Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsen tarharyhmää tulee mustia lapsia :(

Vierailija
28.08.2007 |

Sain tänään kuulla kun hain lapsen tarhasta, kaksi uutta lasta tulee, ovat afrikkalaisia. No tässä on nyt sitten sulateltu tätä shokkia ja vieläkin järkyttää tämä asia. En halua että lapsemme kulttuuria mennään sotkemaan, haluan että hän oppii suomalaiset tavat ja arvot eikä mitään Afrikan meininkiä. Kaksi lasta on kuitenkin aika iso juttu 10 lapsen ryhmässä ja usein afrikkalaislapset ovat varsinaisia pomottajia ja isokokoisia ikäisekseen. Mitenköhän mahtaa meidän pieni poika pärjätä? Äitiä ainakin kauhistuttaa!

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte TOSI ääliöiltä. Siksi juuri tämä Suomi on niin ahdistava maa, kun kaikkien pitäisi olla samanlaisia, kulkea vuodesta toiseen samanlaisissa verkkareissa, ja syödä samaa lenkkimakkaraa.

kun kaikki uusi on KAUHEAA! HYI HÄVETKÄÄ!

Vierailija
42/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta pitäisi heille (tai heidän vanhemmilleen) sanoa jo alusta asti, että joulut, pääsisäiset sun muut vietetään suomalaisittain. Voivat sitten itse päättää osallistuako vai ei. Se mikä ärsyttää, on se kun kuulee joulujuhlia ym. peruttavan sen takia, että luokalla tai ryhmässä on maahanmuuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi meinaan pikkaisen kalliiksi perustaa ryhmiä suomalaisille ja erikseen maahanmuuttajille, ja tottakai mokulapsillekin omat ryhmät. Sitten voisi olla vielä ryhmät rumille lapsille joilla on lähiönimet ja juntit vaatteet, ettei niistä tartu mitään meidän astetta parempiia ja kauniisiin lapsiimme......

Vierailija
44/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on oikeus olla ja elää, mutta en niitä lapseni tarharyhmään halua. Kannatan yhtenäiskulttuurin opettamista noin nuorelle.

Vierailija
45/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA tämä sama virsi. YHDESSÄKÄÄN päiväkodissa tai koulussa EI OLE peruttu joulujuhlaa tms maahanmuuttajien takia! Mamujen ei vaan ole pakko niihin osallistua (eikä muuten ole meidänkään lasten: ollaan suomalaisia vaan ei kuuluta kirkkoon). Tuo, että juhlia olisi peruttu, on täyttä skeidaa, huhua vaan, jonka tarkoituksena on mitä ilmeisimmin lietsoa juuri ap:n kaltaisia ei-niin-kovin-välkkyjä ihmisiä vihaamaan maahanmuuttajia.

Homma menee OIKEASTI niin, että maahanmuuttajalasten vanhemmille selitetään joko tulkin välityksellä tai ilman (jos kielitaito on hyvä) mitkä on päiväkodin ja koulun periaatteet näissä asioissa, ja mitä vaihtoehtoja on. Siskoni on johtajana suurehkossa päiväkodissa jossa lähes puolet lapsista on maahanmuuttaja- tai monikulttuurisista perheistä, ja tiedätkös mitä: heistä ihan joka ikinen saa osallistua esimerkiksi pyhäkouluun, vaikka kotona olisikin eri uskonto, koska vanhemmat on sitä mieltä että lasten on hyvä oppia suomalaisen yhteiskunnan perusasioita, koska täällähän he asuvat ja elävät. Joulut sun muut juhlitaan kuten ennenkin.

Siskoni lisäksi tunnen aika monta muutakin päiväkodissa töissä olevaa (Suomen eri kaupungeissa) ja opettajia, olen itsekin ollut samalla alalla ennen kotiäidiksi jäämistä, eikä kukaan ole kuullutkaan että jossain olisi oikeasti jätetty joulut yms juhlimatta maahanmuuttajien vaatimuksesta. Se on vain huhua, joka ikävä kyllä uppoaa tietyntyylisiin ihmisiin kuin häkä.

Älkää hermoilko, kyllä te edelleen saatte suvivirtenne ja joulukuvaelmanne pitää, ne jotka eivät niihin usko jättävät sitten juhlat väliin.

Vierailija:

minusta pitäisi heille (tai heidän vanhemmilleen) sanoa jo alusta asti, että joulut, pääsisäiset sun muut vietetään suomalaisittain. Voivat sitten itse päättää osallistuako vai ei. Se mikä ärsyttää, on se kun kuulee joulujuhlia ym. peruttavan sen takia, että luokalla tai ryhmässä on maahanmuuttaja.

Vierailija
46/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niillä on oikeus olla ja elää, mutta en niitä lapseni tarharyhmään halua. Kannatan yhtenäiskulttuurin opettamista noin nuorelle.

Vierailija
47/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy myöntää, etten itsekään haluaisi lapsiani sellaiseen koulu/tarharyhmään, jossa on monta erilaista (värillistä) lasta.

En kuitenkaan tarkoita tätä rasistisena, vaan ihan siksi, että kulttuuri on NIIN ERI.

Montaa erikulttuurista lasta käsitellään ja kasvatetaan kotona täysin erilaisin arvoin kuin suomalaislasta.

Onko sitten ihme, että nämä lapset pompottavat, tönivät, käyttäytyvät erittäin huonosti.

Kotona kun lapsia lyödään, kuritetaan muuten kovakouraisesti..

Lapset oireilevat sitten päivähoidossa. Eivät yksinkertaisesti sovi suomalaisiin tapoihin ja yhteiskunnan normeihin.

