Toi 4D lyövistä vanhemmista on aika kamalaa katsottavaa!
Kommentit (13)
Voisiko suomessa osallistua tuollaiseen ohjelmaan, ilman että lapset vietäisiin pois? Toivottavasti ei!
Eksyin päivällä youtubesta katselemaan niitä väkivallan kohteeksi joutuneiden lasten puolesta tehtyjä vetoomus videoita. Tuli niin surullinen olo, itkin katkerasti niiden viattomien parkojen puolesta. En olisi jaksanut toista erää tälle päivälle.
Se on niin väärin, millaisissa oloissa pienet lapset joutuu tällä pallolla elämään!!!!!
ISä vaatii ihan liikaa pieneltä lapselta, ahdistavaa.
JA joo, olen joskus itsekin lyönyt lapsiani, mutta en todellakaan ole siitä ylpeä. Se on ihan ala-arvoista hommaa, ja nykyään poistun paikalta jos meinaa karata mopo. Vaikeimpia tilanteita mulle on sellaset, kun lapsi riehunnallaan satuttaa mua, silloin tinttaan takaisin ennen kuin edes tajuan mitä teen. Mutta olen onneksi tuonkin jo saanut hallintaan.
Ei se lapsille mitään herkkua ole joutua lastenkotiin tai sijaiskotiin. ON tosi helppoa sanoa että pitäisi ottaa lapset pois -minne? LApset joka tapauksessa rakastaa vanhempiaan ja pois omasta kodista joutuminen on hirveä kriisi lapsille.
9v sitten kumottiin yksityiskoulujen oikeus hakata oppilaita kepillä, siinä meillä oikein sivistysvaltio.
Pysyviä henkisiä vammojahan näkee jatkuvasti ympärillään, just näitä " minuakin hakattiin, eikä minulle mitään käynyt - minäkin siis hakkaan heikompiani" -ajattelua.
Rangaistukset omien lasten pahoinpitelystä eivät ole missään suhteessa ongelman vakavuuteen.
Vierailija:
Pysyviä henkisiä vammojahan näkee jatkuvasti ympärillään, just näitä " minuakin hakattiin, eikä minulle mitään käynyt - minäkin siis hakkaan heikompiani" -ajattelua.
Ei minullekaan mitenkään käynyt vaikka minua tukistettiin ja piiskattiin lapsena! Tämä on tosi hieno kasvatuskeino ja käytän lapsiinikin innolla ja hyvällä mielellä.
Kun tämmöinen jota ei ole kotona kuritettu ollenkaan ei todellakaan halua käydä lapsiinsa käsiksi saati sitten ylpeile sillä. Tuntuu kamalalta että ihmiset pystyy tekemään tuollaisia toisilleen. Yhtään mummoa en ole potkinut, hyvätapainen ja sosiaalinen ihminen olen =).
Minä pelkään kamalasti, että alan lyömään lastani... Mulle oli ihan tervettä katsoa, en halua tuollaiseksi hirviöksi jota lapset pelkäävät.
Tähän mennessä en ole lastani lyönyt. Sekin tuntuu jo pahalta, kun vihaisena läiskäisen käteni yhteen. Lapsi säikähtää ja alkaa itkeä. Varmaan se kokee sen uhkauksena siitä, että läimäytän sitä, vaikken koskaan ole uhannut niin tehdäkään.
Voi lapsi parkoja.
en voinut katsoa kokonaan tota ohjelmaa, kun itkin silmäni päästä.
saisi saada se yksikin äijä kunnolla turpiin 5 kertaa isommaltaan niin sit tietäs kivun!!!!
En ymmärrä sitäkään äitiä, joka sanoi haluavansa lastensa pelkäävän itseään. " Löisin vaikka poliisin edessä" . Sydäntä särki sekin poika joka kiroili isälleen ja sitten juoksi karkuun ettei isä löisi. Rajoja ja rakkautta se poika vain tarvitsi - ja kasvatusneuvolaan koko perhe.
lyömisestä, kerro, miten sen teit?
sen kauhalla hakkaavan äidin isoimmasta pojasta näki kasvoista kuinka paljon sillä on vihaa sisimmässään , joka purkautuu taatusti jossain vaiheessa niin että se käy äitiinsä käsiksi . . . lapset on liian lojaaleja vanhemmilleen , valitettavasti . ARGH , kun tulen raivon valtaan kun ajattelen miten se isä kohteli sitä kolme vuotiasta . . .Ei tartteis tuollaisille vanhemmille lapsia suoda . . .
Jos ei muuta kuin noita lastenkasvatusohjelmia briteistä katsoisi aika oudon kuvan heistä saisi.