puheenaiheet aika samoja, Saara Aallosta ja perussuomalaisista oli ihan samat jutut kuin nyt.
kovaa vauvakuumetta podin silloin... :)
ap