Entäs koululaiset?

Menkääpä isompien kaupunkien kaduille/ostareille katsomaan illan/yön menoa.. Ketkäs ne siellä häiriköi ja jengeissä eniten liikkuu?

Kulttuurieroja, sanon minä.

Pitäisin Suomen niin mielelläni vielä turvallisena lintukotona.. mutta eipä se enää ole mahdollista.

No, me onneksi muutettiin " maalle" jossa ei tietääkseni meidän paikkakunnalla asu kuin pari suomalais-ulkomaalaista perhettä. Näissäkin molemmissa äiti on thaimaalainen, isä suomalainen.

meidän lapset käyvät kerhoa, koulua ja harrastavat, kaikki kaikissa ryhmissä ovat suomalaisia.

Hyvä niin.

Vierailija
48/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syntynyt ja kasvanut, ainoastaan Suomen kansalainen, puhuu suomea paremmin kuin ikätoverinsa yleensä (2½v), mutta ei kuulu kirkkoon tai edusta mitään muutakaan uskonsuuntausta, silmät on ruskeat (onneksi vaaleat hiukset kompensoi sitä), ja sukunimi on eksoottinen koska lapsen isä on Syyriasta. Etunimi on onneksi ihan vaan Laura. Saako se tulla sun lapsen tarhaan? Jos ei, niin minne sitten, kun eihän sitä huolita ulkomaalaisryhmiinkään koska ei ole ulkomaalainen.

Vierailija:

Vierailija
49/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän tarvitse tavata ketään erilaisia ihmisiä! Kokeilkaa, se on tosi kätevää. Ja kun ei päästä niitä kouluunkaan, ei lastensuojelu pääse jyvälle.

Sitten 18-vuotiaana potkasen ne maailmalle, saa nähdä miten pärjäävät!

Oikeasti: lapsille se on sama vaikka joku olisi vihreä, miksi hemmetissä opetatte niille rasistisia ajatuksia kotona, ihan sama kuin kiusaisitte itse niitä lapsia, kun opetatte niille, että toiset on parempia kuin toiset.

Törkeää ja kamalaa!

Vierailija
50/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan joskus oltu kaikki mustia. Mikä siinä pigmentissä niin peloittaa?

Vierailija
51/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten päiväkodeissa ja koulussa on maahanmuuttajia, mutta ne hakkaavat, kiusaavat ja häiriköivät on suomalaisia. Maahanmuuttajalapset on yleisesti ottaen hyvin tottelevaisia ja kilttejä.

Ehkä meillä on vaan käynyt hyvä tuuri.

Vierailija:

Montaa erikulttuurista lasta käsitellään ja kasvatetaan kotona täysin erilaisin arvoin kuin suomalaislasta.

Onko sitten ihme, että nämä lapset pompottavat, tönivät, käyttäytyvät erittäin huonosti.

Kotona kun lapsia lyödään, kuritetaan muuten kovakouraisesti..

Lapset oireilevat sitten päivähoidossa. Eivät yksinkertaisesti sovi suomalaisiin tapoihin ja yhteiskunnan normeihin.

Entäs koululaiset?

Menkääpä isompien kaupunkien kaduille/ostareille katsomaan illan/yön menoa.. Ketkäs ne siellä häiriköi ja jengeissä eniten liikkuu?

Vierailija
52/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo. Minä juuri surin eilen sitä, että koska lapseni on ruotsinkielisessä päiväkodissa, siellä ei ole ollenkaan maahanmuuttajia ja mun mielestä olisi hyvä, että lapsi oppisi monikulttuurisuutta...

Mutta jos ap on tosissaan, niin aika sanattomaksi vetää. Ja ikää oli? Ja koulutustausta oli?

Vierailija
53/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hoidan lapsiani nyt kotona. Ennen vauvan syntymää esikoinen oli yksityisessä päiväkodissa. Verkkareita en pidä minä eikä miehenikään, kaljaa " kitataan" pullot saunan jälkeen, no paheeksi jää miehellä se makkara. Soskustakaan ei mitään saada.

Vierailija
54/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole vaarallista tarttuvaa tautia (hepatiitti, hiv jne) menisi suomalaiseen ryhmään. Muut maahanmuuttajaryhmään.

Vierailija
55/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siskot. Jos saisin valita, laittaisin lapseni kansainväliseen kouluun mieluummin kuin ahdasmielisten ämmien kakaroiden kanssa edes samaan puistoon minuutiksi.

Matkustakaa niin opitte elämää! Lukekaa niin kasvatte!

Vierailija
56/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minun täytyy myöntää, etten itsekään haluaisi lapsiani sellaiseen koulu/tarharyhmään, jossa on monta erilaista (värillistä) lasta. "

Mikäs se raja sitten on? Minun lapseni ovat lähes " mustia" varsinkin näin kesän jälkeen. Jotkut eivät edes tajua,että minä, täysin suomalainen blondi olen heidän äitinsä. Ja hui kauhistus, olen muslimi ja yh-äiti.

Vierailija
57/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellasi on mahdollisuus kehittyä suvaitsevaisemmaksi ja avarakatseisemmaksi kuin äitinsä.

Vierailija
58/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatella, miltä näiden tummien laste äidistä tuntuu tuoda lapsensa päiväkotiin, jonka lapsilla on tuollaisen asenteen omaavia vanhempia.

Vierailija
59/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs teidän kylillä?

Vierailija
60/122 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muka on, että on pakko olla ryhmässä, jossa on mamuja. Miksei niille voi järjestää omia ryhmiä. Siellä tuettaisiin heidän suomalaistumistaan ilman, että se on pois suomalaislapsilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi